Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

Tak co říkáte na sedmou epizodu tohohle neskutečného fenoménu, který pobláznil už třetí generaci? Já jsem nadšen a i když bych měl nějaké výtky a tak se mi to moc líbilo a už se nemůžu dočkat Rogue One kde by se měl objevit i Darth Vader což je něco parádního. Jinak pokud chcete někdo spoilovat tak spoiler označte.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany. Som fanda SW, ale tato cast je urcena uz asi pre…
fleg 23.12.2015 11:24
fleg
Vážně vám vadí vtípky? Tak to jste asi zapomněli na staré díly, protože byly úplně ve všech.
Wikan 23.12.2015 12:19
Wikan
Asi tak...tak ono se nejde zavděčit všem. Ono mě nejvíce fascinuje to, že si někteří stěžují, že je…
Al Capone 23.12.2015 17:25
Al Capone
Jo aha - tak ono je potřeba v rámci série dělat most? Tak to potom jo - holt nemám úroveň emerického… nový
Kachlík 10.01.2016 15:37
Kachlík
Samozřejmě, že je potřeba. Musíš se na na tuhle epizodu dívat jako na začátek další trilogie. A neví… poslední
Al Capone 10.01.2016 21:02
Al Capone
Též jsem utrpěl povinnost to sledovat, a souhlas. Solův syn mi připomíná Krause (nos a pysky jak ran… nový
Kachlík 09.01.2016 19:29
Kachlík
Ještě jsem neviděl a jako fanoušek Star Wars se na to bojím jít. Abrams už ve Star Treku ukázal, že…
Moas 27.12.2015 07:04
Moas
"Fanousek" ktery ceka na stazenou verzi...na to se neda nic rict...
Al Capone 27.12.2015 12:15
Al Capone
Něco se na to říct dá. Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly kastraci a už to není, co to byl…
Moas 28.12.2015 09:50
Moas
Podepisuju. Na původní "svatou trojici" (e. 4,5,6) nemají nové přílepky ani omylem. Prostě mi tam ch…
mif 28.12.2015 10:27
mif
No asi to bude chyba v tobe, Star Wars vzdy byly kozumni.
Al Capone 28.12.2015 10:30
Al Capone
Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková SW mánie. Teď před posledním dí…
Prasak 28.12.2015 14:06
Prasak
Nic proti, ale pěkně debilní logika :-) Radši na to běž do kina a změníš názor, film je to totiž výb…
Al Capone 28.12.2015 14:32
Al Capone
Nechápu směr tvýho uvažování - kdo ti neleze do prdele, je automaticky proti tobě? Jen jsem napsal,…
Prasak 28.12.2015 20:34
Prasak
Ten film bude slabota vůči tomu vejvaru z reklamních předmětů...
Al Capone 28.12.2015 20:58
Al Capone
Finančně. Na reklamích předmětech budou vydělávat ještě hodně dlouho poté, co film už nebude v kinec…
Prasak 29.12.2015 00:42
Prasak
Tak merchandising byl vysoce výdělečný už pro uplně první vydání Epizody IV, tehdy tedy ještě Epizod…
Moas 29.12.2015 05:23
Moas
V době vydání Epizody IV jsem byl ještě děcko, takže srovnávám jen nový E 1,2,3 - v tomto mi přijde,…
Prasak 29.12.2015 11:34
Prasak
Blesk McQueen je stálicí. aby taky ne, ze všech "animáků" byla "Auta" asi nejlepší. Navíc velmi dob…
touchwood 29.12.2015 21:03
touchwood
Synkovi se to tak líbilo, že jsme to pouštěli skoro denně.
Prasak 29.12.2015 23:58
Prasak
u nás stejný.. ;-) nový
touchwood 04.01.2016 16:35
touchwood
Tak jsem dnes byl podruhé (a to už je dávno, kdy jsem byl naposled v kině na nějakém filmu dvakrát)… nový
Wikan 02.01.2016 23:09
Wikan
za mě jen první tři díly zbytek je pro mně hnůj nějaká princezna leja a luk skajvolkr... ke všemu to… nový
Ekmos 09.01.2016 22:37
Ekmos

Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany.
Som fanda SW, ale tato cast je urcena uz asi pre inu generaciu.
Kvoli dietatu som siel na verziu s dabingom, co bol trosku pruser, ale to originalu vycitat nemozem.
Takze, co mi vadilo?
Ford je sice v tvari uz rovnaky, ale pri akcnych scenach som mal pocit, ze kazdu chvilu skolabuje, aj ked sa to reziser snazil zakryt (bolo to vidiet najma pri behu).
Pri hlavnej hrdinke som mal pocit, ze je to strasny pokus prizivit sa a okopirovat charakter a vzhlad z Hunger games. Neviem to zdovodnit, ale uz prvy pohlad na nu mi ju pripominal.
Solov syn...preboha, ked uz si dal dole masku nemohol to byt niekto viac demonicky? Alebo naopak niekto velmi pekny ako protiklad jeho temnej stranky? Nesedel mi tam ten herec a navyse potom, co si dal dole masku stratil skoro vsetko svoje caro pre mna.
Takisto ako mifovi mi vadili tie pseudovtipne vsuvky...uplne zbytocne, ale u americkeho publika je to asi nutnost.
Dej mi prisiel tiez taky nemastny neslany...asi trpim syndromom, ze jednicka je vzdy jednicka.

U mna takych 70%, ale 10% len zato, ze je to proste SW.

Asi tak...tak ono se nejde zavděčit všem. Ono mě nejvíce fascinuje to, že si někteří stěžují, že je to příliš podobné epizodě IV. To jako někdo byl opravdu tak naivní a myslel si, že udělají stejnou chybu jako s epizodou I? Na tenhle film se těšili miliony lidí po celém světě a určitě neudělají úplně jiný film než předchozí díly a budou tím tak strašně moc riskovat. JJ udělal skvělý most pro epizodu VIII kde se budou nové charaktery rozvíjet (na Kylo Rena jsem obzvlášť zvědavý) a už tu bude mnohem větší prostor pro změny.

Jo aha - tak ono je potřeba v rámci série dělat most? Tak to potom jo - holt nemám úroveň emerického publika. Řemeslně je ten film zvládnutý dobře, ale bohužel jsem udělal tu chybu, že jsem začal přemýšlet nad dějem, a navíc si pamatuji i děje předchozí… Obsahově je to prostě zklamání, jakkoliv je technická stránka fajn.

Též jsem utrpěl povinnost to sledovat, a souhlas. Solův syn mi připomíná Krause (nos a pysky jak rantly od vany, ale celkově slabošský podrazák), a vykrádat předchozí díly(?!) - to si snad dělají (pr..l)srandu :-(. Takže vcelku nic moc, kromě toho, že pokud ta série má pokračovat, tak utrpím opět :-/

Ještě jsem neviděl a jako fanoušek Star Wars se na to bojím jít.
Abrams už ve Star Treku ukázal, že jeho prioritou je rychlý spád děje - na úkor logiky a promyšlenosti.
Dobře se na to kouká ale nesmí se po filmu přemýšlet "proč to vlastně bylo takto".
Do toho vidím obsazení hlavních rolí - teenagerka, černý herec (multikulti musí být!) a záporák se vzhledem studenta hnojárny... mno, počkám na RIP a dám tomu šanci.

Něco se na to říct dá.

Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly kastraci a už to není, co to bylo.
Chápu, že pro někoho končí univerzum filmy, ale ono to bylo i vše okolo včetně románů, seriálů, her a dalšího, všechno opuncované a výborně zapracované do světa Star Wars. Filmy představovaly jen zlomek toho všeho. Bohužel všechno nefilmové se Disney rozhodnul opustit.

Tím, že Disney rozhodnul, že tzv. Extended universe budovaný desítky let už neplatí, dal jasně najevo, že Star Wars tak, jak byly, už nejsou a nebudou. Vše je v souladu s trendem zjednodušování a servírování co nejjednoduššího příběhu co největším masám, hlavně aby se z toho vyrumpalo co nejvíc.

Pokud mám něco rád a někdo z toho náhle odmaže čtyři pětiny a začne je vymýšlet odznovu (a ještě stylem recyklace té jedné pětiny, co se rozhodnul ponechat), tak těžko předpokládat, že tyhlety nové čtyři pětiny budu hltat stejně. Může se pochopitelně stát, že si novou linii oblíbím. Zatím mi to za ty peníze nestojí. Pokud Force Awakens přitáhne mou pozornost, nebudu mít problém jít na VIII a IX do kina, zatím ovšem nemám důvod.

Podepisuju. Na původní "svatou trojici" (e. 4,5,6) nemají nové přílepky ani omylem. Prostě mi tam chybí onen pohádkový mysticismus, který mě před třiceti lety tak okouzlil. Ale chyba je možná ve mně - nesnáším konzum. Starého psa novým kouskům nenaučíš :-). Tím nechci říct, že je film špatný, to rozhodně není.

Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková SW mánie. Teď před posledním dílem byly všude StarWars, na hadrách, botách, hračkách, hrnky, talíře.... obchody toho byly plný. Protože předtím to ještě neměl Disney. Ten film bude slabota vůči tomu vejvaru z reklamních předmětů.

Nechápu směr tvýho uvažování - kdo ti neleze do prdele, je automaticky proti tobě? Jen jsem napsal, že nikdy nebylo v obchodech takový SW šílenství (tedy do obsahu a objemu nabídky), jako když SW převzalo Disney. O samotným filmu jsem nenapsal ani slovo, ani pochvalný, ani hanlivý. S tebou vede diskuze do končin temnějších, než Temná strana síly.

V době vydání Epizody IV jsem byl ještě děcko, takže srovnávám jen nový E 1,2,3 - v tomto mi přijde, že E7 je v tomto mnohem víc aktivnější.
Jako fotr od děcek teď ten merchandising občas trochu víc vnímám a sleduju a z dlouhodobýho hlediska mi přijde jeden z nejúspěšnějších filmů poslední doby film Auta (Cars) pro děcka - Blesk McQueen je stálicí.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru