Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Reálné dopady tzv. migační krize

Tak z tohoto mám strach, je to jednoznačný dopad absence nerozhodnosti a dodržování pravidel. Nacionalizace, fašizace a demontáž demokratické společnosti v přímém přenosu (ne že by Poláci v tomto ohledu neměli dlouhou historickou zkušenost):

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/388457-blitzkrieg-nove-polske-vlady-bori-demokracii.html

Výsledkem je, že polští Radkové a Cejnové začínají diktovat, co si můžou ostatní myslet, a co je podle nich tzv. "správné". Jak je vidět, tito lidé se nějakým étosem nezabývají a jdou tvrdě za svou mocí.

edit: a Francie: http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/le-penova-vede-v-regionalnich-volbach-ve-francii-zatim-podle/r~18b8186a9c5b11e5928a002590604f2e/

loading...
Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Taky reálný dopad - http://www.novinky.cz/zahranicni/394710-tisice-migrantu-opousteji-finsko-kvuli-z…
M-Pol 14.02.2016 04:32
M-Pol
Ano, ten uz tady mame a kdyby sis precetl duvody, tak bys neplacal neco o realnym dopadu, protoze to…
Radek 14.02.2016 09:04
Radek
Neotravuj, beztak se s tebou už nikdo normální nebaví a tvůj monolog je jak obehraná deska. (mít něc…
M-Pol 14.02.2016 11:16
M-Pol
Ne že bych nesouhlasil, jen by mě zajímalo, jak to vnímáš ty a v jakém podtextu jsi tu zprávu podáva…
Roker 14.02.2016 12:10
Roker
Já to beru jako fakt a vím, že většině emigrantům za čas dojde, že nejlépe jim je/bylo stejně doma a…
M-Pol 14.02.2016 13:32
M-Pol
To většině samozřejmě nedojde a budou tady vyžadovat "svoje" peníze. Ti mladí chlapci neodcestují, n…
karel 14.02.2016 13:49
karel
Možná, ale podle mě žádná nová kolonizace "Emeriky" stejně nehrozí, není nato doba a domorodci už ne…
M-Pol 14.02.2016 15:27
M-Pol
domorodci už nejsou zaostalí blbci. Tak na mě to právě dělá dojem, že jsou tak supermoderní, zblblí…
Roker 14.02.2016 15:53
Roker
Ktp su oni? Myslis tych zopar spiciek v EU, ktori naroili kopec chyb? CI tych par uletenych vitacov…
fleg 14.02.2016 19:58
fleg
Židé z Francie už začínají utíkat do Izraele. Hádej kvůli komu. Třeba už židy vyháníme, ale rafinova…
Zarniwúp 15.02.2016 01:20
Zarniwúp
Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneck…
fleg 15.02.2016 09:16
fleg
Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneck…
Zarniwúp 15.02.2016 12:30
Zarniwúp
No jo, třeba takový muslim-islamista a násilník Julian Assange, ve Švédsku stíhaný (taky) za znásiln… nový
touchwood 15.02.2016 14:45
touchwood
Mám tomu rozumět tak, že jestliže je obvinění J.A. vyfabulované, tak můžu klidně tvrdit, že jsou zře… nový
Zarniwúp 15.02.2016 18:49
Zarniwúp
Tomu právě nerozumím, těm zakázaným statistikám. Nesmí se uvádět etnikum. Ale třeba teď nedávno jse… nový
L-Core 15.02.2016 15:22
L-Core
Ono mi nešlo až tak o ty statistiky, ale spíše o to, co se skrývá pod tím pojmem "švédské znásilnění… nový
touchwood 15.02.2016 15:29
touchwood
Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo rea… nový
Efos 15.02.2016 16:25
Efos
Takže v podstatě jsi potvrdil Flegova slova. nový
touchwood 15.02.2016 17:25
touchwood
Myslím, že je to moc učesaný. Podle mě se začali bát. Jestli je to jako ve Švédsku... IMHO se už v s…
Zarniwúp 15.02.2016 01:03
Zarniwúp
Tenhle článek mi připomněl, co jsem četl o složení migrantů na jednom fóru od nějakého Němce. To už… poslední
lost johnny 15.02.2016 19:46
lost johnny

Ano, ten uz tady mame a kdyby sis precetl duvody, tak bys neplacal neco o realnym dopadu, protoze tohle neni dopad krize. To jejich vraceni se je jen zima + nenaplnena prani cmoudu a kupodivu se vraci do "valky", pred kterou prchli. Jen premyslim, kam se asi vrati, kdyz prece podle slunycek prodali vsechny majetky, aby meli na cestu a hlavne tam litaji rakety, macety, granaty, noze, bomby a urcite i Putin.

Ne že bych nesouhlasil, jen by mě zajímalo, jak to vnímáš ty a v jakém podtextu jsi tu zprávu podával? Máme se snad přetrhnout aby "představy migrantů" byly naplněny? Nebo mám snad brečet, že se vracejí domů? Není to snad dobře, že už nemusejí "žít ve vyhnanství" (ať už ekonomickém nebo válečném)?

domorodci už nejsou zaostalí blbci.

Tak na mě to právě dělá dojem, že jsou tak supermoderní, zblblí kultem humanismu za jakoukoli cenu a přesocializovaní, že jsou snad blbější, než "domorodci" před bratru 100 a více lety... Nevidíš to každou chvíli všude kolem sebe? Vždyť když to přeženu, tak abych se za chvíli začal omlouvat za to, že jsem (zatím) zdravý, heterosexuální a slušně vydělávající běloch s vlastní střechou nad hlavou...

Ktp su oni? Myslis tych zopar spiciek v EU, ktori naroili kopec chyb? CI tych par uletenych vitacov za kazdu cenu mimo realitu?
Nastastie vacsina ludi ma zatial zdravy rouzm pri sebe, a aj preto su oba radikalne tabory vitacov a nevitacov tak malopocetne.
Len aby sa neopakovala historia s Hitlerom a jeho vyhananieu diabla v podobe ZIdov, pretoze mi vyhananie diabla v podobe islamu toto silne pripomina.

Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneckej krizy? 5, 10, 20? To je na to nejaky dotaznik, ze mas presne cisla?
Uz som to povedal 300 tisic krat a znovu to zopakujem. Utecenecku kriza sa da riesit racionalne bez emocii.
Utecencov prijat nemozeme, nielen my, ale cela EU nema na to prostriedky a ani kapacita absorbovat bez problemov tolko ludi. Ako prve treba zalatat derave hranice EU nech neprideme o najvacsi profit z EU a to je Schongen a potom zacal preosievat tych, co su uz tu, pretoze ich pripadne vyhostenie bude pomerne problematicke, pretoze ich nebude kam poslat.
Ja odporucam nastudovat si ako Hitler siel na Zidov a ako pomerne dlho trvalo kym dostal na svoju stranu bezne obyvatelstvo. Boli to dlhe roky a pritom Hitler bol zdatny recnik a Goebbels zase dobrym ministrom propagandy. Ale nakoniec sa im to podarilo a medialnou masazou dosiahol to, co chcel a to, ze bezny clovek nenavidel Zidov bez racionalnych dovodov, proste len preto, ze sa to spolocensky vyzadovalo.
Tu sa momentalne masiruje verejna mienka tak, ze podme n enavidiet Islam pricom 99% z nas nema s Islamom ziadnu realnu skusenost a len sa to od nas vyzaduje, pretoze islamisti znasilnuju (bieli nie, ze?), pretoze islamisti strielaju ludi (bieli nie, ze?), co onanuju na plavarni (bieli nie, ze?) a pod.
Ono to vidiet krasne na nasom vztahu k ciganom. Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo realne nejaku zlu skusenosti s nimi. V praxi to potom znamena, ze pride slusny cigan ziadat o pracu (to nie je vtip, zazil som to) a majitelka podniku mu povie, ze sa mu "ozve" a hned ho vyskrtne zo zoznamu uchadzacov. Preco to tak je? No boli sme tak vychovavani bohuzial + neriesitelny cigansky problem a mas z toho hned iracionalnu ciganofobiu, ktora postihuje asi kazdeho z nas.

Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneckej krizy? 5, 10, 20? To je na to nejaky dotaznik, ze mas presne cisla?

Tady píšou, že za rok 2015 jich bylo 7900, v roce 2014 - 7200, takže to ani neklesá... http://zpravy.idnes.cz/z-francie-odchazeji-zide-do-izraele-dtx-/zahranicni.aspx?c=A151229_185955_zahranicni_jkk
Ale zase píšou, že s muslimy to nemá nic společného...
Jenže... třeba...
Švédsko je v počtu znásilnění na počet žen třetí na světě, ale protože od roku 1998 se nesmí vést statistika o etnické příslušnosti násliníka, dá se v klidu napsat: A bílí to nedělaj?
To jsou kostlivci ve skříni, jestli ti tenhle příměr něco říká.

Tomu právě nerozumím, těm zakázaným statistikám.

Nesmí se uvádět etnikum. Ale třeba teď nedávno jsem četl statistiku kriminality podle krajů. Takže když napíšu, že moravskoslezští občané jsou větší zločinci než lidi pardubického kraje, je to OK. Když to vztáhnu na národnost, tak je zle. Divné. Kdyby to bylo pro jino-čechy (jino-švédy) výhodné, věř tomu, že by ty statistiky byly všude ("Vídíte, vy hnusní xenofobní rasisti, pravda je taková!"). Viz Novinky; když udělá nějakou neplechu čistokrevný Čech, je tam uveden pomalu i s adresou a rodným číslem. Když je na vině nějaký sběrač kovů, ticho po pěšině a zamknutá diskuze. Rasismus naruby - akorát netuším, KOMU tohle skutečně slouží. Protože těm jiným ne; lidi si to povykládají i přes cenzuru oficiálních médií. A je to možná pro ty jiné ještě horší, protože informačním šumem to pro ně vychází mnohem hůře než ve skutečnosti třeba je. Kdyby se s tou nesmyslnou korektností skoncovalo, možná by se paradoxně názor majority na minoritu změnil. K lepšímu.

@TW: tomu znásilnění asánžem tedy moc nevěřím, chápu ale pohnutky toho obvinění. Ale nebyl jsem tam :)

Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo realne nejaku zlu skusenosti s nimi.

:-D:-D:-D Takže drvivá väčšina obyvateľov ČR/SR cigáňa za celý život ani nevidela, iba počula v rádiu ako občas nejaký "mladík" niečo/niekoho vykradne, zabije...?

Ja odporucam nastudovat si ako Hitler siel na Zidov a ako pomerne dlho trvalo kym dostal na svoju stranu bezne obyvatelstvo. Boli to dlhe roky a pritom Hitler bol zdatny recnik a Goebbels zase dobrym ministrom propagandy.

Ešte že si to ty všetko zažil a presne si pamätáš, ako to bolo.

Tenhle článek mi připomněl, co jsem četl o složení migrantů na jednom fóru od nějakého Němce. To už bude půl roku. Postupně se ve to zprávách potvrzuje. Otázka byla: "Does anyone have info about religious background of Syrian refugees?"

its a mix of everything I believe. My wife's cousin works in the UNHCR and sees thousands of them daily now coming into europe... the refugee groups can be split into :

1- syrian families fleeing / ran out of money in turkey (christian, alevi, shia, druze, sunni)
2- syrian youth escaping conscription / death (christian, alevi, shia, druze, sunni)
3- iraqi youth fake refugees "going on a summer adventure and getting blonde girls". since no one in europe will give them a visit visa they decided to just hitch hike their way in, knowing they'll be deported eventually. but they'll have a laugh in the meantime. daddy in baghdad sends them money by western union along their journey so they can have fun and upload their selfies to facebook with a data plan / roaming.
4- afghani / pakistani young men - pretty rough and violent lot. mostly peniless and roughly go along their journey mugging the iraqis and syrians.
5- a lot of dodgy men who are ISIS types... not short of cash but don't want to be filmed or ID'd
6- horn of africa "economic migrants" masquerading as refugees... they tend to be the proper peniless ones.
7- Gypsies from the Balkans "going along for the ride"

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...