Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Moderátor] L-Core, 22.07.2015 13:12, Debata, 51 příspěvků (443 zobrazení)

V nějaké reportáži v souvislosti se srážkou Pendolina s kamionem zaznělo, že mezi spuštěním závor a průjezdem vlaku je deset vteřin. Deset vteřin! To mi připadá neuvěřitelně málo ::)

Nevím, zda to byl přebrebt, na přejezd moc často nenarazím; mám ale dojem, že to snad trvá déle.

-----
K chování toho polského umělce nemám slov..

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Jedna věc je spuštění závor, druhou věcí potom spuštěná světelného a z… JR_Ewing 22.07.2015 14:04
Jasně, že od blikání po spuštění závor to budou desítky vteřin. Ale mo… L-Core 22.07.2015 15:07
jednoduše - sebereš jim řidičák. 8-) Nejlépe navždy! touchwood 22.07.2015 23:20
Na některých přejezdech je to opravdu těch deset vteřin. A následuje s… IQ37 22.07.2015 14:53
Podle záznamu kamer (hlásili v TV) ještě před ním projela na červenou… L-Core 22.07.2015 15:05
No to mohla, to nevylučuje tu moji teorii. IQ37 22.07.2015 22:12
samozřejmě že vylučuje. Pokud projela 2 auta a on ještě stačil vjet m… touchwood 22.07.2015 23:22
Nevylučuje to nic. Navíc jsem před chvíli četl, že ten řidič byl v dob… IQ37 22.07.2015 23:41
U nás je doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku někdy i v řádu mi… Prasak 22.07.2015 17:29
A to je IMHO také špatně. Pak to nemá svádět k porušování.. Niko Bellic 23.07.2015 07:22
To urcite zalezi na prejazde. Ja chodim dennodenne cez jeden a vlak ch… fleg 22.07.2015 17:43
Rika se tomu tzv. predzvaneci doba a ano,delka signalizace cervenych s… Thaeek 22.07.2015 22:12
Tvrdili, že od spuštění výstražné signalizace do průjezdu vlaku uplynu… karel 22.07.2015 22:14
To je mozne,vzhledem k rychlosti,jakou tam vlaky jezdi.Aletdost pochyb… Thaeek 22.07.2015 22:22
no, čistě technicky: znám křišťálovou studánku (v Brně), kde závory so… touchwood 22.07.2015 23:24
Těch 10s od "spadnutí" závor do průjezdu vlaku není nic neobvyklého.Sa… wlk 22.07.2015 22:44
Ono by bylo hezké, kdyby se těch 10 sekund standardizovalo. Šulini by… Moas 23.07.2015 07:43
Na hodně frekventovaných tratích (přejezdech) je ta doba fakticky zkrá… IQ37 23.07.2015 08:59
On by ten Sergej taky mohl jet rychleji, ale nemůže, protože by dohnal… Prasak 23.07.2015 20:32
A to si predstav takove extremni situace jako pri povodnich v Usti nad… JR_Ewing 23.07.2015 21:15
Jo musí to být docela hukot. Pamatuju, ještě když jsem tama jezdil vla… Moas 24.07.2015 07:18
Právě tento zmíněný úsek je velmi populární u sebevražedné části popul… Prasak 24.07.2015 11:57
Nelze než vyhrabat Richardův thread: http://debaty.net/debates/26576-z… L-Core 23.07.2015 09:39
Někde jsem četl komentář od člověka, který to tam zná. Tvrdí, že tam j… jirka44 23.07.2015 18:17
ještě mimoúrovňový přejezd Jestli to není ten, co už jednou spadl. L-Core 23.07.2015 19:39
Jo, to je on. Pokud chceš jet do Studénky 1, tak si pěkně zajedeš. Zná… IQ37 23.07.2015 20:55
To je u nás taky. Část města je prakticky odříznuta od zbytku světa že… Prasak 23.07.2015 20:29
Kdesi jsem četl, že mezi spuštěním světelné a zvukové signalizace a sp… Dale Cooper 23.07.2015 20:57
"Lidský faktor" překoná kdeco. :-) IQ37 23.07.2015 21:04
Dnes v televizi mluvila psycholožka - odbornice na přejezdy a tvrdila,… karel 23.07.2015 21:05
Já bych počkal až na Štětinu. IQ37 23.07.2015 21:12
A také dnes ve zprávách vyzradili, že ty kamery na přejezdech v drtivé… Niko Bellic 23.07.2015 21:14
Ono víc záleží na tom, kdo tu kameru provozuje. Poněvadž stejně jako n… Dale Cooper 23.07.2015 21:17
Ale tak mohli to nechat v určité tajnosti. Kamery přece vždycky budí t… Niko Bellic 23.07.2015 21:26
To ano, to s tebou souhlasím. Kamery u přejezdů by mi ani nevadily a p… Dale Cooper 23.07.2015 21:36
znalec všeho Huml Myslíš toho esenbáka? Jojo, ten k tomu mlčí. Ještě… Dale Cooper 23.07.2015 21:19
Omezení nevadí. Až se zase ve sněmovně ožerou, klidně odhlasují dvoust… karel 23.07.2015 21:25
Jedinej Dvořák, co má něco společnýho s dopravou a s iDnes, tak je pis… Prasak 23.07.2015 21:40
Tenhle to myslím nebyl. Byl to nějaký "dopravní expert" z CDV nebo BES… Dale Cooper 23.07.2015 21:49
Praporek bude modrý s dvanácti hvězdama, jinak pokuta. karel 23.07.2015 21:51
Já myslím, že je to jeden a ten samej. :-) Zarniwúp 24.07.2015 13:11
Napůl. Článek jsem našel, jeho autorem je skutečně pan Dvořák. Ale ty… Dale Cooper 24.07.2015 17:34
Hýkání radostí nad Škodovkou No jo, co naděláš. A zapomněl jsi na šk… Dale Cooper 24.07.2015 17:37
Já osobně proti škodovkám nejsem nijak militantní, rozhodně to nejsou… Prasak 25.07.2015 11:14
Jestli myslels Evžena Humla, tak jeho názor by mě zajímal. Moas 24.07.2015 07:16
V TV dnes říkali, že je to 5km/h + 10 vteřin rezerva k tomu L-Core 23.07.2015 21:13
Už je to nějaký pátek, co jsem to četl. Určitě to vychází z nějaké nor… Dale Cooper 23.07.2015 21:14
V TV dnes říkali Alespoň smysl pro humor ti zůstal! :-D IQ37 23.07.2015 21:41
Hezký pokec o přejezdech: http://www.machinegun.cz/o-zeleznicnich-pre… mismas 28.07.2015 07:55
Tam jsou vůbec zajímavý věci: http://www.machinegun.cz/o-technickych-n… Zarniwúp 28.07.2015 15:41
slovní spojení "přes to nejede vlak" nyní dostává nové rozměry poslední Pan Töfl 29.07.2015 01:51

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] JR_Ewing, 22.07.2015 14:04

Jedna věc je spuštění závor, druhou věcí potom spuštěná světelného a zvukovoho signálu. To probíhá tak, že jakmile se rozsvítí, nikdo už nesmí vstoupit nebo vjet na přejezd (že tak někteří činí je jiná věc). Až po bezpečností době, kdy by už i ti nejpomalejší účastníci měli být mimo přejezd jdou závory dolů. Pak ať tam to pendolino přiletí třeba za vtěřinu. Stejně tak by nikdo neměl vjíždět na přejezd ve chvíli, kdy za ním nemůže dál pokračovat.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 22.07.2015 15:07

Jasně, že od blikání po spuštění závor to budou desítky vteřin. Ale možná by měla být delší i ta doba mezi tím. Jenže jak donutit inteligenty za volantem na červenou zůstat stát..

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 22.07.2015 23:20 [Upraveno]

jednoduše - sebereš jim řidičák. 8-) Nejlépe navždy!

< Odpovědět

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] IQ37, 22.07.2015 14:53 [Upraveno]

Na některých přejezdech je to opravdu těch deset vteřin. A následuje skoro bleskový příjezd vlaku...
Tohle je asi jedna z hlavních příčin té dnešní srážky - řidič neměl čas přemýšlet a reagovat.
O tom, že tam neměl vůbec co dělat, nepíšu.

Podle mě to proběhlo tak, že vjel mezi ty závory, ale pak se mu zavřela i ta před ním. Zastavil - rozhlídl se a viděl vlak. Než by se znovu rozjel (neměl čas, kamionu to chvíli trvá), tak si zachránil život útěkem...

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 22.07.2015 15:05

Podle záznamu kamer (hlásili v TV) ještě před ním projela na červenou ještě dvě auta.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 22.07.2015 22:12

No to mohla, to nevylučuje tu moji teorii.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 22.07.2015 23:22

samozřejmě že vylučuje.

Pokud projela 2 auta a on ještě stačil vjet mezi závory, muselo jít minimálně o 20 vteřin, za které přes přejezd přejede i cyklista. Zde přece platí: svítí červená, stojím. A doufám, že těm dvěma autům před ním to taky spočítají!

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 22.07.2015 23:41

Nevylučuje to nic.
Navíc jsem před chvíli četl, že ten řidič byl v době nárazu v kabině toho auta...

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] Prasak, 22.07.2015 17:29

U nás je doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku někdy i v řádu minut. Jak kterej přejezd, některý jsou nekonečnou čekací dobou proslulý.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Niko Bellic, 23.07.2015 07:22

A to je IMHO také špatně. Pak to nemá svádět k porušování..

< Odpovědět

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Moderátor] fleg, 22.07.2015 17:43

To urcite zalezi na prejazde. Ja chodim dennodenne cez jeden a vlak chytam pomerne casto. Vzdy tam cakam par minut po spusteni zavor kym ten vlak ide.

^ Odpovědět

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] Thaeek, 22.07.2015 22:12

Rika se tomu tzv. predzvaneci doba a ano,delka signalizace cervenych svetel do doby,nez spadnou zavory byva ruzna.Nejvice zalezi na rychlosti vlaku a typu prejezdu.Dost pochybuju,ze tam byla 10s.Obvykle se tato doba nastavuje tepelnym rele,ale tam uz asi na prejezdu tohle ridi elektronika.Jinak pracuji v tomhle oboru.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 22.07.2015 22:14 [Upraveno]

Tvrdili, že od spuštění výstražné signalizace do průjezdu vlaku uplynulo 65 sec. Je to ovšem údaj z České televize, tam informovali i o tom, že polský řidič vyskočil, utekl nebo zůstal v kabině.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Thaeek, 22.07.2015 22:22 [Upraveno]

To je mozne,vzhledem k rychlosti,jakou tam vlaky jezdi.Aletdost pochybuju,ze zavory spadly a do 10s projel vlak.Na tohle jsou predpisy a ty se stritkne musi dodrzovat.Tohle by si CD nebo SZDC,nebo kdo to tam provozuje na triko nevzali.
Hlavne nechapu,proc zavory neprojel.Asi moment prekvapeni,nebo spise sok.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 22.07.2015 23:24

no, čistě technicky: znám křišťálovou studánku (v Brně), kde závory sotva padnou a už tam hučí ECčko..:-)

< Odpovědět

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] wlk, 22.07.2015 22:44

Těch 10s od "spadnutí" závor do průjezdu vlaku není nic neobvyklého.Samozřejmě vlak musí jet nejvyšší dovolenou rychlostí,jinak to trvá déle.

^ Odpovědět

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] Moas, 23.07.2015 07:43

Ono by bylo hezké, kdyby se těch 10 sekund standardizovalo. Šulini by pak věděli, že to opravdu nemají pokoušet.
Jenomže vzhledem k rozdílnosti železničního provozu (Pendolino oproti Sergejovi s 50 vagony uhlí) se tak nestane. Bohužel.

^ Odpovědět

Re: Ono by bylo hezké, kdyby se těch 10 sekund standardizovalo. Šulini by…

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2015 08:59

Na hodně frekventovaných tratích (přejezdech) je ta doba fakticky zkrácená na to minimum. Tu "hbitost" signalizace, spuštění závor (tam je nějaká delší doba ještě na světelnou a zvukovou signalizaci) / zvednutí závor to vyžaduje, protože jinak by ty závory byly skoro pořád dole, vlivem velkého provozu vlaků. To na jedné straně - a tudíž nekonečné fronty aut před závorami. Neměřil jsem to, ale těch 10-15 vteřin po spadnutí závor už projíždí vlaky. Ono se předpokládá - celkem oprávněně, že mezi spuštěnými závorami nic není.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Ono by bylo hezké, kdyby se těch 10 sekund standardizovalo. Šulini by…

[Registrovaný] Prasak, 23.07.2015 20:32

On by ten Sergej taky mohl jet rychleji, ale nemůže, protože by dohnal couráky, který zastavují na každé zastávce. Takže jede furt pomalu.
Občas musím v duchu složit poklonu těm, co ten provoz na koridoru řídí - rychlíky, couráky, mezi ně napasovat nákladní vlaky a k tomu ještě počítat s výlukama a zdržovačkama na trati. A do toho jim na koleje skočí sebevrah, to musí bejt fakt vodvaz.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: On by ten Sergej taky mohl jet rychleji, ale nemůže, protože by dohnal…

[Registrovaný] JR_Ewing, 23.07.2015 21:15

A to si predstav takove extremni situace jako pri povodnich v Usti nad Labem. To zeleznicni most slouzil jako jedina spojnice mezi castmi mesta. Slouzil jako mhd, zasobovaci cesta, v pripade nouze slouzil jeden motoracek jako sanitka s absolutni prednosti, pak samozrejme osobni vlakovy provoz, nakladni provoz (zasobovani elektraren Chvaletice a Opatovice).
Nebo jsem se nestacil divit, kdyz jsem na jednokolejne trati z Neratovic potkal EC s deseti rychlikovymi vagony. U Kralup spadl strom na trat a mezinarodni dopravu rovnali oklikou tady tou jednokolejnou trasou (usti, vsetaty, praha).

< Odpovědět

Re: On by ten Sergej taky mohl jet rychleji, ale nemůže, protože by dohnal…

[Registrovaný] Moas, 24.07.2015 07:18

Jo musí to být docela hukot. Pamatuju, ještě když jsem tama jezdil vlakem, jak jsme často v rychlíku mezi Blanskem a Skalicou PŘEDJÍŽDĚLI nákladní vlak jedoucí po druhé koleji stejným směrem... To podle mě musí řídit počítače, nebo aspoň lidskej faktor musí být mnohonásobně kontrolovanej technikou ještě...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 24.07.2015 11:57

Právě tento zmíněný úsek je velmi populární u sebevražedné části populace.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] jirka44, 23.07.2015 18:17

Někde jsem četl komentář od člověka, který to tam zná. Tvrdí, že tam jezdí celý den jeden vlak za druhým, a že se tam na červená světla v podstatě jezdí normálně. Je tam prý údajně ještě mimoúrovňový přejezd, ke kterému se ale musí nějakou oklikou.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2015 20:55

Jo, to je on. Pokud chceš jet do Studénky 1, tak si pěkně zajedeš. Znám to tam.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Někde jsem četl komentář od člověka, který to tam zná. Tvrdí, že tam j…

[Registrovaný] Prasak, 23.07.2015 20:29

To je u nás taky. Část města je prakticky odříznuta od zbytku světa železniční tratí (a ještě řekou k tomu), po té trati se neustále prohání vlaky, takže závory jsou dole každou chvilku. Navíc kvůli firmám a podnikům tam jezdí i hodně náklaďáků, takže je to tam furt ucpaný čekajícíma autama. O nadjezdu se mluví už roky. Možná se ho dožiju.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 20:57

Kdesi jsem četl, že mezi spuštěním světelné a zvukové signalizace a spuštěním závor dolů musí být taková prodleva, aby ten přejezd stačilo opustit vozidlo nebo chodec pohybující se rychlostí 3 km/h.
Někde to trvá déle, ale obecně na elektrifikovaném koridoru je ta doba kratší. Ostatně, nedávno tady ten odborník na čínské telefony a komunismus vykřikoval, že přejezdy se spuštěnou signalizací přechází (nebo přejíždí na kole) zcela běžně.
Sám bych si to netroufl a v autě teprve ne.

^ Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Kdesi jsem četl, že mezi spuštěním světelné a zvukové signalizace a sp…

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2015 21:04

"Lidský faktor" překoná kdeco. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Kdesi jsem četl, že mezi spuštěním světelné a zvukové signalizace a sp…

[Registrovaný] karel, 23.07.2015 21:05 [Upraveno]

Dnes v televizi mluvila psycholožka - odbornice na přejezdy a tvrdila, že by se mělo zavést školení řidičů o tom, jak se chovat, když zůstanou vězet mezi závorama. Třeba to nějaká spřátelená firma začne za poplatek provádět a bude to povinné. Nepadlo ani slovo o tom, že se tam prostě vjíždět nemá.
Ještě se k tomu snad nevyjádřil znalec všeho Huml.

< Odpovědět

Re: Dnes v televizi mluvila psycholožka - odbornice na přejezdy a tvrdila,…

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2015 21:12

Já bych počkal až na Štětinu.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Dnes v televizi mluvila psycholožka - odbornice na přejezdy a tvrdila,…

[Registrovaný] Niko Bellic, 23.07.2015 21:14

A také dnes ve zprávách vyzradili, že ty kamery na přejezdech v drtivé většině neumí rozpoznávat SPZ. Poslušnost řidičů to asi moc nezlepší :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 21:17

Ono víc záleží na tom, kdo tu kameru provozuje. Poněvadž stejně jako nemůže rychlost měřit kdekdo (tedy, měřit si může kdo chce co chce, ale nejde to pak brát za relevantní důkaz v přestupkovém řízení), tak asi jen tak nemůže SŽDC (například) archivovat něčí SPZ a pak to třeba posílat na městské úřady k projednávání jako přestupky.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] Niko Bellic, 23.07.2015 21:26

Ale tak mohli to nechat v určité tajnosti. Kamery přece vždycky budí trochu respekt. Teď budou pro srandu..

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 21:36

To ano, to s tebou souhlasím. Kamery u přejezdů by mi ani nevadily a přišly by mi prospěšnější, než nějaké úsekové měřiče rychlosti na čtyřproudové komunikaci... Jen by asi bylo třeba tomu nastavit legislativní rámec.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Dnes v televizi mluvila psycholožka - odbornice na přejezdy a tvrdila,…

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 21:19

znalec všeho Huml

Myslíš toho esenbáka? Jojo, ten k tomu mlčí. Ještě chybí vyjádření toho (myslím Dvořák se jmenuje) dopravního experta, co by ve městě nařídil pevné omezení na 30 km/h a mimo město 50 km/h a na rovných a přehledných úsecích 70 km/h... Měl nedávno pár PR článků na Babišovo idnesu.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: znalec všeho Huml Myslíš toho esenbáka? Jojo, ten k tomu mlčí. Ještě…

[Registrovaný] karel, 23.07.2015 21:25

Omezení nevadí. Až se zase ve sněmovně ožerou, klidně odhlasují dvoustovku. Hamáček to může řídit.

< Odpovědět

Re: znalec všeho Huml Myslíš toho esenbáka? Jojo, ten k tomu mlčí. Ještě…

[Registrovaný] Prasak, 23.07.2015 21:40

Jedinej Dvořák, co má něco společnýho s dopravou a s iDnes, tak je pisálek Franta Dvořák z iDnes. To je ten, co vždycky nadšeně kvičí, když především škodovka, ale i jiná část "koncernu" vypustí do světa novej model. Nedostatky bagatelizuje, u konkurence zveličuje (z recenze nové Fabie - z auta je trošku horší výhled, ale na to si rychle zvyknete. Středový panel by mohl větší osoby tlačit do kolena. Přeloženo - je z toho na hovno vidět a je to malý, ale je to škodovka, tak to přece nevadí. Fabie se pořádně rozkročila do stran - jo, asi o 3cm a to hlavně kvůli tomu, že šířka auta se měří aj s klikama na dveřách a ty jsou hodně vystouplý. 3 cenťáky, to je teda fakt "pořádně").
Pamatuju si na jeden jeho srovnávací test, kde srovnával C-elysée a Rapida (sedan a liftback). Tak dlouho hledali krabicu, co se vejde do rapida a nevejde do elysée, až ji našli a vychválili rapida, že se tam ta krabica vejde a do citroenu ne. Bodejť, sedan má logicky menší víko kufru. Ve finále teda přiznal, že rapid je ve stejné motorizaci o 80 tisíc dražší (tedy asi o třetinu citroenu), ale za těch 80 tyček "dostanete ověřenou kvalitu" od folksvágnu.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Jedinej Dvořák, co má něco společnýho s dopravou a s iDnes, tak je pis…

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 21:49

Tenhle to myslím nebyl. Byl to nějaký "dopravní expert" z CDV nebo BESIP, už nevím. No a říkal, že rychlost 90 km/h mimo město je moc, že ve městě třicet a podobné slinty. Za chvíli dojde asi na to, že před autem bude opět nutný chodec mávající praporkem...

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Tenhle to myslím nebyl. Byl to nějaký "dopravní expert" z CDV nebo BES…

[Registrovaný] Zarniwúp, 24.07.2015 13:11

Já myslím, že je to jeden a ten samej. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 24.07.2015 17:34

Napůl. Článek jsem našel, jeho autorem je skutečně pan Dvořák. Ale ty geniální myšlenky padají z dopravního experta Jiřího Landy.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Jedinej Dvořák, co má něco společnýho s dopravou a s iDnes, tak je pis…

[Registrovaný] Dale Cooper, 24.07.2015 17:37

Hýkání radostí nad Škodovkou

No jo, co naděláš. A zapomněl jsi na škrabku, to je naprosto ultimátní prvek výbavy, před nímž veškerá konkurence bledne závistí.
Škoda? Simply never.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] Prasak, 25.07.2015 11:14

Já osobně proti škodovkám nejsem nijak militantní, rozhodně to nejsou špatný auta, to ne, jen mi vadí, že jsou zbytečně přechvalovaný, neadekvátně drahý a předchozí generace (Fabia II, Octavia II a spol) ještě k tomu neskutečně hnusný, dvojková fabka vypadá jak prasečí rypák. Přesto to lidi kupují, tedy alespoň v naší zemi. Ve Francii jezdí ve škodovkách jen češi a němci, pro který je to varianta levnějšího folksvágnu.
A ještě jednu chybku to má (subjektivně) - zvláště současná modelová řada škodovek je jak přes kopírák, jedno auto jak druhý. Mám zatěžko zepředu rozlišit Fabii od Rapida, Rapida od Oktávky, Oktávku od Superba. Design je sice vcelku pěknej, ale rozdíly mezi autama ve vzhledu jsou malý. Skoro to vypadá jak požadavek mateřskýho VW, protože jejich auta jsou na tom stejně. Malý Polo vypadá zepředu stejně, jako Golf.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: V TV dnes říkali, že je to 5km/h + 10 vteřin rezerva k tomu

[Registrovaný] Dale Cooper, 23.07.2015 21:14

Už je to nějaký pátek, co jsem to četl. Určitě to vychází z nějaké normy a je možné, že se změnila....

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: V TV dnes říkali, že je to 5km/h + 10 vteřin rezerva k tomu

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2015 21:41

V TV dnes říkali

Alespoň smysl pro humor ti zůstal! :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 28.07.2015 15:41

Tam jsou vůbec zajímavý věci:
http://www.machinegun.cz/o-technickych-normach/

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku poslední

[Registrovaný] Pan Töfl, 29.07.2015 01:51

slovní spojení "přes to nejede vlak" nyní dostává nové rozměry

^ Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+