Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Zákaz kouření

Zákaz kouření

[Registrovaný] Míša_drak, 14.09.2015 10:10, Debata, 31 příspěvků (418 zobrazení)

Zdravím, co si myslíte o zákazu kouření ve všech restauracích, barech, hospodách, festivalech, který bude nařízen začátkem nového roku? :)

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
už se to tu řešilo. Za mně OK. touchwood 14.09.2015 10:30
Aha, tak to já jsem to tu neprolejzala, tak nevím, vím jen, že je to t… Míša_drak 14.09.2015 10:32
Znovu už ne prosím. Radši dát odkaz na vlákno, než ten shitstorm. On u… Redsnake 14.09.2015 10:32
Kdo chce kam, pomozme mu tam (tzn. máme vládu a zákony podle těch, koh… IQ37 14.09.2015 13:27
I když už nehulím, tak jsem zastáncem stávající úpravy. To jest, že si… Dale Cooper 14.09.2015 22:26
Na jednu stranu jsem ohromně rád, že se tento zlozvyk z části společno… Pan Töfl 15.09.2015 00:15
Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horš… Míša_drak 15.09.2015 07:26
Chodit do hospody a nesmrdět nepatří mezi základní lidská práva. Což s… karel 15.09.2015 12:40
Zařídit si vlastní hospodu?? Nechci svojí hospodu, co bych s ní dělala… Míša_drak 15.09.2015 12:42
Takže chceš, aby tu hospodu měl někdo jiný a ty budeš jenom nařizovat,… karel 15.09.2015 12:55
Cože? :D Proč bych já měla něco nařizovat, to snad nařizuje stát popří… Míša_drak 15.09.2015 13:01
Takže ty jsi defakto z obliga, ty nic nezakazuješ, to zlý stát, tobě j… Redsnake 15.09.2015 16:41
Takže když souhlasím s nějakým nařízením/zákonem, tak jsem alibista? L-Core 15.09.2015 16:58
Sama by to lidem v hospodě nenakázala, ale když to nakáže stát, tak je… Redsnake 15.09.2015 17:13
Ne nutně. Ale říkat "no, já bych to nezakazoval, ale když je to zakáza… Dale Cooper 15.09.2015 21:37
Alibismus je škaredé slovo :-) Příklad 1 (obecný): Mám hospodu jako s… L-Core 16.09.2015 16:48
Příklad 1 - ano, asi ano. Příklad 2 - už od základu špatná argumentace… Dale Cooper 16.09.2015 21:27
Další forma kinder terorizmu. Škoda že to není jako za starých dobrých… IQ37 15.09.2015 18:45
Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horš… L-Core 16.09.2015 16:53
Vytrháváš z kontexu: Škoda že to není jako za starých dobrých let. A… IQ37 16.09.2015 19:58
Ale pamatuji. Žil jsem za socialismu déle než teď za kapitalismu. I za… L-Core 17.09.2015 09:44
Achjo jen jsem se ptala, jestli souhlasíte s tímhle návrhem nebo ne, n… Míša_drak 16.09.2015 10:39
Ok. Nesouhlasím s návrhem. Dale Cooper 16.09.2015 10:40
Některých agresivních reakcí si prostě nevšímej :) Své odpovědi jsem u… L-Core 16.09.2015 16:57
Já jsem se zákazem souhlasila úplně vždycky není nic horšího, než kdy… IQ37 16.09.2015 20:07
Protože nejsem asociální a ráda se sejdu s přáteli na sklence vína neb… Míša_drak 17.09.2015 08:27
Pokud člověk nebydlí někde na dědině, pak je vždycky nekuřácká alterna… Moas 17.09.2015 08:38
Ale člověk má ty své oblíbené, kde už zdá obsluhu a má to tam rád :) Míša_drak 17.09.2015 08:40
Do hospody chodíš dobrovolně. V hospodě chlastáš dobrovolně . Chodit… Dale Cooper 16.09.2015 21:30
Jak už tam někdo psal, majitel putyky by si měl určit, zda bude kuřáck… mif 17.09.2015 12:20
zákaz fajčenia v krčme určite nespôsobí to,že nejaký fajčiar prestane… poslední audax 26.09.2015 22:17

Re: Zákaz kouření

[Moderátor] touchwood, 14.09.2015 10:30

už se to tu řešilo.

Za mně OK.

^ Odpovědět

Re: už se to tu řešilo. Za mně OK.

[Registrovaný] Míša_drak, 14.09.2015 10:32

Aha, tak to já jsem to tu neprolejzala, tak nevím, vím jen, že je to teď aktuální téma, tak mě zajímal názor veřejnosti :)

< Odpovědět

Re: už se to tu řešilo. Za mně OK.

[Registrovaný] Redsnake, 14.09.2015 10:32

Znovu už ne prosím. Radši dát odkaz na vlákno, než ten shitstorm. On už si z toho každej udělá obrázek sám.

< Odpovědět

Re: Zákaz kouření

[Registrovaný] IQ37, 14.09.2015 13:27

Kdo chce kam, pomozme mu tam (tzn. máme vládu a zákony podle těch, koho jsme zvolili).
Za mě osobně - je mi jedno, jestli někdo někde kouří nebo nekouří, stejně bych nejraději všechny kuřáky i nekuřáky postřílel. :-D

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Zákaz kouření

[Registrovaný] Dale Cooper, 14.09.2015 22:26

I když už nehulím, tak jsem zastáncem stávající úpravy. To jest, že si o tom může rozhodnout majitel podniku. Ještě mi přijde rozumný návrh ten, aby (když už) se nemohlo v podnicích podávajících jídla hulit dejme tomu v čase 8-20 hodin. Ve dvě ráno asi sotva někdo půjde do nonstopu s dětmi na ... na co vlastně, v tuto hodinu?

^ Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Zákaz kouření

[Registrovaný] Pan Töfl, 15.09.2015 00:15

Na jednu stranu jsem ohromně rád, že se tento zlozvyk z části společnosti vymýtí, ale na druhou stranu jde o další fašisticko-byrokratickou buzeraci.

^ Odpovědět

Re: Zákaz kouření

[Registrovaný] Míša_drak, 15.09.2015 07:26

Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horšího, než když druhý den smrdí vlasy a oblečení od cigaret a já v opilosti vytáhnu krabičku. Jediné, kde mě to teda štve, jsou festivaly. Člověk je venku, ne v místnosti, tak proč? Úplný zákaz kouření na festivalech a okolí mi připadá nesmyslné, pokud zákaz, tak částeční a to tak, že zřídí pár velkých popelníků někde na straně, kam si teda kuřák dojde, něco jak na letišti :)

^ Odpovědět

Re: Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horš…

[Registrovaný] karel, 15.09.2015 12:40

Chodit do hospody a nesmrdět nepatří mezi základní lidská práva. Což si takhle zařídit vlastní, nekuřáckou?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Míša_drak, 15.09.2015 12:42

Zařídit si vlastní hospodu?? Nechci svojí hospodu, co bych s ní dělala, chci normální hospody, kam chodím, a od kterých nebudu odcházet jak popelník.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 15.09.2015 12:55

Takže chceš, aby tu hospodu měl někdo jiný a ty budeš jenom nařizovat, jak se tam budou lidi chovat. Další krok by mohlo být hlasování hostů, kolik tam má stát chlast.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Míša_drak, 15.09.2015 13:01

Cože? :D Proč bych já měla něco nařizovat, to snad nařizuje stát popřípadě majitel hospody, co se tam smí a co se tam nesmí, já jen říkám, že souhlasím se zákazem kouření, ne že dojdu do hospody a budu tam lidem říkat, co mají dělat

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Redsnake, 15.09.2015 16:41

Takže ty jsi defakto z obliga, ty nic nezakazuješ, to zlý stát, tobě jen ten zákaz náhodou vyhovuje...
To je panečku alibismus.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 15.09.2015 16:58

Takže když souhlasím s nějakým nařízením/zákonem, tak jsem alibista?

< Odpovědět

Re: Takže když souhlasím s nějakým nařízením/zákonem, tak jsem alibista?

[Registrovaný] Redsnake, 15.09.2015 17:13

Sama by to lidem v hospodě nenakázala, ale když to nakáže stát, tak je to v pořádku a souhlasí s tím. Nepřijde ti to trochu alibistické? Navíc píše, že by o tom měl rozhodovat hospodský nebo stát, což je z principu věci taky trochu rozpor.

< Odpovědět

Re: Takže když souhlasím s nějakým nařízením/zákonem, tak jsem alibista?

[Registrovaný] Dale Cooper, 15.09.2015 21:37

Ne nutně. Ale říkat "no, já bych to nezakazoval, ale když je to zakázané zákonem, tak taky dobře" alibismus je.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Moderátor] L-Core, 16.09.2015 16:48

Alibismus je škaredé slovo :-)

Příklad 1 (obecný):
Mám hospodu jako svou obživu (zdědil jsem ji, živí mě). Nekouřím, ba kouř mi vadí. V malé dědině máme dvě hospody, obě kuřácké, o hosty se dělíme celkem rovnoměrně. Zakážu kouření, štamgasti utečou do té vedlejší, já to pomalu mohu zavřít - protože klientelu tady neseženu. Kouření zakáže stát, štamgasti budou tři dny stávkovat a brblat, pak se opět rovnoměrně rozlezou do obou (nově) nekuřáckých hospod. Přežiju.

Příklad 2 (osobní):
Nelíbí se mi vysoká rychlost na silnicích/dálnicích (tedy nedodržování té povolené). Jsem rád, že se opět neschválila 150 na dálnicích (spousta aut jezdí 150 už dnes, akorát by se jezdilo 170). Byl bych pro přísnější pokutování rychlých řidičů. A není to vůbec kvůli mému vozovému parku; až si pořídím něco lepšího, budu jezdit stejně - v souladu s předpisy.

O (pejorativním) alibismu bych ani v jednom případě nemluvil.
Snad nesklouzneme do nesmyslné diskuze. Pokud budu v obou příkladech považován za alibistu, žíly mi to neutrhne, peace :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 16.09.2015 21:27

Příklad 1 - ano, asi ano.
Příklad 2 - už od základu špatná argumentace. Když se Čechům povolí 150, neznamená to, že automaticky budou jezdit 170. Po dálnici jezdím celkem dost a rozhodně to není tak, že jedu 130 (nejedu, jezdím o fous pomaleji) a jedu nejpomalejc... Spíš je to tak, že pravý pruh (bez kamionů, jezdím převážně o víkendech) jede těch 100-120 a v levém se jede 130+. Nemyslím, že by lidi s povolením 150 (navíc, demagogicky neuvádíš, že to NENÍ myšleno plošně, ale sem tam někde) honem honem začli jezdit rychlejc.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horš…

[Registrovaný] IQ37, 15.09.2015 18:45 [Upraveno]

Další forma kinder terorizmu. Škoda že to není jako za starých dobrých let. Tam bys strčila do té hospody rypák jenom jednou... Nejspíš vůbec (kámoši by tě varovali).

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 16.09.2015 16:53

Já jsem kuřák, ale i přes to s tímhle souhlasím, protože není nic horšího, než když druhý den smrdí vlasy a oblečení od cigaret a já v opilosti vytáhnu krabičku

Tam bys strčila do té hospody rypák jenom jednou... Nejspíš vůbec (kámoši by tě varovali).

A to jako proč? :-? Kvůli názoru? Nepřeháněj.

Když se dotáhnu z hospody, musím se svlékat pomalu donaha v garáži, hadry vyhodit na šňůru na dvůr aby vysmrádly a rovnou napochodovat do sprchy. Ty po příchodu z knajpy voníš? ;-)
Samozřejmě že vím, že v hospodě se kouří a že pak budu cítit. Jdu tam dobrovolně.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 16.09.2015 19:58

Vytrháváš z kontexu:

Škoda že to není jako za starých dobrých let.

Anebo nepamatuješ "stará dobrá léta".

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 17.09.2015 09:44

Ale pamatuji. Žil jsem za socialismu déle než teď za kapitalismu.
I za socialismu hospody a lidi z nich vycházející smrděli a určitě to řadě z nich vadilo.

..

:i:
Aha, teď mě napadlo, žes to možná myslel tak, že tehdy to bylo s tím smradem ještě horší :-) Že by sama ztratila chuť se tam vracet. Já si nějak vydedukoval, že píšeš o tom, že by kvůli názoru měla nedejbože dostat po rypáku.
To pak ano.

< Odpovědět

Re: Zákaz kouření

[Registrovaný] Míša_drak, 16.09.2015 10:39

Achjo jen jsem se ptala, jestli souhlasíte s tímhle návrhem nebo ne, nechápu, co to tu teď řešíte. Já jsem se zákazem souhlasila úplně vždycky, takže jsem za to ráda, nevím, proč tu někteří píší něco o tom, že já kážu lidem v hospodách, co tam mají dělat a nebo že jsem alibista :) jen jsem měla jasnou otázku na kterou je jasná odpověď ano/ne. Tím to hasne.

^ Odpovědět

Re: Achjo jen jsem se ptala, jestli souhlasíte s tímhle návrhem nebo ne, n…

[Moderátor] L-Core, 16.09.2015 16:57

Některých agresivních reakcí si prostě nevšímej :)
Své odpovědi jsem uvedl výše.

< Odpovědět

Re: Achjo jen jsem se ptala, jestli souhlasíte s tímhle návrhem nebo ne, n…

[Registrovaný] IQ37, 16.09.2015 20:07

Já jsem se zákazem souhlasila úplně vždycky

není nic horšího, než když druhý den smrdí vlasy a oblečení od cigaret a já v opilosti vytáhnu krabičku

Není mi jasné, proč do takových míst dobrovolně chodíš.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Míša_drak, 17.09.2015 08:27

Protože nejsem asociální a ráda se sejdu s přáteli na sklence vína nebo piva, popřípadě všemožné akce a oslavy, to je snad jasné, že tam člověk chodí i přes to, že pak smrdí kouřem. Kdybych tohle měla řešit, tak budu celý život zalezla v pokoji a nevyjdu ven. V hospodách se kouří, takže je jasné, že tím pak načichnu, už to beru jako samozřejmost, ale pokud se to změní, budu jen ráda.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 17.09.2015 08:38

Pokud člověk nebydlí někde na dědině, pak je vždycky nekuřácká alternativa... snad každé větší město má nekuřáckou restauraci...?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Míša_drak, 17.09.2015 08:40

Ale člověk má ty své oblíbené, kde už zdá obsluhu a má to tam rád :)

< Odpovědět

Re: Achjo jen jsem se ptala, jestli souhlasíte s tímhle návrhem nebo ne, n…

[Registrovaný] Dale Cooper, 16.09.2015 21:30

Do hospody chodíš dobrovolně. V hospodě chlastáš

dobrovolně

. Chodit do hospody a nesmrdět není, jak píše Karel, lidské právo.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Zákaz kouření

[Moderátor] mif, 17.09.2015 12:20

Jak už tam někdo psal, majitel putyky by si měl určit, zda bude kuřácká či nekuřácká. Jestli mu do toho bude stát kafrat, jedná se IMHO o diskriminaci podnikatele státem. Osobně, ač kuřák, vyhledávám raději nekuřácké prostory, neb člověk po návštěvě hulivého zařízení obvykle smrdí jak uzený mrtvý pes (bafnout se dá jít ven, ne?) - mou drahou polovičku bych beztak na večeři do knajpy s čaganama nedostal, a kámoši mají stejný názor co má maličkost. Tedy za mne: nekuřácké hospody s kamrlíkem pro fajčiary.

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Zákaz kouření poslední

[Registrovaný] audax, 26.09.2015 22:17

zákaz fajčenia v krčme určite nespôsobí to,že nejaký fajčiar prestane fajčiť,na druhej strane ani nenaučí niekoho byť tolerantný voči iným,ktorým môže smrad z cigaretového/cigarového/fajkového dymu vadiť a zapáli si hocikde,bez ohladu na druhých a bez ohladu na nejaký zákaz....zákaz fajčenia v reštauráciách vcelku chápem,prvotný účel tam ísť je jedlo,ťažšie je už úplný zákaz fajčenia pochopitelný v baroch,krčmách,tam nieje prvotný účel stráviť z rodinou/napr.manželom,manželkou a deťmi/ pekné nedelné popoludnie,to už potom radšej nech z klasických barov urobia mliečny bar,tam bude úplný zákaz fajčenia lahko odôvodnitelný a pochopitelný,tam kombinácia žincica s príchuťou piňa colada a cohiba cigara nebude to pravé orechové ......poslednú dobu mám dojem,že najväčšiu službu by zákonodarné orgány preukázali,keby vydali v zbierke zákonov zákon o ochrane obyvatelstva pred rozhodnutiami politikov........

^ Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+