Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Reálné dopady tzv. migační krize

Tak z tohoto mám strach, je to jednoznačný dopad absence nerozhodnosti a dodržování pravidel. Nacionalizace, fašizace a demontáž demokratické společnosti v přímém přenosu (ne že by Poláci v tomto ohledu neměli dlouhou historickou zkušenost):

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/388457-blitzkrieg-nove-polske-vlady-bori-demokracii.html

Výsledkem je, že polští Radkové a Cejnové začínají diktovat, co si můžou ostatní myslet, a co je podle nich tzv. "správné". Jak je vidět, tito lidé se nějakým étosem nezabývají a jdou tvrdě za svou mocí.

edit: a Francie: http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/le-penova-vede-v-regionalnich-volbach-ve-francii-zatim-podle/r~18b8186a9c5b11e5928a002590604f2e/

loading...
Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Tak realny dopady vidime uz treba tady. Zpravy z jednoho dne z 15.1. a to vse jen z jednoho internet…
Radek 20.01.2016 09:07
Radek
No a mame tady dalsi skutecnosti, tentokrat i z propagandisticke a eurohujerske EU. Ono uz to asi an…
Radek 26.01.2016 06:45
Radek
No a jeste neco novyho. Takze takhle se musi na tu domorodou chatru. Ta at se pekne uci, chodi do s…
Radek 26.01.2016 07:26
Radek
Náhodou, tohle je perfektní zpráva, jen to dotáhnout do konce a nejen u řidičáků. Už se těším, jak n…
L-Core 26.01.2016 10:26
L-Core
U daní by třeba stačilo prohlásit se za muslima a tvrdit, že mi náboženství jejich placení zakazuje.…
karel 26.01.2016 11:15
karel
Jo, zacina se konecne blyskat na lepsi casy. Tady zase budou bud zatloukat nebo prohlasovat, ze nesl…
Radek 26.01.2016 12:15
Radek
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393060-vic-nez-polovina-bezencu-jsou-ekonomicti-migranti-uka…
cejna 27.01.2016 19:33
cejna
http://debaty.net/debates/28104-branme-svou-zem-nasi-budoucnost-a-budoucnost-nasich-deti#r28248 (pří…
touchwood 27.01.2016 21:49
touchwood
Myslíš tohle? Uf, že tě hanba nefackuje, napsat, že z Eritrei sem míří ekonomiční migranti. Supr. T…
cejna 28.01.2016 10:20
cejna
Opět lžeš a vybral sis jen to, co se ti hodilo. Tak ti sem dám celý odstavec a to podstatné, o čem t…
touchwood 28.01.2016 11:11
touchwood
Opět lžeš a to co se ti nehodilo jsi účelově vynechal. Zvýrazním ti to tedy tučně aby ses nemohl vym…
cejna 28.01.2016 12:19
cejna
Napsal jsi: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393060-vic-nez-polovina-bezencu-jsou-ekonomict…
touchwood 28.01.2016 13:53
touchwood
JRův původní příspěvek totiž ve svém celku dává hlavu a patu, tj. ve zkratce: racionálně pomoci těm,…
cejna 28.01.2016 20:01
cejna
Logika zřejmě nebude tvůj šálek čaje, jak tu ty tvé nesmysly čtu. Zřejmě ti uniká to, že ekonomické…
touchwood 28.01.2016 21:06
touchwood
z Afriky nepřichází jen 100% ekonomických migrantů, jak tvrdíš. Zase lži. Ty seš strašný hovado. S…
cejna 29.01.2016 18:29
cejna
přizpůsobil jsem se tvému myšlení. ;-)
touchwood 29.01.2016 19:06
touchwood
Evidentne ti dosly argumenty. ...
cejna 29.01.2016 19:38
cejna
evidentně se snažíš změnit téma...
touchwood 29.01.2016 20:04
touchwood
Ne, nesnažím. Opět jsem prokázal tvoje lži. Načež jsi začal téma měnit ty. Jediná adekvátní odpověď… nový
cejna 30.01.2016 10:54
cejna
Zkus si přečíst, co jsem psal dole, teď je to třetí post odspodu. Děkuji nový
L-Core 30.01.2016 15:27
L-Core
Zajímavý rozhovor: http://nazory.aktualne.cz/rozhovory/evropa-at-zapomene-na-neznou-silu-jinak-skon…
touchwood 22.01.2016 12:25
touchwood
Jsme v pasti dvou extrémů: ve jménu nejlepších úmyslů rozboříme pravidla, a pak máme další extrém, k…
fleg 23.01.2016 12:21
fleg
Su ludia, co by prijalai hocikoho bez akejkolvek naslednej myslienky Těch já naštěstí příliš nevidí…
JR_Ewing 29.01.2016 06:13
JR_Ewing
Co je racionálního na tom, když ta divná paní nechá Německo obsadit vetřelci a dokonce je tam ještě…
karel 29.01.2016 06:43
karel
Osobně pozve? Takže když Merkelová prohlásila na konci září, že Německo, aby zabránilo humanitární k…
JR_Ewing 29.01.2016 08:10
JR_Ewing
Jistě, všechno jsou to xenofobní lži a oni nás přicházejí obohatit. Tohle je ze srpna, ten je dříve,…
karel 29.01.2016 08:41
karel
A kurva už, přestaň mi cpát do huby tyhle kecy. Nikdo tu nikdy netvrdl, že nás přicházejí kulturně o…
JR_Ewing 29.01.2016 09:15
JR_Ewing
Tak tohle je síla.
Zarniwúp 29.01.2016 09:33
Zarniwúp
co přesně je ta síla? nový
touchwood 30.01.2016 16:54
touchwood
Nějak se ta krásná sluníčková multikulturní budoucnost hroutí. A zřejmě to fakt přestává být prdel,… nový
Dale Cooper 29.01.2016 23:45
Dale Cooper
Tak ono to vsechno souvisi. Jen lhar a zaslepenec drzi hubu nebo mele dal nesmysly o nutne pomoci ub… nový
Radek 30.01.2016 09:28
Radek
zjevně přituhuje: http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/the-economist-zly-osklivy-visegrad/r~6e3c74a0c… nový
touchwood 30.01.2016 16:53
touchwood
Ano, mráz vane z Bruselu. Jinak - článek nejspíš neříká nic, co není pravda. Podstatné je, jak to kd… nový
Dale Cooper 30.01.2016 21:17
Dale Cooper
A v čem jako přituhuje? Ten článek je normalni propagandisticka sračka. Přesně taková, jak se u nás… nový
Radek 30.01.2016 21:35
Radek
http://nazory.aktualne.cz/komentare/pobodany-muslim-v-praze/r~2dad9946ca5c11e59045002590604f2e/ Cej… nový
touchwood 03.02.2016 14:22
touchwood
Ne, neřekl. Já tady narozdíl od vás prosazuju dodržování zákonů. Tedy odmítám jak zvýhodňování tak d… nový
cejna 03.02.2016 14:42
cejna
Kvak kvak pinokio. Zase snuska nesmyslu. Takze i kdyby to omylem byla pravda, tak je to jeden pobod… nový
Radek 03.02.2016 15:37
Radek
Ty jsi ale vůl. Copak cejna něco takového psal? Nepsal? Tak proč mu to podsouváš, když se rád profil… nový
Dale Cooper 03.02.2016 17:14
Dale Cooper
Buď v klidu ;-). Prostě blbcovi došly argumenty tak si vymejšlí totální kokotiny. Zajímavý, že nekom… nový
cejna 03.02.2016 20:00
cejna
a místo toho čeká jak na smilování boží na jeden z mála tr. činů proti imigrantům.... s kvalifikaci… nový
Radek 03.02.2016 21:33
Radek
No a nase konvertitka ma po teto akci denne minimalne nekolik clanku na webicku Seznamu apod., takze… nový
Radek 04.02.2016 07:27
Radek
No a mame tady dalsi dopad krizicky. Nemecka policie hledala 4 radikaly napojene na IS a svete div… nový
Radek 04.02.2016 12:29
Radek
To je docela podstatné. Zjistit k jakému vzorci chování inklinují určitá etnika a pak s nimi na zák… nový
touchwood 04.02.2016 09:25
touchwood
http://debaty.net/debates/28104-branme-svou-zem-nasi-budoucnost-a-budoucnost-nasich-deti#r28197 oml… nový
touchwood 04.02.2016 09:27
touchwood
Nečtu v tom odkazovaném příspěvku nic o trestu a podobně. Jen že nechce (a kdo ano), aby jeho dcera… nový
Dale Cooper 04.02.2016 09:34
Dale Cooper
Je to prolhanej dobytek. Co víc bys od něj čekal? nový
cejna 04.02.2016 10:51
cejna
jo tak. Logické důsledky se aplikují jen v jednom směru.. takový vysoký stupeň farizejství jsem ted… nový
touchwood 04.02.2016 13:31
touchwood
Já dítě mám, zrovna blond dceru. Nechci aby musela vyrůstat ve strachu o svůj život. Nechci aby jí n… nový
cejna 04.02.2016 15:10
cejna
Nechapu, co resis. Cmoudi to jsou, to je nepopiratelny fakt, i kdyz jsi to tam nepouzil. Tak jak jsm… nový
Radek 04.02.2016 17:40
Radek
Píšu tam snad něco z toho co tu teď tvrdíš? Jinak názor člověka, kterej určitě není xenofob ani rasi… nový
cejna 04.02.2016 10:43
cejna
Tak cmoudici uz cmoudi i v Rakousku. Dvacetiletý irácký uprchlík znásilnil na začátku prosince dese… nový
Radek 06.02.2016 15:33
Radek
Tak milaaaasci uz se zase projevili. Jeden z migrantu ma byt velitelem IS. Tak uz si je konecne vemt… nový
Radek 07.02.2016 19:53
Radek
A tady dalsi neuveritelna sracka z dilny zkurvenych pomahacu rezimu a pojebanych slunycet. Takze se… nový
Radek 07.02.2016 20:53
Radek
To si člověk říká, kdo tuhle práci může dělat. Profesionální svině. Pořád stejný, Aeroflot (pozor, p… nový
Zarniwúp 07.02.2016 22:51
Zarniwúp
Svině se najdou všude. http://www.parlamentnilisty.cz/politika/vlada/Bohuslave-Bohuslave-Premier-Sob… nový
karel 08.02.2016 06:30
karel
Souhlasim. Ono pak ale i ti, co to primo vykonavaji v terenu, tak nemuzou mit daleko k tem vyholenym… nový
Radek 08.02.2016 10:32
Radek
No a tady uz to nekdo ztvarnil jako hudebni teleso. http://www.imagehosting.cz/?v=1264745211.jpg Je… nový
Radek 08.02.2016 10:45
Radek
Ked sa Klinika a ostatne lavicove anarchisticke skupiny podla pana majitela verejne hlasia k tymto "… nový
fleg 08.02.2016 10:46
fleg
Asi sis opet nevsiml, ze poslankyne nic neresi. Jen komentuje. A netahej sem klikniku, to je podruzn… nový
Radek 08.02.2016 10:58
Radek
Radku ty si fakt debil asi;o). Kliniku a poslankynu si sem pastnes ty a ked na to reagujem a tebe sa… nový
fleg 08.02.2016 12:32
fleg
[zar.jpg] Tak ja fakt nevim, kdo je debil. Sorry, ale vidim to spis na tebe. Jako prvni sem dal Klin… nový
Radek 08.02.2016 13:06
Radek
Jo a tady mas neco k tomu, jak se k paleni hlasi levicaci http://praha.idnes.cz/anarchiste-se-prizna… nový
Radek 08.02.2016 13:08
Radek
Kliniku jsem tady zmínil já v souvislosti s vymlácenou výlohou Aeroflotu na konci Pražského jara. S… nový
Zarniwúp 08.02.2016 13:10
Zarniwúp
Tak ja verim tomu, ze to s tou budovou bude slunyctari prohlaseno za omyl nebo v horsim pripade za h… nový
Radek 08.02.2016 16:03
Radek
Ona ta Klinika je dejme tomu sporná. Ovšem ze světlice, případně dlažebních kostek (úplně jak v Thun… nový
Zarniwúp 08.02.2016 16:59
Zarniwúp
Tak sporna urcite je. Ale kazdopadne to docela smrdi a je jedno, z ktere strany. Podpalena zrovna, k… nový
Radek 08.02.2016 17:07
Radek
No a jinak PCR se pry uz vyjadrila. Byli to radikalove, zadni policajti. Podotykam, ze se nejedna o… nový
Radek 08.02.2016 17:15
Radek
Ale spat k teme. Dany pan je velmi pravdepodobne naozaj policajt, mozno prave clen antikonfliktneho… nový
cejna 08.02.2016 14:18
cejna
Kdyby to byl člen antikonfliktního týmu, tak by byl viditelně označen Je zřejmé, že se s největší pr… nový
Radek 08.02.2016 15:33
Radek
Unika mi vsak kardinalny moment a to motivacia preco by policia takuto fake akciu organizovala. Co c… nový
L-Core 08.02.2016 17:15
L-Core
Hm.. myslíš že tohle měl DNES a v ČR někdo naplánované, tak aby to bylo supertajné a neprovalilo se… nový
touchwood 09.02.2016 10:00
touchwood
Jak jsem psal, reagoval jsem čistě obecně, protože fleg se podivoval, proč by někdo něco takového dě… nový
L-Core 09.02.2016 10:51
L-Core
Koukal jsem se na to video a musím říci, že toho pána v hnědé bundě ale opravdu vzorně poslouchali.… nový
Radek 09.02.2016 11:55
Radek
Podle posledních informací se navzájem znají. Takže věřím, že pán v hnědé bundě (jak jsem se dočetl,… nový
touchwood 09.02.2016 15:45
touchwood
Velící důstojník funguje úplně stejně. A tak budem věřit každý čemu chceme. nový
Zarniwúp 09.02.2016 17:39
Zarniwúp
Ty tatko smoulo, prvne se podivej na videa a fotky, co predchazely tomu, nez se tam antifa a "brutal… nový
Radek 09.02.2016 18:01
Radek
Tohle si dovolím doplnit. V době, kdy hnědá bunda vycházkovým krokem kráčí Thunovskou spolu s průvo… nový
Zarniwúp 09.02.2016 18:33
Zarniwúp
Presne tak, proto jsem psal, ze pinokio neco hodnoti a nevidel videa a fotky, ktere tomu predchazely… nový
Radek 10.02.2016 09:25
Radek
Ok naozaj to, co pises vyzera byt logicke a hodnoverne. ALe stale mi nikto neodpovedal na otazku pre… nový
fleg 10.02.2016 09:29
fleg
Protože se prostě systém snaží odpůrce imigrace vykreslit jako extrémisty. Není náhoda, že hned v pr… nový
cejna 10.02.2016 09:59
cejna
Stačí se podívat na zdejší exkrementy extremistů a celkem je jasno. Navíc se pleteš v tom, že nejde… nový
touchwood 10.02.2016 10:19
touchwood
Nesplývá. Tohle konkrétně byli policisté. Ti podle tebe propagují rasismus? Ostatní demonstrace, kte… nový
cejna 10.02.2016 10:26
cejna
Protože se prostě systém snaží odpůrce imigrace vykreslit jako extrémisty. Je to marny, je to marn… nový
Radek 10.02.2016 13:20
Radek
Příklady mimo mísu nebyly. Měly jen dokumentovat, že případná organizovaná provokace může mít nějaký… nový
L-Core 10.02.2016 14:33
L-Core
Já bych čekal, že policajti mají mezi sebou spojení, a to i ti "tajní" (tohle je samozřejmě otázka j… nový
touchwood 10.02.2016 10:14
touchwood
Jako realistovi by ti mělo bejt jasný, že by pár policajtů ve vycházkovým obleku těžko zastavilo 30… nový
cejna 10.02.2016 10:18
cejna
Jako realista vím, že dav je živý organismus a jeho psychologie je relativně komplexní. Dokud se neo… nový
touchwood 10.02.2016 10:22
touchwood
Spouštěč je průvod antify a podobných asociálů (zejména, když nejsou přítomni žádní policisté, kteří… nový
cejna 10.02.2016 10:27
cejna
Nic proti, ale ultras jsou úplně stejní asociálové jako anarchisti. Tady zřejmě opět nadržuješ jedné… nový
touchwood 10.02.2016 10:36
touchwood
Nic z toho nebylo splněno 30 "extremistů" vs 10 policistů je přesila zcela evidentní.... Tady zřej… nový
cejna 10.02.2016 10:44
cejna
Takže považuješ tyhle lidi za neasociály? :-) ... jo aha, ty se účastníš. To zcela mění situaci. :-… nový
touchwood 10.02.2016 10:51
touchwood
Takže považuješ tyhle lidi za neasociály? Které? Policisty, nebo extrémisty? Je jedno za co je pova… nový
cejna 10.02.2016 10:58
cejna
To spojení můžou mít a nemusí. Je pravda, že kdejaký pochůzkář samozřejmě o všem vědět nemusí. Jestl… nový
Zarniwúp 10.02.2016 12:04
Zarniwúp
Tady je oficiální tiskové prohlášení: http://www.policie.cz/clanek/krajska-reditelstvi-policie-hlavn… nový
L-Core 10.02.2016 14:46
L-Core
Jo, četl jsem to. Ono se to průběžně od neděle mění. Útočiště? To jako že se tam chtěl schovat? Exis… nový
Zarniwúp 10.02.2016 15:56
Zarniwúp
Samozrejme, ze se to meni, protoze to prizpusobuji situaci, aby z toho co nejlip vybruslili. Mezi "… nový
Radek 10.02.2016 16:39
Radek
O baksisi cca 150 mega za milujici toncu a ancu nebo jak se ty slepice jmenovaly, by ti taky pred pa… nový
Radek 10.02.2016 16:48
Radek
Shrnutí posledních událostí : https://www.stream.cz/kanal-marysko/10009244-antivlastenci nový
M-Pol 11.02.2016 05:48
M-Pol
Po dlhsej dobe konecne niekto kto ma aj pobavil. Po zhliadnuti videii od dnesnzch youtubrov, ktoych… nový
fleg 11.02.2016 12:49
fleg
Tak bodejt by bolo, kdyz bylo provítačsky postaveny, jako skoro vsechny videa od tohoto "takyumelce"… nový
Radek 11.02.2016 16:45
Radek
Á Jiří Maryško, undergroundu se věnující český šáša Krusty.* :-) *Toto je pouze můj subjektivní názo… nový
Zarniwúp 11.02.2016 17:00
Zarniwúp
Tak jedinej poradnej frustratek ses ty, navic jeste ulhanej ubozak, kvicici a kopajici kolem sebe ja… nový
Radek 09.02.2016 11:51
Radek
Tak slunyckarsky svine nedaji pokoj a nestaci jim vymyvani mozku detem (vecernicek s Donutilem). Nes… nový
Radek 09.02.2016 07:22
Radek
Kvíz pro Radka: [522-5rozdilu-jpg] edit: podle reakce vidím, že se poznal. :-) nový
touchwood 09.02.2016 09:54
touchwood
Tak vlevo je jednoznacne budouci amant tve manzelky, pripadne dcery nebo matky. Je to tebou milovany… nový
Radek 09.02.2016 11:52
Radek
A jinak ten vpravo muze klidne byt nekdo z tajnejch nebo z tech policejnich tymu, co provokuji, vis,… nový
Radek 09.02.2016 17:48
Radek
A pro ty, co je problem zajima. Tady je opet krasne videt, jak nackovsky se chovaji slunka. Konvick… nový
Radek 10.02.2016 09:25
Radek
http://zpravy.idnes.cz/ftv-prima-jitka-obzinova-reportaz-irak-uprchlici-krestane-premalovany-kravin-… nový
Zarniwúp 12.02.2016 20:21
Zarniwúp
Ono to nakonec vypadá, že zprávy "toho komerčního bulváru" budou objektivnější, než veřejnoprávní TV… nový
Radek 13.02.2016 09:16
Radek
Jsem opravdu zvědav, jestli bude mít Prima koule dnes odvysílat potvrzení toho včerejšího kravína, j… nový
L-Core 13.02.2016 12:12
L-Core
Jak v MIB, když hledají informace o invazi mimozemšťanů. "Ty to hledáš v nějakým provinčním plátku?… nový
Zarniwúp 13.02.2016 13:29
Zarniwúp
Oni to uz odvysilali vcera. Nekde jsem to zahlidl. Je ale mozny, ze na dnesek chystaji neco jiny neb… nový
Radek 13.02.2016 17:02
Radek
Tady jeste clanek o te cestovce s nazvem Generace 21, co sem privezla se Sobotkou ty arabske krestan… nový
Radek 13.02.2016 17:41
Radek
Tak preklad se vicemene potvrdil a Prima mela odvahu a jeste to ustala. Tady trosku na odlehcenou.… nový
Radek 13.02.2016 20:07
Radek
Taky reálný dopad - http://www.novinky.cz/zahranicni/394710-tisice-migrantu-opousteji-finsko-kvuli-z… nový
M-Pol 14.02.2016 04:32
M-Pol
Ano, ten uz tady mame a kdyby sis precetl duvody, tak bys neplacal neco o realnym dopadu, protoze to… nový
Radek 14.02.2016 09:04
Radek
Neotravuj, beztak se s tebou už nikdo normální nebaví a tvůj monolog je jak obehraná deska. (mít něc… nový
M-Pol 14.02.2016 11:16
M-Pol
Ne že bych nesouhlasil, jen by mě zajímalo, jak to vnímáš ty a v jakém podtextu jsi tu zprávu podáva… nový
Roker 14.02.2016 12:10
Roker
Já to beru jako fakt a vím, že většině emigrantům za čas dojde, že nejlépe jim je/bylo stejně doma a… nový
M-Pol 14.02.2016 13:32
M-Pol
To většině samozřejmě nedojde a budou tady vyžadovat "svoje" peníze. Ti mladí chlapci neodcestují, n… nový
karel 14.02.2016 13:49
karel
Možná, ale podle mě žádná nová kolonizace "Emeriky" stejně nehrozí, není nato doba a domorodci už ne… nový
M-Pol 14.02.2016 15:27
M-Pol
Vždyť už to tady obsazují za vydatné pomoci místních kolaborantů. Možná jim slíbili, že přijdou na ř… nový
karel 14.02.2016 15:48
karel
domorodci už nejsou zaostalí blbci. Tak na mě to právě dělá dojem, že jsou tak supermoderní, zblblí… nový
Roker 14.02.2016 15:53
Roker
Ktp su oni? Myslis tych zopar spiciek v EU, ktori naroili kopec chyb? CI tych par uletenych vitacov… nový
fleg 14.02.2016 19:58
fleg
pretoze mi vyhananie diabla v podobe islamu toto silne pripomina Ty jsi zažil dvacátá a třicátá lét… nový
Dale Cooper 14.02.2016 20:35
Dale Cooper
Židé z Francie už začínají utíkat do Izraele. Hádej kvůli komu. Třeba už židy vyháníme, ale rafinova… nový
Zarniwúp 15.02.2016 01:20
Zarniwúp
Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneck… nový
fleg 15.02.2016 09:16
fleg
Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneck… nový
Zarniwúp 15.02.2016 12:30
Zarniwúp
No jo, třeba takový muslim-islamista a násilník Julian Assange, ve Švédsku stíhaný (taky) za znásiln… nový
touchwood 15.02.2016 14:45
touchwood
Mám tomu rozumět tak, že jestliže je obvinění J.A. vyfabulované, tak můžu klidně tvrdit, že jsou zře… nový
Zarniwúp 15.02.2016 18:49
Zarniwúp
Tomu právě nerozumím, těm zakázaným statistikám. Nesmí se uvádět etnikum. Ale třeba teď nedávno jse… nový
L-Core 15.02.2016 15:22
L-Core
Ono mi nešlo až tak o ty statistiky, ale spíše o to, co se skrývá pod tím pojmem "švédské znásilnění… nový
touchwood 15.02.2016 15:29
touchwood
Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo rea… nový
Efos 15.02.2016 16:25
Efos
Takže v podstatě jsi potvrdil Flegova slova. nový
touchwood 15.02.2016 17:25
touchwood
Myslím, že je to moc učesaný. Podle mě se začali bát. Jestli je to jako ve Švédsku... IMHO se už v s… nový
Zarniwúp 15.02.2016 01:03
Zarniwúp
Tenhle článek mi připomněl, co jsem četl o složení migrantů na jednom fóru od nějakého Němce. To už… poslední
lost johnny 15.02.2016 19:46
lost johnny

Tak realny dopady vidime uz treba tady. Zpravy z jednoho dne z 15.1. a to vse jen z jednoho internetovyho platku. Takze vsechny dalsi kecy kolem, at uz zerzavych kocek, texasanu ci pinokiu, jsou stejne hodnoty, jako Chandlerovo blablababalbalablabla. Toto je realita a ne vase zvasty a subjektivni dojmy nebo lzi. Tak jen maly vycuc realnych dopadu migracni krize.

Pominu ted to, ze rusime vanocni oslavy, rusi se fotbalove zapasy atd., jen abysme kozomrdy neprovokovali.

[777apa.png]

- zena zahalena v satku pobodala v londynskem autobuse mladeho chlapce
- skupina zadatelu o azyl mesice obtezovala rakouske skolacky
- strcil ji ruku mezi nohy, ona ho drzela az do prijezdu policie

neco o par dnu novejsiho:
- 15 ročný chlapec vo Švédsku bol ubodaný migrantom, keď sa pokúsil ochrániť spolužiačku pred znásilnením
- 13 ročné dievča zas v Nemecku znásilňovali šiesti migranti celý deň

http://www.hlavnespravy.sk/zapad-zne-co-zasial-15-rocny-chlapec-vo-svedsku-bol-ubodany-migrantom-ked-sa-pokusil-ochranit-spoluziacku-pred-znasilnenim/732748

a original pro slunycta a podobne gendertatky pro jistotu ve svedstine http://www.expressen.se/kvallsposten/arminas-foraldrar-om-sorgen-tragedi/

a muzeme pokracovat

kozomrdi nesmi do bazenu (uz na vice mistech, ale odkaz staci jeden)

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392048-bezenci-nesmi-do-bazenu-finsko-nasleduje-nemecka-mesta.html

neco starsiho, odkazy si najdete:

Zvěrstva uprchlíků v německých a francouzských táborech. Znásilňování, alkohol, bitky na nože na denním pořádku. Úřady a policie prý jen přihlížejí

tady neco k tomu, jaci jsou to chudaci a ze pry nemam zevseobecnovat. Ostatne stejna cisla potvrdili urednici z nemecke vlady. 9 z 10 migrantu je negramotnych. Ale musime jim prece dat sanci, uz jen kvuli tomu 1 z milionu, co umi pocitat do 10.

Migranti jako pracovní síla? Spíš klienti sociálních systémů Autor: Aleš Pospíšil Vyhlídky jsou ponuré. 9/10 migrantů skončí na sociálních dávkách.

a pokracujeme

Svedsko 55 oficialnich no-go zon. http://swedenreport.org/2014/10/29/swedish-police-55-official-no-go-zones/

a prodejny kurvy, jako slunycta a gendertatkove hlasi, ze dzihadista je mirumilovna bytost

Odborník na extremismus: Evropští džihádisté nejsou zrůdy, musíme jim pomoct se začlenit

takze tolik jen v rychlosti k tomu, co migracni krize realne prinesla, a bude hur...

No a mame tady dalsi skutecnosti, tentokrat i z propagandisticke a eurohujerske EU. Ono uz to asi an tam nejde vsechno zakryvat. Vse opet zpravy z par dnu. Zdroju je vic. Tady staci 1.

Nemecko, ma podle svych uradu, cca 8000 islamskych "soudruhu" salafistu (kozomrdu, kteri nasleduji megakozomrda doslovne a snazi se ho i prekonat). To je cca polovina nasi bojeschopne armady, ale pan vlastizradce sobotka a dalsi slunycta nebezpeci nevidi.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1670089-z-berlina-se-stala-basta-salafistu-varuje-nemecka-civilni-rozvedka

Tady ti stejni, germanskoislamsti soudruzi rekrutuji male germany.

http://zboril.blog.ihned.cz/c1-64558250-nemecko-islamiste-infiltruji-skoly-v-hamburku

No a treba tady jedna z byvalych manzelek tech hodnych, vzdelanych syrskych inzynyru rika, ze je to s nima trosku jinak.

http://albahri.blog.idnes.cz/c/492749/chceme-dalsi-pravdomluvne-muslimy-ze-syrie-chceme-dalsi-mesity-a-modlitebny-zla.html

Takze se v podstate nic nedeje. Vsechno je v poradku a jsme na spravne ceste k chalifatu a to vse za podpory zasranych slunycek, ktera uz nevi, jak zakryvat prusery svych ovecek. Zbyva jen dodat tem islamofilskym vlastizradcum, kteri prodali svoje zeme a narody za dotace z Bruselske prdele, ze pokud kozomrdi budou pokracovat v jejich obvyklem chovani, tak dotace budou kurva co? Budou nizsi!! Nizsi!!! Politicky, myslete politicky, Panek!!! Protoze uz tem zradcovskym kurvam nikdo na lep neskoci, ani ti, co je dosud podporovali.

No a jeste neco novyho.

Takze takhle se musi na tu domorodou chatru. Ta at se pekne uci, chodi do skol, dodrzuje zakony a jak ne, tak sup s nima za mrize, s xenofoby a rasisty.
Ale migranti muzou ridit bez ridicaku. Takze zatim az sem, dosla ta zkurvena politicka korektnost a nadrzovani mensinam, abysme si vsichni byli rovni, jak tady placou slunycta. Jen je az moc okate videt, ze nekteri jsou si ale zatracene rovnejsi.

Ale ja uz tomu zacinam rozumet. Ziskani ridicaku by totiz kozomrdy diskrymynovalo, protoze jsou skoro vsichni analfabeti a tak jsou znevyhodneni. Nemohli by si precist test a vlastne by se nemohli ani podepsat, protoze to taky neumi. Ale pockat. Vsadim se, ze nejaka vypecena neziskovka vytvori program, jak naucit uprchlicka podpisu a budou je ucit namacet prsty do inkoustu aby mohli vytvaret krasne otisky prstu.

http://zpravy.idnes.cz/migranti-svedsko-jizda-bez-ridicaku-db4-/zahranicni.aspx?c=A160125_095039_zahranicni_mlb

Náhodou, tohle je perfektní zpráva, jen to dotáhnout do konce a nejen u řidičáků. Už se těším, jak nebudu platit daně a pojistné; řeknu, že jsem na přepážce zaplatil, papírek ale ztratil. Nebudou mít jak dokázat, že to není pravda. Co když si úřednice strčila korunky do kapsy, že..

A nebo je to zase nějaký xenofobní hoax. Raději si poslechni tohoto pána: http://video.aktualne.cz/dvtv/horacek-cesti-politici-jen-fnukaji-zeman-se-chova-ostudne-me/r~5d5460e2c38811e59045002590604f2e/

Jo, zacina se konecne blyskat na lepsi casy. Tady zase budou bud zatloukat nebo prohlasovat, ze neslo o muslima.

Tady zas nejakej pubertalni novopecenej "Sved" ubodal o par let starsi socialni pracovnici. Jestli je to slunyckarka, tak si to privolala sama, ale jestli je to zenska, co tam musela pracovat, tak je to jeste o to horsi, protoze diky slunyckarske a migrantske chatre prisla o zivot.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392841-nezletily-migrant-ve-svedsku-je-podezrely-z-ubodani-zamestnankyne-azyloveho-centra.html

Takze timto opet doporucuji minimalne 1 migranta do rodiny slunycek, a migranti uz se o ne postaraji.

http://debaty.net/debates/28104-branme-svou-zem-nasi-budoucnost-a-budoucnost-nasich-deti#r28248 (příspěvěk už z 30.6.)
a tady příspěvek JRa (jen o den později): http://debaty.net/debates/28104-branme-svou-zem-nasi-budoucnost-a-budoucnost-nasich-deti#r28288

Tady se jasně píše o migrantech, nikoli utenčencích, plus jasně se vymezuje, co se má dělat s ekonomickými migranty. Takže nakonec jsi sedmilhářem sám. Anebo si ani nepamatuješ o čem se debatovalo. ;-)

Myslíš tohle?

Uf, že tě hanba nefackuje, napsat, že z Eritrei sem míří ekonomiční migranti. Supr. Takže oni v podstatě odešly z jedné nejhorších diktatur na světě jenom z ekonomických důvodů.

Když pominu perly typu "oni odešly" a vezmu to čistě podle obsahu, tak je jasný, že to je jednoznačný popírání skutečnosti, že se jedná o ekonomické migranty - tudíž lež.

Opět lžeš a vybral sis jen to, co se ti hodilo. Tak ti sem dám celý odstavec a to podstatné, o čem tu celou dobu lžeš, ti zvýrazním boldem, aby ses nemohl vymlouvat, že sis "nevšiml".

V Evropě se vede debata dvěma směry.
Jak se co nejlépe postarat o utečence, kteří nemají kam jít (válka v Syrii, diktatura v Eritrei). U těch je předpoklad, že většina z nich se při vylepšení podmínek v domovské zemi tam opět vřátí.
Jak co nejefektivněji a nejrychleji vracat ekonomické migranty, kterým doma zrovna nehrozí smrt.

U nás je to rasistickými iniciativami překrucováno tak, že pomalu Evropa hodlá přijmout celou afriku. Evropští politici fakt nejsou pádla, aby si tohle někdo myslel, nebo prosazoval.

Opět lžeš a to co se ti nehodilo jsi účelově vynechal.
Zvýrazním ti to tedy tučně aby ses nemohl vymlouvat, že jsi si "nevšiml":

Uf, že tě hanba nefackuje, napsat, že z Eritrei sem míří ekonomiční migranti. Supr. Takže oni v podstatě odešly z jedné nejhorších diktatur na světě jenom z ekonomických důvodů.

A hned ti taky objasním v čem jsou ty vaše lži.
Mnou citovaná a zvýrazněná věta vyjadřuje přímo názor jednoho z vás, prolhaných sluníčkářů.
Kdežto tebou citovaná a zvýrazněná věta je pouze konstatování faktu, že se v Evropě vede debata o tom, jak ekonomické migranty vracet - aniž by k tomu byl nějaký osobní názor přidán. Ty to teď účelově překrucuješ a vydáváš toto konstatování za Ewingův názor - přitom on to popřel hned na začátku tou větou, kterou jsem citoval já, posléze následující

Jak se co nejlépe postarat o utečence, kteří nemají kam jít (válka v Syrii, diktatura v Eritrei)

a do třetice touto:

U nás je to rasistickými iniciativami překrucováno tak, že pomalu Evropa hodlá přijmout celou afriku. Evropští politici fakt nejsou pádla, aby si tohle někdo myslel, nebo prosazoval.

Opět se potvrdilo, jaký jsi bezcharakterní lhář.
A znovu potvrzení toho co říkáme už přes půl roku a co vy popíráte:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393120-muslimska-komunita-se-neintegruje-je-naivni-to-po-ni-vubec-chtit-rekl-exsef-britske-rady-pro-rovnost.html
A tady další vychcánek z vašeho tábora zasranejch lhářů:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393108-humanitarni-pracovnik-si-vymyslel-smrt-syrskeho-migranta.html

Napsal jsi:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393060-vic-nez-polovina-bezencu-jsou-ekonomicti-migranti-ukazala-dosud-nezverejnena-cisla.html

Konečně i představitelé EU přiznávají to, co už tady tvrdíme déle než půl roku a to, co místní prolhaní sluníčkáři stále vehementně popírají....

Pokud vezmeme za fakt to, že jsme podle tebe tzv. "sluníčkáři", pak jsem ti výše citovaným textem svým i JRa tuto lež logicky vyvrátil. A můžeš se klidně postavit na hlavu, zaříznout kohouta, obtancovat fotku Konvičky, nebo dát Radkovi francouzáka - na tom, co jsme psali před více než půl rokem se fakticky nic nezměnilo a platí to stále.

Ty si totiž nepamatuješ nic, jen do zblbnutí (a i po něm) dokolečka opakuješ jednu vylhanou tezi o "sluníčkách", kterou jste si tady s kokotrollem vymysleli, které nejspíše už sami skálopevně věříte. A když narazíš na realitu, kterou jsem ti připomněl, jediné, nač se s kokotrollem vzmůžeš je další salva hoven. JRův původní příspěvek totiž ve svém celku dává hlavu a patu, tj. ve zkratce: racionálně pomoci těm, kteří utíkají před násilím (kde explicitně jmenoval konkrétní země) a odmítat ty, kteří jdou jen za lepším (bezpracným) živobytím. Kdybyste s kokotrollem neměli místo mozku pinpongový míček, mohli byste se nad tím, co se píše i zamyslet, jenže to bych po vás asi chtěl moc.

Takže si to shrneme: byl jsi prokazatelně přistižen při lži. Místo toho, aby ses omluvil (což by udělal každý slušný člověk), tak se snažíš ze své lži vylhat dalšími nesmyslnými tvrzeními a konfabulacemi. Můžeš mi ale věřit, že ještě větším křikem a odváděním pozornosti jinam nepřekřičíš to, že jsi byl shledán lhářem.

JRův původní příspěvek totiž ve svém celku dává hlavu a patu, tj. ve zkratce: racionálně pomoci těm, kteří utíkají před násilím (kde explicitně jmenoval konkrétní země)

No právě. A já jsem tvrdil, tvrdím a neustále vkládám další a další odkazy, které mi dávají za pravdu, že z Afriky (tedy i z JRem jmenované konkrétní země) k nám přicházejí téměř výhradně ekonomičtí migranti. Čímž právě dokazuju Ewingovo i tvoje lhaní.
Takže usvědčeným lhářem jsi opět ty. Ale omluvy se od tebe asi nedočkáme, že?

tak se snažíš ze své lži vylhat dalšími nesmyslnými tvrzeními a konfabulacemi

Používám výhradně vaše citace. A že to co tvrdíte jsou nesmysly ti tady píšu a dokazuju od začátku debaty....

z Afriky nepřichází jen 100% ekonomických migrantů, jak tvrdíš.

Zase lži. Ty seš strašný hovado. S tebou je normální debata naprosto vyloučená.
Nepsal jsem 100%, ale toto:

přicházejí téměř výhradně ekonomičtí migranti

Což samozřejmě neznamená 100%.
PS: A jako obvykle jsem, narozdíl od tebe, přidal i zdroj

Jsme v pasti dvou extrémů: ve jménu nejlepších úmyslů rozboříme pravidla, a pak máme další extrém, který představují Středoevropané: ti se zase ve jménu svých předsudků a zkušeností kvůli migrační vlně negativně vymezují vůči evropskému projektu.

Toto vystizne definuje moj pocit pri debatach, kde sa citim ako medzi dvoma mlynskymi kamenmi. Su ludia, co by prijalai hocikoho bez akejkolvek naslednej myslienky, co bude zajtra a vidia vsetko pozitivne a potom su ludia, co by sa najradsej zavrel v ramci svojho statu za ploty a droty a neuvedomuju si, ze ten stat sa im v tom momente zacne rucat ako domcek z kariet.

Co je racionálního na tom, když ta divná paní nechá Německo obsadit vetřelci a dokonce je tam ještě osobně pozve? Bez obohacování krádežemi a znásilňování by se původní obyvatelstvo asi taky obešlo, problém se vyřeší tak, že se o něm zakáže psát. Tohle je největší průser od druhé světové války, jen to pořád některým nedochází.

Osobně pozve? Takže když Merkelová prohlásila na konci září, že Německo, aby zabránilo humanitární katastrofě, se postará o všechny uprchlíky, kteří visí někde po cestě, tak defakto může za to, že od července do Září dorazilo do Evropy půl milionu lidí. Oni mají stroj času, nebo nějakého věštce? Šíříš stejné dezinformace, jako Babiš.

(zdroj čísel: http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Asylum_quarterly_report )

A kurva už, přestaň mi cpát do huby tyhle kecy. Nikdo tu nikdy netvrdl, že nás přicházejí kulturně obohatit. Klidně si nech prdel kulturně obohacovat (ano, tohle to spojení defakto znamená a tak je i tady používáno) jakým chceš černochem, my tu celou dobu mluvíme o naplňování §12 a §14 zákona o azylu (právní podrobnosti zde). Ano, teoreticky by se o uprchlíky měla starat a žádosti vyřizovat první země EU, kam vstoupili. Tou bývá v současné době Řecko, ale bylo by alibistické to nechávat pouze na nich. Zvlášť v tom hlásání, že tu nechceme ani pár stovek lidí, ale zároveň chceme po zemi, která je srovnatelně velká, aby zvládli vyřídit žádosti pro miliony uprchlíku - nejlépe rychle, a ještě se o ně po tu dobu starala. Řešení tohohle problému se teď aktuálně hledá, revize Evropského azylového systému. Prohlášení Merkelové bylo tedy snahou ulehčit slabším zemím s náporem a zabránit humanitární katastrofě. Kterou státy po cestě nemohly (Řecko samo v hluboké recesi) nebo nechtěly (Maďarsko) řešit. Vyjádření lékařů bez hranic ukazovalo jednoznačně na obrovské selhání - organizace, která pomáhá v zemích s velikou chudobou a nefunkčními strukturami musela pomáhat v bohaté a rozvinuté Evropě.
Nikdo tady neřve:"hurá, pojďte dál, jen ať je vás víc, čím víc tím líp". Máme obrovský problém - je tady obrovské množství lidí, které prostě není možné poslat domů. Podle ženevských konvenci to není možné.

A teď chci slyšet návrhy řešení.

Nějak se ta krásná sluníčková multikulturní budoucnost hroutí.
A zřejmě to fakt přestává být prdel, když na eurohujerském zpravodajském portále něco takového uveřejní. Před půl rokem by takovýto článek dobře zapadl například na Hájkovo protiproud. Časy se nám mění... Jen tedy nevím, na co se tady ještě čeká. Až to, co mají v FR, SE, BE a podobně, budeme tady mít taky?
Štěstí přece přeje komu? No připraveným, Halík. Připraveným!

Tak ono to vsechno souvisi. Jen lhar a zaslepenec drzi hubu nebo mele dal nesmysly o nutne pomoci ubozatkum...

Toto je taky pekny priklad (viz niz), kdy asi 30lety kozomrd se vydava za 15 letyho pubertaka a oni mu to zerou. To uz je normalne do nebe volajici idiocie vsech, co se na tom podileji, vcetne policie, novinaru, soudcu, socialky atd.

A my, nevitajici rasysti, kdyz chceme jen navrhnout ruzna omezeni posilujici ochranu mistnich, tak jsme za to napadani. A kdyz multykurvy uz rovnou ruzny zakazy provadeji, jsou za to vynaseni do nebe. A my jsme pry fasisti, co jen neco narizuji, ale bacha, ani jeden navrh od nevitacu nebyl prijat, kdezto multykurvy jich maji na konte desitky, vcetne tutlani vrazd, znasilnovani, doporucovani policii, aby prehlizela trestnu cinnost kozomrdu, doporuceni policii, aby neuvadeli puvod kriminalniku, atd. atd..

Toz kdo je teda ta kurva... Normalnim lidem, s minimozkem o velikosti pingpongace, je to jasny. Multykurvam, ktery maji v hlave nasrano, to ale nikdo nevysvetli a dal budou rvat neco o naccich, gestapacich apod. presne tak, jako to provadeji ti mistni, kteri se najednou vzpiraji tomu, byt oznacovani za vitace a slunycta. Ale dal budou multykurvy prikazovat, zakazovat a omezovat, a to v realu a s okamzitym ucinkem. O tom se vsem konvickum muze jen zdat. Ti jeste neprosadili nic.

Takze boj za MrdGranty od neziskovek musi a musi byt porad silnejsi, protoze pak by byly dotace co? No byly by nizsi, kurva Panek, nizsi, jak jsem tady uz jednou psal. Co je na tom ale to nejhorsi, ze ti hlavouni z neziskovek o MrdGranty nemaji fakticky zajem, jim jde jen o prachy, ale stada vymletych ovecek, texasanu, pinokiu a kvicicich stenatek s kocickami, se z nejakyho duvodu perou za lzi a myslenky, kterym sami casto neveri, protoze jinak by meli doma aspon jednoho migranta nebo by zachranili dalsiho tim, ze mu k vybiti frustrace daji svoji zenu ci dceru.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393332-imigrace-znicila-svedsko-rika-matka-mlade-zeny-ubodane-na-ubytovne.html

Ono je i zajimavy si precist tzv. Kalergiho plan, treba tady
http://www.czechfreepress.cz/evropa/kalergiho-plan-legalni-genocida-evropskych-narodu-pomoci-miseni-ras.html

pak k tomu uz mnou vkladany projekt Euromed
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/projekt-euromed

do toho par veci o muslimskem bratrstvu, k tomu prihodit koran, siru a hadisy a kazdymu, kdo je chytrejsi, nez potkan, musi dojit, o co se jedna.

Ano, mráz vane z Bruselu.
Jinak - článek nejspíš neříká nic, co není pravda. Podstatné je, jak to kdo vidí; jestli jako špatné nebo dobré. A dělat si hlavu z toho, co o nás někdo někde napíše? To už tady bylo tolikrát... Jen se to psávalo v jiných médiích a zdejší ______hujeři z toho mívali těžkou hlavu.

A v čem jako přituhuje? Ten článek je normalni propagandisticka sračka. Přesně taková, jak se u nás za komara psalo o zlem západu. Teď se to jen otočilo a na západě píšou o zlem východu a je jasný, kam se naši demogratycti a pravdymylovny nebo pravdolaskarsti?, novináři přidají.

Ne, neřekl. Já tady narozdíl od vás prosazuju dodržování zákonů. Tedy odmítám jak zvýhodňování tak diskriminaci. Navíc nepoužívám tebou uvedené výrazy. Další věc je, že nikomu v těchto debatách nevkládám do úst něco co neřekl a používám vaše citace. Můžeš ocitovat, kde jsem psal něco aspoň trochu podobnýho, co teď tvrdíš? Nemůžeš, samozřejmě. Jsi lhář a demagog.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393688-kabinet-kanclerky-merkelove-schvalil-prisnejsi-azylove-zakony.html
Já mohu s klidným svědomím napsat, že k tomuto co právě schválila Německá vláda tu ještě před pár dny jeden magor tvrdil, že by to (odmítnutí ekonomických migrantů) znamenalo porušení mezinárodního práva a ženevských konvencí. A ty jako ultramagor jsi tomu přikyvoval.

Kvak kvak pinokio.

Zase snuska nesmyslu. Takze i kdyby to omylem byla pravda, tak je to jeden pobodany primigrant na tisice mrtvych Evropanu, ktery maji na svedomi jeho komplicove. To za prve, a za druhe, a to je mohem dulezitejsi, si precti, co se vlastne stalo. Tento cmoudik, co oblbl tupou aktivistku se jako spravny pobodany kozomrd sam vratil domu a volal sanitku. Tam je skoro tolik nesrovnalosti, jako v mnohem horsim cinu. Ten skoncil velice pravdepodobne kozomrdskou vrazdou.

http://www.krajskelisty.cz/praha/obvod-praha-9/11974-deset-zahad-kolem-smrti-ubodane-anety-statni-zastupkyne-bradacova-naridila-jeji-prosetreni-vysetruje-i-gibs-sehrala-i-tentokrat-hlavni-roli-korupce.htm

Ale ted veselej.

MrdGranty uz se snazi mnozit ijinak, nez s kozama, oslama a podradnym plemenem, kterym jsou pro ne zeny. V Nemecku si zkousi ulevit v bazenech a mozna tajne doufaji, ze Kallach kabar jim dopreje oplodnit bezverkyne pres vodu.

http://tn.nova.cz/clanek/pristihla-je-kamera-muslimove-ejakulovali-v-historickych-laznich.html

Buď v klidu ;-).
Prostě blbcovi došly argumenty tak si vymejšlí totální kokotiny. Zajímavý, že nekomentuje a nelinkuje stovky zpráv o trestných činech spáchaných imigranty a místo toho čeká jak na smilování boží na jeden z mála tr. činů proti imigrantům....
Asi mu to sledování výhradně veřejnoprávních TV vymylo zbytky mozku z hlavy.

když se rád profiluješ jako ztělesněná morálka?

To se sice profiluje, ale skutečnost je taková, že je to prolhaný, bezcharakterní a bezpáteřní demagog. Kdo sleduje jeho příspěvky delší dobu, už si musel o jeho morálních kvalitách udělat obrázek docela jasnej.

a místo toho čeká jak na smilování boží na jeden z mála tr. činů proti imigrantům....

s kvalifikaci tohoto "cinu" na trestny, bych pockal az co prinese (snad nezavisle) vysetrovani, protoze to, co jsem kolem toho zatim cetl i na profilu te aktivisticke blbky naznacuje, ze se milej muslimek
- mohl popichat sam
- mohl to udelat jinej cmoud
- pak je 3. moznost, ze to fakt udelal nejakej vyholenej

Takze sance, ze to skutecne byl trestny cin, je zatim podle vseho cca 1:3, protoze to, co pustila ven media, je fakt dost usmevny a neprukazny. Vzpomenme na kacku jackovou, jak byla "brutalne zmlacena" jeste pred tim, nez udelala karieru kacky biomasky. Tim nezlehcuji co se mozna stalo, ale na zaver je sakra brzo.

No a mame tady dalsi dopad krizicky.

Nemecka policie hledala 4 radikaly napojene na IS a svete div se, Konvickovi se jakymsi zpusobem povedlo jednoho propasovat do migrantskeho taborecku.

Hlavního podezřelého policisté zadrželi právě v uprchlickém zařízení v Attendornu, druhého v německé metropoli.

a pak si jeste ten blbej Nemec dovolil rict toto:

Redlich uvedl, že zadržené osoby „připravovaly závažné násilné trestné činy ohrožující stát”.

Jenze zapomnel dodat, ze ty chudacky navedl a nevarboval Kovvicka nebo jinej rasysta a xenofog.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393791-v-nemecku-podnikli-razii-proti-lidem-napojenym-na-is-jeden-byl-mezi-migranty.html

Já dítě mám, zrovna blond dceru. Nechci aby musela vyrůstat ve strachu o svůj život. Nechci aby jí nějakej černej muslim, pro kterýho nemá život ženy cenu ani jako krabka cigaret, někde znásilnil a uřízl jí hlavu. Ty si dělej se svejma dětma co uznáš za vhodný, třeba je pošli do Sýrie, ale neohrožuj svejma postojema děti ostatních. Lidi s tvým myšlením jsou ti skuteční extrémisté, kteří jsou pro naší společnost nebezpeční.

Nikde nic o "muslimských čmoudech". Nikde nic o "preventivním potrestáním nožem mezi žebra". Nikde ani náznek výzvy k nedodržování platných zákonů...
Ty tam opravdu někde vidíš napsáno něco aspoň vzdáleně podobnýho tomu co tvrdíš že bych údajně řekl? Tak to už opravdu nemůžeš být normální....

Nechapu, co resis. Cmoudi to jsou, to je nepopiratelny fakt, i kdyz jsi to tam nepouzil. Tak jak jsme my bili, tak jsou oni pricmoudli, to za prve a za druhe je uz davno nad slunce jasny, ze normalni neni. Pan mistr sveta ma vzdy pravdu, i kdyz 99,9% lidi kolem vi, ze je to lhar a lze. On je o sve pravde presvedcenej. Vsichni tady vi a musi vedet a taky hlavne videt, ze lze, krom par nohsledu a par stejne postizenych. Napriklad ja nemam problem s tim, ze by me nekdo rikal, ze jsem bilej. Nepovazoval bych ho za rasistu. To je proste fakt, na kterym neni nic spatny. Problemy s barvama hledaji jen ti "postizeni".

Píšu tam snad něco z toho co tu teď tvrdíš?
Jinak názor člověka, kterej určitě není xenofob ani rasista. Narozdíl od vás sluníček má s migranty osobní zkušenost. Zajímavé, že došel ke stejnému závěru jako my tu konzistentně zastáváme už přes půl roku.
Opět další vyvrácení vašich bludů:
http://www.novinky.cz/domaci/393789-svedectvi-z-uprchlickeho-tabora-migranti-jsou-jako-casovana-bomba-unie-ztratila-soudnost.html

Tak cmoudici uz cmoudi i v Rakousku.

Dvacetiletý irácký uprchlík znásilnil na začátku prosince desetiletého chlapce na vídeňské plovárně Theresienbad. Policie ho zadržela na místě. Muž, který dorazil do Iráku v září a pracoval jako taxikář, se hájil tím, že neměl sex čtyři měsíce.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/394033-uprchlik-z-iraku-znasilnil-ve-videnskem-bazenu-desetileteho-chlapce.html

Rakouská policie původně zprávu o případu nezveřejnila, aby chránila oběť. Zdůraznila, že v případě migrantů je potřeba být obezřetný kvůli tomu, čím si prošli, ale současně uvedla, že i v jejich případech bude k trestným činům nulová tolerance.

Zprávy o případu se však objevily na sociálních sítích a nakonec policie zveřejnila podrobnosti.

A jsme zase u toho, kdo je ten skutecny nacek a fasoun - ano, jsou to zkurvena slunycta. Vsechny tyto obeti jdou na jejich vrub.

Tak misto potomku zkurvenych slunycet, to odskakal nekdo nevinny. Velka skoda, ze slunka nenabizi ty svoje dcery, zeny, matky a obcas i syny, temto zhrzenym, ubohym vykoristenym, frustrovanym muslimskym ubozatkum. Vse opet jako pres kopirak. Ale bacha na pausalizaci... A ano, muzeme pausalizovat, jak u musulmanu, tk u zkurvenych slunycet. Vsechna do jednoho jsou stejna. Za penize ostatnich postavi hrady, za penize ostatnich se postaraji, ale domu si to zver nikdo nevezme. Vsechna skunka do jednoho primo ohrozuji na zivotech mistni lidi.

A tady dalsi neuveritelna sracka z dilny zkurvenych pomahacu rezimu a pojebanych slunycet. Takze se vracime do hluboke totality za vedeni slunyckovych smradu. Takze se opet jen ukazuje a dokazuje, ze skutecni zmrdi jsou na strane slunycet a vitacu. Neni to radek ani cejna, ale texasane, pinokiove a dalsi vlastizradci.

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Jiri-Vitek-35624/clanek/Policiste-v-rolich-fasistu-policiste-jako-obetni-beranci-Ministre-odstupte-67180

Souhlasim. Ono pak ale i ti, co to primo vykonavaji v terenu, tak nemuzou mit daleko k tem vyholenym treba ze Sparty nebo odjinud. Jen na to maji glejt a rezou lidi "legalne".

On ten pan v tom hnedym je vubec zajimavej. Na odkazu, co jsem daval vcera je jasne videt, ze je to girigent a celou smecku ma na povel. Zakuklenci taky vylizaji z budovy Ministerstva vnitra. To je tam taky videt.

Na tomto videu je pana hnedeho i slyset a je to taky zajimavy. Popisky prehlizim. https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/vb.1491040544530242/1528352107465752/?type=2&theater

Ad Klinika - taky zajimavy nazor - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cernochova-uderila-Nedelejte-z-utoku-na-Kliniku-Kristalovou-noc-O-tom-co-dela-ta-particka-z-Kliniky-jinym-se-uz-pokrytecky-nepise-420782

No a tady uz to nekdo ztvarnil jako hudebni teleso.

http://www.imagehosting.cz/?v=1264745211.jpg Je tam krasne videt ten, co vychazi z budovy ministerstva nebo co to bylo zac.

No a tady cela fotogalerie. Pan hnedka je asi Rambo nebo Terminator, jinak totiz neni mozny si vysvetlit, ze ho ta banda "nacku" tak na slovo posloucha.

https://www.facebook.com/zewlakkaktivistckefoto/photos/pb.1071665519512773.-2207520000.1454924410./1125881907424467/?type=3&theater

Takze tady je jasne videšt, ze se o zadny nacky nejednalo, ale nejaka slunyckova kurva je potrebovala vytvorit.

Ked sa Klinika a ostatne lavicove anarchisticke skupiny podla pana majitela verejne hlasia k tymto "utokom" na jeho restauraciu preco uz davno nesedia?
Pokial viem nahlasovat falosne bomby je trestne aj v CR.
Neveli logika tomu, ze ked niekto sa niekto verejne prizna k trestnemu cinu, ze policia moze konat a sud ho bez problemov odsudi? Ci ono to az take verejne priznanie nebude? Zeby bolo len sukromne panu majitelovi? Alebo si len mysli, ze sa utokmi voci jeho firme stoji Klinika a spol a nema na to dokazy?
Btw odkedy utocia lavicovi radikali na restauracne zariadenia?
Nieco mi na tom pribehu nesedi, takze by ma zaujimalo, ked uz mame taketo jasne fakty preco sa doteraz nic nestalo a preco to riesi poslankyna za ODS namiesto policie CR.

Asi sis opet nevsiml, ze poslankyne nic neresi. Jen komentuje. A netahej sem klikniku, to je podruzna vec a nasledek neceho, jde primarne o to, ze z nas stat dela voly a sam si vytvari nacky. Presne jako v 89 Zifcak a spol. To ty ale opet nevidis a popres. No a na Klinice se mozna postupem casu ukaze, ze ji vypalili ti stejni "nacci", co tady poslouchali na slovo Ramba v hnede bunde.¨

Proc policie evidentne s befelem odnekud shora, dela podraz na lidi? Proc vytvari "nacky"? A pokud je schopna tohoto, tak verim tomu, ze pro ni neni problem tolerovat levicovy radikaly, obzvlast, pokud jsou dobre napojeni na nejakej cecek, ze kteryho sajou. Navic, kdyz je evidentne schopna uzavrit vrazdu jako sebevrazdu, jen proto, ze vrahem je velice pravdepodobne cmoud. Obet se sama vic jak desetkrat pichla a z toho 3x do srdce, ktery pak na pitve chybelo a zmizelo. Pokud si to dobre pamatuju. Takze si v klidku rozvijej svoje antikonspiracni teorie a pokud ti neco neni jasny, tak se ptej Policie. Oni ti urcite odpovi, proc se prevlikaji za nacky.

No a vic k tobe nemam co rict. Tak jen pro ty, co to zajima vypis z katastru na budouvu, ze ktere lezli zakuklenci. Asi tam byli na hajzlu.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1669992459917396&set=p.1669992459917396&type=3&theater

Radku ty si fakt debil asi;o).
Kliniku a poslankynu si sem pastnes ty a ked na to reagujem a tebe sa to nehodi tak mi odpovies, ze ona nic neriesi a nech sem netaham kliniku. Tak preco o tom pises, ked reagovat na to nikto nema?
Ale spat k teme. Dany pan je velmi pravdepodobne naozaj policajt, mozno prave clen antikonfliktneho timu, ktoreho sa dovolaval ten predseda vo svojom clanku. Clen antikonfliktneho timu nebude stat stranou a ze stal pri zamaskovanych osobach a bavil sa s nimi je z mojho pohladu celkom logicke.
Som ochotny pripustit aj verziu, ze slo o policajnu provokaciu, pretoze to bolo na moj vkus malo agresivne (protistrana tiez bez reakcie) a na to, ze tam stalo len par policajtov, ktorych by dav polahky prevalcoval (ci uz jedna alebo druha strana) akcia prebehla podozrivo "slusne".
Unika mi vsak kardinalny moment a to motivacia preco by policia takuto fake akciu organizovala. Co chcela docielit? Ja tam nevidim ziaden prinos a hoci dokazy naozaj smeruju k tomu, ze slo o particku policajtov v civile nikto zatial nezodpovedal zakladnu otazke, ze proc?
A na rozdiel od pana predsedu si myslim, ze ak slo o organizovanu akciu policie tak ziadnych 7 statocnych sa nekonalo a o tom, ze proti strana je policajna jednotka vedeli aj uniformovani prislusnici. Tu sa mi zda, ze si pan predsena nejakeho mensieho odboroveho zvazu bal pohnevat tych par abonentov, co ma, takze v clanku tvrdil, ze uniformovani o nicom nevedeli.

[zar.jpg]
Tak ja fakt nevim, kdo je debil. Sorry, ale vidim to spis na tebe. Jako prvni sem dal Kliniku Zarniwup a ja odpovidal jemu na neco hlavni a jen jako zajimavost jsem dal dalsi nazor na kliniku a to uplne dolu na konec prispevku.

Mne je jedno, co si myslis. Ja tam vidim jednoznacne veci, ktery nesedi. Uz jsi videl tak ciste obleceny nacky? Uz jsi videl nacky bez okovanejch bot a misto nich maji na nohou tenisky? To meli byt jako slavisti nebo spartani nebo martani? Znovu jen zopakuju, uz jsi videl 30 nacku, kteri na slovo poslouchaji civila?

Pokud bys cetl, co jsem psal, tak zbytek tvyho komentare je k nicemu. Jasne v mym komentari k Zarniwupovi pisu u toho videa, ze POPISKY PREHLIZIM.

Na tomto videu je pana hnedeho i slyset a je to taky zajimavy. Popisky prehlizim. https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/vb.1491040544530242/1528352107465752/?type=2&theater

Kliniku jsem tady zmínil já v souvislosti s vymlácenou výlohou Aeroflotu na konci Pražského jara. S tím, že podobnost je čistě náhodná. Samozřejmě nevím, kdo ji vypálil (z fotek je ale zřejmé, že toho tam zase tak moc nehořelo, možná tak záclony).
Podstatnější je ta Thunovská. I pro nepražáky a neznalé a pro ty, co tam nebyli.
Google streetview stále ještě funguje, Thunovská 182
Nahlížení do katastru stále (!) ještě funguje Thunovská 182 (Nutné zadat kód captcha, možná proto to všude uvádějí jako gif, na což samozřejmě následují reakce, že jde o upravený obrázek.)
A tohle je jiné, krátké video stále stejné situace v Thunovské. https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1527968670837429/ Povšimni si, odkud asi v polovině videa leze jeden "z ultrafans Slavie" (snahu dělat z nich ultrafans Slavie jsem také zaznamenal). Jo, je to budova ministerstva vnitra.

Antikonfliktní tým? Pohádky beránčí babičky. Jen tak připustit, že šlo o policejní provokaci a tím to jako ukončit? Odbýt konstatováním, že jsme holt policejní stát a dál to neřešit... Bijeme se tu v prsa, jak jsme demokratický stát a tohle nám jako přijde normální? Kristapána, to už máme tak tragicky posunuté vnimání?
Tohle je na interpelace v parlamentu, demisi ministra vnitra a vyslovení nedůvěry vládě. V normálním právním státě.

Ale on jede jiný recept, mlžit, kdo co byl, nebo nebyl (ultrafans Slavie, levičáci, pravičáci, náckové, čert ví, co ještě přijde) a udělat z toho opět totální bramboračku s výstupem do ztracena.

Tak ja verim tomu, ze to s tou budovou bude slunyctari prohlaseno za omyl nebo v horsim pripade za hoax. V tom nejhorsim z toho obvini zname rasysty - me, cejnu, Zemana s Konvickou nebo ze nekdo zfalsoval katastr (pravdepodobne ti hhekri, co hekli email Slavka Merklovyho).

Pro slunycta je nutny zminit, ze Thunovska je ta budova, pred kterou se "objevilo 30 nacko/fasisto/spartano/slavisto/martanu" a pred kterou se to "zlo" odehralo. Take je to budova, ze ktere vychazel zakuklenec, ktery tam chtel na hajzl a vratna mu rekla, ze tam prave sere ministr vnitra, ze je obsazeno. No a tak ho nechala v klidku v kukle odejit.

No a kdyby to nahodou byla policejni provokace... tak co, vo co de? Vzdyt mame dek(m)ogracyju a kazdej si muze delat co chce.

Ted vaznej. Tohle je na okamzitou demisi ministra, protoze bud o tom vedel anebo nevedel. Oboje je na odstoupeni. No a pak je to taky zraly na to, aby si nekdo konecne posvitil na ty posrany "neziskovky", ktery se staraji o blaho vseho lidu - jen ne toho mistniho.

Ona ta Klinika je dejme tomu sporná. Ovšem ze světlice, případně dlažebních kostek (úplně jak v Thunovské) už jsou zápalné lahve.

„Demokracie je především diskuse. Zápalné lahve do demokracie nepatří. Proti takovým věcem se musíme ohradit,“ řekl i vicepremiér a předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/premier-odmitl-sireni-nenavisti-pelikan-ceka-padani-hlav-u-policie-10a-/domaci.aspx?c=A160208_160150_domaci_kop

A pak kdo jitří situaci. A kdo jí využívá...

Tak sporna urcite je. Ale kazdopadne to docela smrdi a je jedno, z ktere strany. Podpalena zrovna, kdyz se objevi ti fasisti a prave jich bylo 20 a vypadali jako slavisti, tedy ti, co byli na Thunovske. Ted uz najednou z lahvi svetlice (ja to teda aspon cetl nekde tak) a kdovi, co se z toho jeste vyklube, ale to nic nemeni na tom prusvihu, co si slunka udelala na Thunovske.

Je toho proste docela dost najednou a to mne zatim do niceho nezapada, krom slunkove propagandy o zlych nevitacich jako fasistech, naccich, rasistech apod. Proste kdyz ti zli nacci ne a ne prijit, tak si je vytvorime.

A Pelikanovi bych neveril ani slovo. Viz jeho rodina arabista a konvertita Pelikan.

No a jinak PCR se pry uz vyjadrila. Byli to radikalove, zadni policajti. Podotykam, ze se nejedna o oficialni web PCR.

Odpovedi na otazky jako z pohadky o Hloupem Honzovi. Zapomneli tam polozit a zodpovedet otazku, co tam pohledava ten, co vychazi z budovy. A pohadce o tom, jak pan hneda bunda (nyni uz se vi, ze je to kriminalista) uklidnil sam 20-30 radikalu, uveri jedine vymyty slunycto. Tak dlouho na ty zle radikaly maval prukazem, ze se lekli a uposlechli ho. Na videu je take dobre videt dlazebni kostka z molitanu, nebo co to bylo.

http://tydenikpolicie.cz/zakuklena-skupinka-utocici-na-levicove-aktivisty-nebyli-policiste-nybrz-radikalove/

A maly dovetek z jinyho serveru.

Mluvčí dementoval i další spekulace, například o tom, že útočníci měli zázemí v budově ve vlastnictví ministerstva vnitra. Ze záznamů prý plyne, že jeden agresor do budovy vstoupil náhodou, když tam hledal útočiště.

Takze ten zly fasoun a nacek se bal levicaku a chtel se ukryt v budove. Tak jsem s tou navstevou hajzlu nebyl tak daleko.

Ale spat k teme. Dany pan je velmi pravdepodobne naozaj policajt, mozno prave clen antikonfliktneho timu, ktoreho sa dovolaval ten predseda vo svojom clanku. Clen antikonfliktneho timu nebude stat stranou a ze stal pri zamaskovanych osobach a bavil sa s nimi je z mojho pohladu celkom logicke.

ty si fakt debil asi;o)

Kdyby to byl člen antikonfliktního týmu, tak by byl viditelně označen
Je zřejmé, že se s největší pravděpodobností jednalo o policejní provokaci.

Unika mi vsak kardinalny moment a to motivacia preco by policia takuto fake akciu organizovala. Co chcela docielit? Ja tam nevidim ziaden prinos a hoci dokazy naozaj smeruju k tomu, ze slo o particku policajtov v civile nikto zatial nezodpovedal zakladnu otazke, ze proc?

Vůbec nemíním posuzovat tuhle akci, uvažuji čistě všeobecně a teoreticky. Na základě příkladů z historie.

Proč?
Proč nechal Hitler zapálit Říšský sněm?
Proč nechal vystřílet obsluhu vysílače v Gliwicích?
Proč nechal Nero zapálit Řím (je-li to pravda)?
Proč přistavili StB k Aeroflotu v roce 1969 hromadu dlažebních kostek?
Proč...
...

Protože to někomu vyhovuje.
Protože následně někoho obviní a zavedou represe.
(a teď to hodně přeženu, ale historie takové případy zná:)
A až/pokud přestanou nespokojenou společnost zvládat, klidně nechají postřílet x lidí a následně zavedou třeba stanné právo.

Jak jsem psal, reagoval jsem čistě obecně, protože fleg se podivoval, proč by někdo něco takového dělal. Ohledně toho konkrétního nevím vůbec nic.

Asi provalilo. Provalí se vše, viz ty dvě slečny za 6 mio USD nebo směna 5 za 1 v Libanonu. To je ještě větší průser než by byli nějací organizovaní zakuklenci.

Koukal jsem se na to video a musím říci, že toho pána v hnědé bundě ale opravdu vzorně poslouchali. Jako na spartakiádní secvičné :-)

Koukal jsem se na to video a musím říci, že toho pána v hnědé bundě ale opravdu vzorně poslouchali. Jako na spartakiádní secvičné :-)

To ses urcite spatne dival nebo jsi to spatne pochopil, jak by ti vysvetlili zdejsi znalci na vse fleg a pinokio, protoze to byli zajiste ti nejvetsi radikalove ze vsech moznych radikalu na svete. Smrt jim cucela z oci, usi i ust. Navic se tim priklanis na hnedou stranu, bacha na to.

Podle posledních informací se navzájem znají. Takže věřím, že pán v hnědé bundě (jak jsem se dočetl, policajt z oddělení zaměřeného na tyhle chuligány) fungoval jako varování, že jejich kukly jsou jim k ničemu.

Když si vezmeš jak se chovají děcka v přítomnosti učitele/rodiče (tj. někoho kdo je zná a může jim zatopit) a jak bez dozoru, tak to je IMHO úplně přesná analogie. :-) A najednou je celá "záhada" vyřešena.

Ty tatko smoulo, prvne se podivej na videa a fotky, co predchazely tomu, nez se tam antifa a "brutalni nacci" dostali a jak se najednou zmenil pomer sil na place.
A ver tomu, ze 1 tukan v hnede bunde opravdu, ale opravdu nezabrani 30 skutecnym chuliganum, aby se neporvali a nesmetli tech asi 6 policajtu i s antifou z ulice.

Za dalsi tam byli ti panove v hnedobundach 2. Za dalsi pan hnedka mel velmi zajimavy satek/sal, kolem krku. Takovy se bezne v CR nenosi - jde zejmena o vzor.

Pak si precti, jak se k nemu PCR neznala, pak znala, pak neznala a najednou je odjinud a pak od nich. Takovym pohadkam muze verit jen naprosty idiot s tuplovanymi odtud.

Popisek k videjku.
2 důstojníci MV přicházejí s průvodem ANTIFY do Thunovské ul se oddělí od Antify a přejdou na druhou stranu barikády k fakeneonacistům - dávají jim jednoznačné pokyny a rozkazy, čeká se pouze na média : ČT - když jsou média na místě dává řídící důstojník pokyn k zahájení akce "bitka" - vzduchem letí rohožka několikrát sem a tam, umělohmotná tyč, molitanové dlaždice, možná láhev - zajímavé je ale jednání několika osob z průvodu Antify : mladík v kulichu s batužkem a fialovou vlaječkou v ruce : kdo to je ? pokud ho Antifa nezná, pak je to další provokatér / zaměstnanec MV / a ten dává také pokyny svým soukmenovcům - nadávky, létají vzduchem - nic konkrétního se ale neděje a najednou z ničeho nic se 25 mladých urostlých fakeneonacistů dává na úprk před 10 pěšáky policisty ?

Srovnavat decka s radikalnima nackama, muze jen retard. To je nejvetsi konspiracka, od zalozeni debat.

No a tady mas prislusniky nasich ozbrojenych slozek, kteri ve sluzbe provokuji a mlati lidi, aby meli krizky a meli co tocit. Samozrejme, ze se ani neobtezuji na provokackach mit povinnou pasku na ruce.

http://www.anony.ws/i/2013/07/08/dUnV4.jpg

Tohle si dovolím doplnit.

V době, kdy hnědá bunda vycházkovým krokem kráčí Thunovskou spolu s průvodem Antify, náckové spořádaně čekají na místě, bez masek a za asistence motohlídek. Na místě, kde jsou policajti imrvére, (protože tam prakticky bydlej) i když se v Praze vůbec nic neděje. Masky nasazují až s a po příchodu hnědé bundy. Dost velká část průvodu už je výš a až s příchodem hnědé bundy začínají být náckové pro průvod zajímaví.
Hnědá bunda i jeho souputník věděli, že tam jsou, bez zaváhání zatočí, na rozdíl od kameramana, k nim. Zůstávají v odstupu, žádný okamžitý kontakt, který by byl pochopitelný, kdyby tam náhodně potkal "známé tváře". Oni o nich věděli, oni je tam očekávali. Dle klidného pochodu Thunovskou mu to ale nedělalo žádné vrásky, věděl, že bez něj se nic dít nebude.
To prostě nebylo tak, že by tam potkal "známé firmy" a zachraňoval situaci.

Presne tak, proto jsem psal, ze pinokio neco hodnoti a nevidel videa a fotky, ktere tomu predchazely. Jen se mne to nechtelo psat a nekde na nejake diskuzi jsem zkopcil tech par vet odtud sem.

Kazdemu s IQ nad 20 je to jasne, ale tem, co si mysli, ze jsou nadlidi, to jasne nikdy nebude a budou se ohanet porad dalsimi a dalsimi teoriemi, kterym veri jen oni sami, pripadne jejich nohsledi s IQ pod 20.

Ok naozaj to, co pises vyzera byt logicke a hodnoverne.
ALe stale mi nikto neodpovedal na otazku preco?
L-Coreho priklady boli (ako tradicne;oP) mimo misu, pretoze napriklad vypalenie Risskehho snemu malo za ciel vyhrotit nenavist voci zidom a komunistom, co sa aj podarilo.
Co sleduje MV podla teba takymito manevrami? Pokial neviem preco mam stale pochybnosti a neponuka sa mi ziadne riesenie. Jedine, co tymto dosiahnu je eskalacia napatia v spolocnosti. A o to ide MV? A, co potom, ked to napatie vyeskaluju? Kde je konecny produkt?

Protože se prostě systém snaží odpůrce imigrace vykreslit jako extrémisty. Není náhoda, že hned v první chvíli po "útoku" na klikniku byly obě akce spojovány a proběhly informace, že za nimi stojí stejná skupina "extrémistů" s bílými kuklami (používají hools slavie). Hned jak se provalilo, že se jedná o policejní provokaci, tyto informace začali ze zpravodajských servrů mizet.
Kdyby se to neprofláklo, tak by v médiích probíhala každodenní masáž, tyto záběry by byly týden v hlavních zprávách všech TV. Na "slušné" lidi by to mělo působit tak, že oni přeci jsou proti násilí a když se na demonstracích děje toto, tak příště nepřijdou, protože většina z nich nejsou extrémisté a ani s nimi nechtějí nic mít...
Druhý důvod může být příprava půdy pro další represe proti odpůrcům imigrace...

Nesplývá. Tohle konkrétně byli policisté. Ti podle tebe propagují rasismus? Ostatní demonstrace, které se uskutečnily byly namířené proti nelegální imigraci. S tím nemá rasismus nic společnýho. Xenofobie už vůbec ne.
Ta policejní provokace byla zrealizována za účelem diskreditace těchto demonstrací a jejich účastníků. To je celý.

Protože se prostě systém snaží odpůrce imigrace vykreslit jako extrémisty.

Je to marny, je to marny, je to marny. Extremisti jsou prece nevitaci.

Kdyby se to neprofláklo, tak by v médiích probíhala každodenní masáž, tyto záběry by byly týden v hlavních zprávách všech TV. Na "slušné" lidi by to mělo působit tak, že oni přeci jsou proti násilí a když se na demonstracích děje toto, tak příště nepřijdou, protože většina z nich nejsou extrémisté a ani s nimi nechtějí nic mít...

Jo to je fakt. A tady je dukaz ze sobotkovych emailu, co multykurvy chystali/ji. Krasne to do sebe zapada.
http://www.white-media.info/screen/novotny4_7.png

Samozrejme vim, ze multykurvy zpochybni zdroj, pak i obsah a pak take puvod. A je jedno, v jakym poradi.

A tady k posledni veci.

Druhý důvod může být příprava půdy pro další represe proti odpůrcům imigrace...

http://www.white-media.info/screen/bsobotka8.png
http://www.white-media.info/screen/bsobotka9.png
http://www.white-media.info/screen/bsobotka10.png
http://www.white-media.info/screen/bsobotka11.png

Já bych čekal, že policajti mají mezi sebou spojení, a to i ti "tajní" (tohle je samozřejmě otázka jak "tajní" jsou, když se všichni navzájem zjevně znají) - tím se IMHO celkem jednoznačně a logicky vysvětluje, proč je ten tajný na místě čekal.

Nemám nic proti úchvatným spikleneckým teoriím, je to docela zábava to číst, ale jsem spíše realista.

Jako realistovi by ti mělo bejt jasný, že by pár policajtů ve vycházkovým obleku těžko zastavilo 30 opravdovejch extrémistů.
Na každým fotbale je proti chuligánům připravena pořádková jednotka (těžkooděnci) v počtech, který většinou chuligány převyšuje a stejně to žádnejm potyčkám nezabrání.....

Nic proti, ale ultras jsou úplně stejní asociálové jako anarchisti. Tady zřejmě opět nadržuješ jedné straně. Pravicoví extremisté mají jednu vlastnost: běžně útočí v přesile a ze zálohy, optimálně ve svém prostředí. Nic z toho nebylo splněno, proto se to taky nevyvíjelo z hlediska konfliktu "optimálním" směrem.

A opět musím zopakovat: na základě dohadů a teorií konstruovat spikleneckou teorii mně nepřipadá zrovna moc inteligentní. Tím spíše, že noviny a internetové plátky přátelsky nenakloněné této vládě by to okamžitě rozmázly.

edit: a btw, cokoli napíše Aeronet, lze téměř jistě považovat za propagandu Kremlu a KSČM.

Nic z toho nebylo splněno

30 "extremistů" vs 10 policistů je přesila zcela evidentní....

Tady zřejmě opět nadržuješ jedné straně.

Ne, pouze konstatuji fakta.

Tím spíše, že noviny a internetové plátky přátelsky nenakloněné této vládě by to okamžitě rozmázly.

Taky, že se tomu docela věnují. Narozdíl od mainstreamu, kterej jako vždy servilně mlčí a mlží. Že to nečteš a stačí ti informace pouze z mainstreamu je spíš tvůj problém.
Pár demonstrací jsem osobně viděl. Nový Bor, Janov, Varnsdorf....Proto si dovolím tvrdit, že reálný střet mezi extrémisty a policií, případně anarchistickou lůzou, by vypadal zcela jinak.

Takže považuješ tyhle lidi za neasociály?

Které? Policisty, nebo extrémisty? Je jedno za co je považuju. Je evidentní, že i mezi nimi se nějací asociálové nacházejí. Levícoví extrémisté jsou asociálové bez vyjímky.

... jo aha, ty se účastníš. To zcela mění situaci.

Situaci to mění jen v tom, že na rozdíl od tebe vím o čem píšu. Protože se o tuhle problematiku dlouhodobě zajímám.

To spojení můžou mít a nemusí. Je pravda, že kdejaký pochůzkář samozřejmě o všem vědět nemusí. Jestli o tom věděli i ti, co už tam stáli s motorkami a tedy by mohli dát vědět hnědé bundě - těžko říct. Ale to je přece jen polovina "problému", ne?
Hnědá bunda o nich ví - a Thunovskou rozhodně nikam nespěchá. Což je zvláštní v případě, že má nahoře nahoufované nácky/extremisty, které by měl co nejdříve "uklidňovat" a část průvodu, na který vidí, už za odbočkou.
Náckové/extremisté se v okamžiku příchodu hnědé bundy chovají - jako by na něj čekali. To "hromadné" navlékání masek (jeden nebo dva ji mají navlečenou s příchodem, další reagují na jeho příchod....)
Pro mě je to moc zvláštních náhod najednou..
edit: Veselé jsou také ty dlažební kostky, co tam létají. Vixlajvantová tyč, gumová rohožka a role lepící pásky (to stačí zvětšit, je to lepící páska). Něco těžšího zřejmě přijde na řadu až ke konci - a zvesela ze strany Antif... eh spořádaného průvodu.
Ale to už jen tak pro zasmání.

Jo, četl jsem to. Ono se to průběžně od neděle mění.
Útočiště? To jako že se tam chtěl schovat? Existují záběry i z druhé strany té úzké uličky, odtamtud to bylo v pohodě průchozí. I na tomhle videu je vidět, že skrze nácky/extremisty v čase kolem 01:00 odchází lidi, v čase cca 02:45 jim za zády odchází rodinka s dětma, ale extremista hledal útočiště v budově MV. Aby pak vylezl a neodešel, když hledal to útočiště.
Nijak mě to nepřesvědčuje.
Už se dají najít na netu fotky, kdy je hnědá bunda 6.2. 2016 ve společnosti jak policie, tak fízla/provokatéra s fanglí v ruce, kterého účastníci demonstrace vyhrábli na "prodloužené" demonstraci v Ostravě v roce 2013. To bude taky koordinátor.

edit: Fotky přidávám bez úprav, jak jsem je našel. Editace tedy není ode mě.

Samozrejme, ze se to meni, protoze to prizpusobuji situaci, aby z toho co nejlip vybruslili.

Mezi "zlymi nacky" bez problemu prosel i senator Doubrava (ktery ostatne potvrzuje vse, co bylo videt na videu, zejmena to nahle natahnuti masek) a to prosel naskrz celou skupinou a ani si ho nevsimli. Tim nechci rict, ze s tim ma neco spolecne on, ale ze je jasny, ze to byla domluvena skupina "rozvracecu demogratyckyho rezimu".

Tyhle fotky se v originalech daly najit uz tusim v nedeli. Takze muzu potvrdit, ze minimalne tu prvni jsem videl v plnym rozliseni. Tu "potvrzujici" s vyrezy si nevybavim, bylo tam toho spousta i s porovnanim a montazema, jako ted mas ty. A to, ze policajti tyto provokace delaji a vypadaji pritom uplne stejne jako clovek na fotce od pinokia, jsem potvrdil vlozenim odkazu na policajty, kteri provokaci a nasledne zakrok provadeli v CB v minulosti. Tam take nejde a nemuze jit o fotomontaz, protoze k tomu existuje i video, ktere vse dokresluje.

O utocisti extremisty jsem psal uz vcera. To je jasny nesmysl a veri mu jedine mistni slunka.

Ono staci pohledat po netu utrzky zprav skutecnych radikalu - kteri z te frasky maji vetsi prdel, nez my ostatni, protoze vi mnohem lip, jak by to doopravdy probihalo a ne jak to nekdo vidi ze syvho kancliku, ze kteryho se vyleze akorat vyspat.

O baksisi cca 150 mega za milujici toncu a ancu nebo jak se ty slepice jmenovaly, by ti taky pred par tydny nikdo nerekl ani slovo a vsichni by se bili do prsou, ze se prece teroristum neustupuje.

O pruseru opencard a treba o blance a treba o necasove kobyle, by ti tady mistni pytlici taky rekli, ze ses konspiracni teoretik, magor nebo lhar a ona je to do prdele vsechno pravda...

Tak jedinej poradnej frustratek ses ty, navic jeste ulhanej ubozak, kvicici a kopajici kolem sebe jako prasatko, kdyz ho vedou na porazku. Muzes hadat, proc to sem davam... a to prave posledni dobou a v takove frekvenci, jakou jsem tady nikdy nemel... to ti ale pres tvoji pronikavou yntelygenci nedojde.

Ja ti to ale reknu, za prve tim sleduju to, aby i ostatni z poradny, krom tvych vylizprdelek videli, co ses zac za lhare a za karakter. A jak je na reakcich videt, docela dost je jich proti tvym tupym nazorum a nesouhlasi s nimi, na rozdil ode mne to delaji slusne.
No a za druhe cekam na rekaci, jakou jsi udelal prave o neco niz a na tvoji demagogii mam ihned protiargument a to pravdivy. Zadnou demagogii a muzes se jit odfrustrovat treba na hajzlicek bud pravou nebo levou. Zalezi na preferenci kazdeho soudruha. Vidis? Ja, tebou nazyvany jako fasoun ti davam moznost volby. Vy, zkurveny slunycta, moznosti nedavate.

[1553101538.png]

a treba

[znasilnova.jpg]

a treba

[1600988118.jpg]

Tak slunyckarsky svine nedaji pokoj a nestaci jim vymyvani mozku detem (vecernicek s Donutilem). Nestaci jim vymyvani mozku deti pres ministerstvo skolstvi. Nestaci jim vymyvani mozku verejnosti - napriklad posledni "agresivni utok zlych radikalu", co se bali pana hnedoramba na sobotni demonstraci a tak vymysleli dalsi vec...

Pytle pres ksicht a pres cely telo jsou OK. Tak deti sup, oblecte se do pytlu. Brzy je budete potrebovat.

https://www.youtube.com/watch?v=a68GvjuPETk

A pro ty, co je problem zajima.

Tady je opet krasne videt, jak nackovsky se chovaji slunka. Konvicka si ohlasi o mesic driv demonstraci a levicacky kurvy nemaji nic jiny na praci, nez si nahlasit na vsech prichozich cestach k mistu, kde ma konvicka svoji akci, vlastni demonstrace a dementni urady jim to povoli, i kdyz musi jasne videt, ze jde o cilenou provokaci a o zablokovani vsech prichozich cest na misto puvodne ohlasene demonstrace. A slunycta tady kazou o fasizmu, nackovstvi a demogracyji...

Takze kdo se chova jako ten nacek a fasista? Opet pomateny slunycta. Prodejny smudly. A jeste si dovoli ty jejich provokacni demonstrace nazvat shromazdenim za torerantni Evropu.

[1264275380.png]

http://zpravy.idnes.cz/ftv-prima-jitka-obzinova-reportaz-irak-uprchlici-krestane-premalovany-kravin-1y1-/domaci.aspx?c=A160212_183549_domaci_fer

Ono to nakonec vypadá, že zprávy "toho komerčního bulváru" budou objektivnější, než veřejnoprávní TV, u které i pod záminkou zachování nezávislosti platíme výpalné....
Také to vypadá, že v Iráku se k našemu diktovanému altruismu dostanou jen ti, kteří jsou u lizu i tam a očekávají, že budou u lizu i tady. Převrácená hodnota - nejdřív pořádné bydlení (v kontextu - aspoň nějakou dvougenerační vilu, když nás je tolik) a potom tedy čekejte práci o tom docela svědčí. Půjde jen o cestovku pro vyvolené... Ani ten "nový" překlad se neziskovce tedy moc nepovedl.
Má to jednu dobrou stránku - těchto případů nemůžou vygenerovat moc. To by si naši starousedlíci všimli, že se tady asi nemají tak dobře, aby se starali o nebohé z východu, jak po nich šiřitelé humanismu vyžadují. Jak by si vysvětlili, že to, v čem spokojeně žijí s pocitem, že na nic lepšího prostě do konce života nebudou mít, je pro příchozí nebohé přemalovaný kravín.

Ono to nakonec vypadá, že zprávy "toho komerčního bulváru" budou objektivnější, než veřejnoprávní TV, u které i pod záminkou zachování nezávislosti platíme výpalné....

Ono to tak nevypada, ono to tak je, ale plati to zejmena u Primy. CT sama priznala, ze vysila na Bruselske befely (tusim nekdo z RRTV - dohledatelne nekde po netu).

Nevim, jesti jsi videl tohle video https://goo.gl/up0lhl. Je to to same, co je na tvem odkazu z Primy, ale je bez titulku s zivym prekladem.

Je obrovsky stesti, ze tam byl clovek, co tohle natacel, ty tzv. amaterske zabery, protoze jinak bysme byli opet krmeni propagandou, ze to byl falesny prekladatel (ale premyslim odkud, nevitacum krestani nevadili), ze babicka mela zlomene nohy a prerazene ruce a proto potrebovala vytah. Co uz pan exreditel skoly ale zapomnel rict je fakt, ze si ze sveho platu, ktery uzivi 5 ceskych rodin, mohl nasetrit a muze si tady za vlastni pronajmout byt treba s 5 vytahy anebo se sebrat a jet zpet, ale za svoje.

Jinak je jasne, ze tato neziskovka, ktera ze sebe udelala cestovku pro prominenty z Iraku je tunel. Pokud me pamet neklame, tak nadacni fond Generace 21, je ta organizace, o ktere psal politruk Novotny Sobotkovi v hacknutych emailech a tohle jsou prave ti Iracti krestane, ktere melo CR nechat legalne primigrovat. Takze se to vse jen potvrzuje.

Docela se priznam, ze jsem od "krestanu" tohle necekal. Prvne potrebuji bydlet se svoji 17 clenou rodinou a to v poradnem dome, aby se tam vesli a teprve pak mohou jit pracovat, protoze bez poradneho bydleni, jak se pan exreditel zminil, neni pomysleni na praci. Takze ono jak je videt je porad rozdil irackej krestan z arabske kultury a ateistickej Cech, kterymu multykurvy z rad vitacu a neziskovek rikaji xenofob, nacek a rasysta a fasoun.

Kdo je fasoun, je snad vsem, s IQ nad 20 jasny. Jsou to slunycta a multykundy z "neziskovek", ktere se stavaji cestovnimi agenturami nebo rovnou cestovkami.

No a tady jen pro zajimavost video, jak vypada dnesni, valkou znicena zeme Iracek. VYpada to, ze to nebude jen znicena zeme, jak nam ukazuje neomarxisticka propaganda multykurev. Nemam cas ani chut video nejak overovat. Takze jen pro zajimavost. https://www.youtube.com/watch?v=Q8Tz5I0Rh1M

Jak v MIB, když hledají informace o invazi mimozemšťanů.
"Ty to hledáš v nějakým provinčním plátku? Vždyť to jsou jen vymyšlený kecy, ve Washington Post o tom nic nepíšou..."
"No to právě musíš pročítat tenhle bulvárek, ve velkých denících zprávy, které vypadají jako absolutní blbost nenapíšou, v plátcích je jim to jedno. Obyčejně právě ty největší zhůvěřilosti jsou pravda, protože jim na tom nezáleží."

Teď už na tom asi záleží, tak uvidíme.

Oni to uz odvysilali vcera. Nekde jsem to zahlidl. Je ale mozny, ze na dnesek chystaji neco jiny nebo delsi, ale vcera to tam urcite nekde bylo. Ale ono je fakt uplne jedno, jestli tam kravin byl nebo ne, protoze prijit z valky, dostat v podstate "novy byt" a rict toto, to se Nadacnimu fondu moc nepovedlo.

Pokud by nám ale bylo nabídnuto nevhodné místo na žití, pracovat bychom nemohli.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/ftv-prima-jitka-obzinova-reportaz-irak-uprchlici-krestane-premalovany-kravin-1y1-/domaci.aspx?c=A160212_183549_domaci_fer

Docela se divim, jak muzou do prace chodit Cesi, kteri bydli treba v garsonce.

No neziskovce doporucuju aktivovat "hnedou bundu" + 2-3 fasisticky nacky a oni si s tema redaktorama poradi, kdyz uz jim Prima nechce vydat original videa.

Tak preklad se vicemene potvrdil a Prima mela odvahu a jeste to ustala.

Tady trosku na odlehcenou. Krasny videjko z Francie, to aby fasouni z rad vitacu videli, ze nejsou vsichni stejni a ono fakt nejsou, jedni hazou sutrama, druzi dlazebnima kostkama a treti nesou transparenty, pravdepodobne je na nich napsano krestany v Evrope nechceme:)

https://www.facebook.com/1527169097567078/videos/1684461745171145/

a jeste jedna zajimavost. Cmoudum je zima a nenaplnila se jejich ocekavani. Jsou to velice statecni lide, protoze kdo by se jen tak vratil do zeme zmitane valkou a navic, kdyz prece prodali vsechny majetky, aby meli na cestu do Evropy. Ty slunyckarsky teorie padaji jedna za druhou jak nacisti do krytu.

http://www.novinky.cz/zahranicni/394710-tisice-migrantu-opousteji-finsko-kvuli-zime-a-zklamani.html

Ano, ten uz tady mame a kdyby sis precetl duvody, tak bys neplacal neco o realnym dopadu, protoze tohle neni dopad krize. To jejich vraceni se je jen zima + nenaplnena prani cmoudu a kupodivu se vraci do "valky", pred kterou prchli. Jen premyslim, kam se asi vrati, kdyz prece podle slunycek prodali vsechny majetky, aby meli na cestu a hlavne tam litaji rakety, macety, granaty, noze, bomby a urcite i Putin.

Ne že bych nesouhlasil, jen by mě zajímalo, jak to vnímáš ty a v jakém podtextu jsi tu zprávu podával? Máme se snad přetrhnout aby "představy migrantů" byly naplněny? Nebo mám snad brečet, že se vracejí domů? Není to snad dobře, že už nemusejí "žít ve vyhnanství" (ať už ekonomickém nebo válečném)?

domorodci už nejsou zaostalí blbci.

Tak na mě to právě dělá dojem, že jsou tak supermoderní, zblblí kultem humanismu za jakoukoli cenu a přesocializovaní, že jsou snad blbější, než "domorodci" před bratru 100 a více lety... Nevidíš to každou chvíli všude kolem sebe? Vždyť když to přeženu, tak abych se za chvíli začal omlouvat za to, že jsem (zatím) zdravý, heterosexuální a slušně vydělávající běloch s vlastní střechou nad hlavou...

Ktp su oni? Myslis tych zopar spiciek v EU, ktori naroili kopec chyb? CI tych par uletenych vitacov za kazdu cenu mimo realitu?
Nastastie vacsina ludi ma zatial zdravy rouzm pri sebe, a aj preto su oba radikalne tabory vitacov a nevitacov tak malopocetne.
Len aby sa neopakovala historia s Hitlerom a jeho vyhananieu diabla v podobe ZIdov, pretoze mi vyhananie diabla v podobe islamu toto silne pripomina.

Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneckej krizy? 5, 10, 20? To je na to nejaky dotaznik, ze mas presne cisla?
Uz som to povedal 300 tisic krat a znovu to zopakujem. Utecenecku kriza sa da riesit racionalne bez emocii.
Utecencov prijat nemozeme, nielen my, ale cela EU nema na to prostriedky a ani kapacita absorbovat bez problemov tolko ludi. Ako prve treba zalatat derave hranice EU nech neprideme o najvacsi profit z EU a to je Schongen a potom zacal preosievat tych, co su uz tu, pretoze ich pripadne vyhostenie bude pomerne problematicke, pretoze ich nebude kam poslat.
Ja odporucam nastudovat si ako Hitler siel na Zidov a ako pomerne dlho trvalo kym dostal na svoju stranu bezne obyvatelstvo. Boli to dlhe roky a pritom Hitler bol zdatny recnik a Goebbels zase dobrym ministrom propagandy. Ale nakoniec sa im to podarilo a medialnou masazou dosiahol to, co chcel a to, ze bezny clovek nenavidel Zidov bez racionalnych dovodov, proste len preto, ze sa to spolocensky vyzadovalo.
Tu sa momentalne masiruje verejna mienka tak, ze podme n enavidiet Islam pricom 99% z nas nema s Islamom ziadnu realnu skusenost a len sa to od nas vyzaduje, pretoze islamisti znasilnuju (bieli nie, ze?), pretoze islamisti strielaju ludi (bieli nie, ze?), co onanuju na plavarni (bieli nie, ze?) a pod.
Ono to vidiet krasne na nasom vztahu k ciganom. Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo realne nejaku zlu skusenosti s nimi. V praxi to potom znamena, ze pride slusny cigan ziadat o pracu (to nie je vtip, zazil som to) a majitelka podniku mu povie, ze sa mu "ozve" a hned ho vyskrtne zo zoznamu uchadzacov. Preco to tak je? No boli sme tak vychovavani bohuzial + neriesitelny cigansky problem a mas z toho hned iracionalnu ciganofobiu, ktora postihuje asi kazdeho z nas.

Ale no tak, drzme sa faktov. Kolko Zidov emigrovalo teda v roku 2015 z Francuzska z dovodu uteceneckej krizy? 5, 10, 20? To je na to nejaky dotaznik, ze mas presne cisla?

Tady píšou, že za rok 2015 jich bylo 7900, v roce 2014 - 7200, takže to ani neklesá... http://zpravy.idnes.cz/z-francie-odchazeji-zide-do-izraele-dtx-/zahranicni.aspx?c=A151229_185955_zahranicni_jkk
Ale zase píšou, že s muslimy to nemá nic společného...
Jenže... třeba...
Švédsko je v počtu znásilnění na počet žen třetí na světě, ale protože od roku 1998 se nesmí vést statistika o etnické příslušnosti násliníka, dá se v klidu napsat: A bílí to nedělaj?
To jsou kostlivci ve skříni, jestli ti tenhle příměr něco říká.

Tomu právě nerozumím, těm zakázaným statistikám.

Nesmí se uvádět etnikum. Ale třeba teď nedávno jsem četl statistiku kriminality podle krajů. Takže když napíšu, že moravskoslezští občané jsou větší zločinci než lidi pardubického kraje, je to OK. Když to vztáhnu na národnost, tak je zle. Divné. Kdyby to bylo pro jino-čechy (jino-švédy) výhodné, věř tomu, že by ty statistiky byly všude ("Vídíte, vy hnusní xenofobní rasisti, pravda je taková!"). Viz Novinky; když udělá nějakou neplechu čistokrevný Čech, je tam uveden pomalu i s adresou a rodným číslem. Když je na vině nějaký sběrač kovů, ticho po pěšině a zamknutá diskuze. Rasismus naruby - akorát netuším, KOMU tohle skutečně slouží. Protože těm jiným ne; lidi si to povykládají i přes cenzuru oficiálních médií. A je to možná pro ty jiné ještě horší, protože informačním šumem to pro ně vychází mnohem hůře než ve skutečnosti třeba je. Kdyby se s tou nesmyslnou korektností skoncovalo, možná by se paradoxně názor majority na minoritu změnil. K lepšímu.

@TW: tomu znásilnění asánžem tedy moc nevěřím, chápu ale pohnutky toho obvinění. Ale nebyl jsem tam :)

Drviva vacsina majorit v CZ/SK nema rado/nenavidi ciganov a pritom len male percento z toho malo realne nejaku zlu skusenosti s nimi.

:-D:-D:-D Takže drvivá väčšina obyvateľov ČR/SR cigáňa za celý život ani nevidela, iba počula v rádiu ako občas nejaký "mladík" niečo/niekoho vykradne, zabije...?

Ja odporucam nastudovat si ako Hitler siel na Zidov a ako pomerne dlho trvalo kym dostal na svoju stranu bezne obyvatelstvo. Boli to dlhe roky a pritom Hitler bol zdatny recnik a Goebbels zase dobrym ministrom propagandy.

Ešte že si to ty všetko zažil a presne si pamätáš, ako to bolo.

Tenhle článek mi připomněl, co jsem četl o složení migrantů na jednom fóru od nějakého Němce. To už bude půl roku. Postupně se ve to zprávách potvrzuje. Otázka byla: "Does anyone have info about religious background of Syrian refugees?"

its a mix of everything I believe. My wife's cousin works in the UNHCR and sees thousands of them daily now coming into europe... the refugee groups can be split into :

1- syrian families fleeing / ran out of money in turkey (christian, alevi, shia, druze, sunni)
2- syrian youth escaping conscription / death (christian, alevi, shia, druze, sunni)
3- iraqi youth fake refugees "going on a summer adventure and getting blonde girls". since no one in europe will give them a visit visa they decided to just hitch hike their way in, knowing they'll be deported eventually. but they'll have a laugh in the meantime. daddy in baghdad sends them money by western union along their journey so they can have fun and upload their selfies to facebook with a data plan / roaming.
4- afghani / pakistani young men - pretty rough and violent lot. mostly peniless and roughly go along their journey mugging the iraqis and syrians.
5- a lot of dodgy men who are ISIS types... not short of cash but don't want to be filmed or ID'd
6- horn of africa "economic migrants" masquerading as refugees... they tend to be the proper peniless ones.
7- Gypsies from the Balkans "going along for the ride"

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...