Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > 102. Tour de France

102. Tour de France

[Moderátor] L-Core, 09.07.2015 19:13, Debata, 19 příspěvků (284 zobrazení) [Upraveno]

Backlink: http://debaty.net/debates/14808-101-tour-de-france :-)

Tak se po 14 letech konečně čeští fanoušci dočkali :beer:
http://sport.aktualne.cz/senzace-stybar-vyhral-na-tour-de-france-etapu/r~add3e7e6265211e5bfa2002590604f2e/

Video: https://www.youtube.com/watch?v=dHHJxkBj1sc

Jasně, je to začátek TdF, rozhoduje se až v pořádných kopcích (Pyreneje, Alpy). Ale dívá se na to dobře :)
Z mého týmu na Velogames se dnes mezi prvními pěti umístili čtyři závodníci ;-)

Sagan má to 2. místo začarované. Včera v etapě byly komentáře/tipy různých funkcionářů na možného vítěze etapy. Líbil se mi ten, kdy tázaný odpověděl něco ve smyslu "...nevím kdo vyhraje, ale vím, kdo bude druhý". Dnes se ale docela přiblížil Greipelovi; počítám, že zelený dres na Champs-Élysées stejně bude brát on :)

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Jo, koukal jsem. Štybar dobře. :-) Měl možná maličko výhodu, že nejede… Zarniwúp 09.07.2015 19:45
Objevily se i takové spekulace: http://sport.aktualne.cz/stybarova-hve… L-Core 10.07.2015 08:16
Ale jo, věřím tomu, že Sagan to Štybarovi přeje. Co by ne. Ale určitě… Zarniwúp 10.07.2015 11:47
Sportem ku zdraví. [559a9ce35110efc155490200-199461.jpg] Yarda 09.07.2015 21:21
A do prcic a zrovna letos nestiham a jeste jsem nevidel ani jednu etap… Redmarx 10.07.2015 21:35
Ja ked nestiham cez den sledujem v noci a zaspavam vacsinou pritom. Da… fleg 11.07.2015 06:34
Tak nevím, jestli už není rozhodnuto. Snad se indián ještě zmátoří a F… L-Core 14.07.2015 18:07
Nemyslim, pokial Froome nespadne neam dovod prehrat. Ma silny tim za s… fleg 14.07.2015 21:07
No Froome byl extratřída na TdF vždy; už v 2012, když dělal superdomes… L-Core 15.07.2015 07:36
Svojim sposobom mas pravdu, Armstronga mozeme obdivovat ako sa zotavil… fleg 15.07.2015 10:10
Tři dny po sobě Sagan v úniku, tohle je neuvěřitelné, co všechno přeje… L-Core 20.07.2015 16:54
Sagan je podla mna takticky nezrely. V hromadnych spurtoch mu chyba va… fleg 20.07.2015 23:05
Jasně, že se počítají výhry (třešničky na dortu), ale Sagan je tak vše… L-Core 21.07.2015 07:35
Problem je, ze on ma na to aj vyhravat, akurat ta taktika mu nejako zl… fleg 21.07.2015 11:17
Třeba ti flegu zavolaj a nechaj si od tebe poradit....:-D. Vlastně se… cejna 22.07.2015 19:00
Taky mohl indián dneska vyrazit dřív ;-) Krásná etapa (ze závodního hl… L-Core 24.07.2015 18:37
To mas takze, pretoze nikdy nevies, co ti cyklisti prezivaju. V tej et… fleg 24.07.2015 22:27
To se ti stává celkem často, ze se ti něco nějak zda,ale realita je úp… cejna 25.07.2015 06:57
Nebyl jsem na netu - dovolena, ale TV signal byl, takze bych se k tomu… poslední Redmarx 30.07.2015 21:35

Re: 102. Tour de France

[Registrovaný] Zarniwúp, 09.07.2015 19:45

Jo, koukal jsem. Štybar dobře. :-)
Měl možná maličko výhodu, že nejede o zelený tričko a zrovna jeho si ostatní spurteři, samozřejmě včetně Sagana, tak nehlídali.

^ Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 10.07.2015 08:16

Objevily se i takové spekulace:
http://sport.aktualne.cz/stybarova-hvezdna-chvile-pomohl-mu-k-triumfu-kamarad-sagan/r~4e15198c268511e58a300025900fea04/

Jsem jen divák, moc tomu nerozumím, ale možné to je - že by Sagan za sebou vyvezl další a ti ve finále předjeli jeho i Štybara.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 10.07.2015 11:47

Ale jo, věřím tomu, že Sagan to Štybarovi přeje. Co by ne.
Ale určitě to záměrně nebrzdil kvůli němu, když poodjel. Prostě se tam chvíli navzájem hlídali spurteři. Kdyby se místo Štybara takhle odlepil třeba Gallopin, vypadalo by to stejně.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: 102. Tour de France

[Registrovaný] Yarda, 09.07.2015 21:21

Sportem ku zdraví.

[559a9ce35110efc155490200-199461.jpg]

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: 102. Tour de France

[Registrovaný] Redmarx, 10.07.2015 21:35

A do prcic a zrovna letos nestiham a jeste jsem nevidel ani jednu etapu. :-/

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 11.07.2015 06:34

Ja ked nestiham cez den sledujem v noci a zaspavam vacsinou pritom. Dava to aj Eurosport a neskoro okolo polnoci aj CT Sport.

< Odpovědět

Re: 102. Tour de France

[Moderátor] L-Core, 14.07.2015 18:07

Tak nevím, jestli už není rozhodnuto. Snad se indián ještě zmátoří a Frooma smete (zbožné přání, jak realistické, netuším).

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 14.07.2015 21:07

Nemyslim, pokial Froome nespadne neam dovod prehrat. Ma silny tim za sebou a vyzera to, ze je v lepsej forme ako zvysok uz od zaciatku tour. Zeby dalsi, ktoremu este nezistili doping;o)?

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 15.07.2015 07:36

No Froome byl extratřída na TdF vždy; už v 2012, když dělal superdomestika Wiggymu, byl v kopcích lepší, ale týmová strategie a časovka rozhodly.

Quintanovi bych to hlavně přál, je mi sympatičtější, ale nevím, nevím.. Ti další dva zatím trochu zklamání (z pohledu u TV, kdy nepoznám, jak moc vražedné tempo Froome nasadil).

--

Takové ty dopingové řeči zcela pomíjím. Je mi to vlastně jedno, Armstronga budu vždy považovat za nejlepšího cyklistu posledních dvaceti let, i kdyby se ta jejich cyklistická federace na hlavu stavěla. Kdoví, jak je to v jiných sportech. U některých atletek (hlavně z nedávné minulosti) bych si ani netroufal určit jim pohlaví, natož jestli si zobly nějakého ephedrinu (btw, za mého mládí relativně snadno dostupného v lékárně).

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 15.07.2015 10:10

Svojim sposobom mas pravdu, Armstronga mozeme obdivovat ako sa zotavil po tazkej chorobe a ze si to naozaj musel cele odmakat. Ale je to klamar a navyse mal naozaj vyhodu pred ostatnymi. Je to akoby si sa nadopoval liekmi proti bolesti a potom sa isiel so mnou porovnavat koho viac nieco boli. Jasne, ze nas to bude boliet oboch, ale nakoniec ma porazis, pretoze vlastne nemam sancu nad tebou vyhrat.
Vzdy mi je podozrive ak nieto vyrazne vycnieva nad ostatnymi, pretoze oni by mali mat +- rovnaku vykonnost ta spicka. Ak sa utrhnu viaceri, ok mali viacej natrenovane, alebo lepsiu genetiku, ale ak vycnieva len jeden a navyse tak vyrazne...je to len otazka casu kedy pride dalsi megaskandal.

< Odpovědět

Re: 102. Tour de France

[Moderátor] L-Core, 20.07.2015 16:54

Tři dny po sobě Sagan v úniku, tohle je neuvěřitelné, co všechno přejede.. ::)
Přál bych mu, aby to konečně vyšlo.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 20.07.2015 23:05 [Upraveno]

Sagan je podla mna takticky nezrely. V hromadnych spurtoch mu chyba vacsinou 10-20m a vyhral by...pri pohlade zhora vidiet, ze sa dotahuje, ale proste chybaju mu metre....vid vcerajsa etapa keby mala o 20m viac verim, ze vyhra...aj ked mal aj smolu, ked ho tam na chvilku zavreli, mal tam ten kontakt...atd, ale tu veducu trojku dotahoval kazdym zaberom.
Dnesna to som nechapal tiez...v kopcoch bolo vidiet, ze tie trubky mu netahali a bola len otazka casu kedy zase niekto utecie a vyhra to ako sa to uz stalo asi 3x v tomto rocniku. Fukalo bolo to riziko, ale proste mal sa v kopci pokusit o unik, pretoze stacilo dorazit na vrch kopca prvy a keby aj skupina bola cela vyhral by to, pretoze v zjazde nanho nikto nema ani ked ide za nim. Spravil by si par desiatok metrov naskok a uz by tu musel udrzat. Nechapem preco sa nepokusil na tom kopci o samostatny unik, mal som pocit, ze sily na to ma.
Takto nikdy nevyhra, akonahle je v uniku nikto mu netaha a len si nastupuju, co on musi kontrolovat stale a ubera mu to zbytocne sil.
On sa furt spolieha na to, ze dojdu hromadne do ciela, ale na 90% mu vzdy niekto ujde a uz to nedobehne.
Preto je vecne druhy, pretoze sa rozhoduje nespravne podla mna.
Ale povazujem ho za jedneho z najuniverzalnejsich cyklistov v pelotone. Greipel ho sice dava, ale tesne a pritom ma problemy (podla jeho vlastnych slov) drzat sa v pelotone, Sagan spravi 3 uniky za 3 dni a tie jeho umiestnenia v top10 skoro zakazdym...
Holt, ale je to vecny princ, asi nikdy nebude kral.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 21.07.2015 07:35 [Upraveno]

Jasně, že se počítají výhry (třešničky na dortu), ale Sagan je tak všestranný, že ta druhá místa pomalu přestávají vadit, má jich už z TdF 16, před ním je jen E. Zabel s 22 (7x vyhrál zelený dres). Hvězdou první velikosti je i tak.

Změnou pravidel boj (aby to Sagan neměl tak jisté) o něj zatraktivnili, ale tím více vyniká Saganova dominance ve všestrannosti. Zlepšuje se v časovkách a horách, odnese to trochu to okamžité zrychlení na posledních 150 metrech v rovinaté etapě.

Mimochodem, žebříček bodového hodnocení "činnosti" na TdF:
http://www.velogames.com/tour-de-france/2015/ridescore.php
(objektivně to udělat nejde, tohle úplně pomíjí práci domestiků)

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 21.07.2015 11:17

Problem je, ze on ma na to aj vyhravat, akurat ta taktika mu nejako zlyhava. Takisto timova taktika sa mi nepaci ako pri jeho byvalom time, ktory vsak nanho nesiel lebo bol celkovo slaby.
Preco neurcil veduci timu, ze do tych unikov pojde niekto s nim? Dovod? Proste, aby makal celu etapu na neho a dozicil mu konecne vyhrat. Vcera sice mal vitazne gesta v cieli, ale byt vecne druhy, treti, stvrty...to ho zachvilku psychicky polozi. Kazdy, aj Sagan chce urcite vyhravat.
Nerozumiem preco nenanalyzuju tie jeho "prehry" a preco sa z nich uz davno nepoucil. Keby na to nemal nepoviem, poviem, ze Greipel je proste lepsi, ale pozri si schvalne predvcerajsiu etapu dojazd ako sa dral dopredu...fakt 15-20m este a da ich vsetkych vratane Greipela. Az sa divim ako je to mozne, pretoze Greipel je proste spurterske hovado (porovnaj jeho stehna a lytka s Froomom alebo inym zavodnikom).

< Odpovědět

#

[Registrovaný] cejna, 22.07.2015 19:00

Třeba ti flegu zavolaj a nechaj si od tebe poradit....:-D. Vlastně se dost divim, ze si te ještě nějakej tým neplatí za určování taktiky....

< Odpovědět

Re: 102. Tour de France

[Moderátor] L-Core, 24.07.2015 18:37

Taky mohl indián dneska vyrazit dřív ;-)
Krásná etapa (ze závodního hlediska)!

Ale z hlediska "pěknosti krajiny" ta včerejší nemá konkurenci. Poslední stoupání:
http://www.steephill.tv/2015/tour-de-france/photos/stage-18/#250-PIC550138503.jpg

Tam bych se opravdu hodně rád podíval a pěkně pěšky si to vyšlápl ;-)

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 24.07.2015 22:27

To mas takze, pretoze nikdy nevies, co ti cyklisti prezivaju. V tej etape, kde som hore vyssie pisal, ze Sagan mal nastupit, ze vyzeral dobre tak neskor povedal, ze siel nadoraz a ze si myslel, ze mu kazdu chvilku ujdu alebo to on vzda, ze sa ich drzal len tak tak.
Mne pri TV to vyzeralo, zeby sa kazdu chvilku mohol od nich odlepit, slapal uplne v pohode.
Indian vyzeral dnes v pohode, klasicka kamenna tvar, Froome uz hadze 2 dni ksichty a stale stiha, takze tazko povedat.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] cejna, 25.07.2015 06:57

To se ti stává celkem často, ze se ti něco nějak zda,ale realita je úplně jiná. Už by ses z toho konečně mohl poučit, když se tady neustále ohanis sebereflexi....

< Odpovědět

Re: 102. Tour de France poslední

[Registrovaný] Redmarx, 30.07.2015 21:35

Nebyl jsem na netu - dovolena, ale TV signal byl, takze bych se k tomu zdovolenim jeste vratil.

Letosni Tour byla fakt nadherna, alpske etapy byly opravdu vrcholovym zazitkem. Patecni etapa s unikem Nibaliho a konecne vyjetim Quintany ze stinu ostatnich zavodniku byla paradni a vubec jsem neveril, ze se to v sobotu bude jeste opakovat. Nastup Valverdeho, potom pomoc od Serpy a nakonec jeste zaverecne potahnuti od Anacony byly vynikajicim taktickym vykonem Quintany respektive tymu Moviestar. Opravdu zazitek.

Jinak se mi v druhe polovine Tour, kterou jsem mel cas sledovat hodne libily i vykony Sagana, jeho prejeti kopcu, hodne se mi v kopcich libil i Pinot, ale pokud chce do top ten, musi zapracovat na sjezdech.

Contador s Kreuzigerem podle me potvrdili, ze pri soucasne vyrovnanosti zavodniku je nemozne a nesmyslne jet na umisteni jak Giro, tak Tour. V SAXO podle me bude zajimave, jak ten tym bude pokracovat, protoze po odejiti Riise ten tym evidentne nefunguje, viz. treba Majka, ktery Contadorovi nedal kolo a delal, ze ma rozbitou vysilacku. :-D Take Sagan doplatil ve spurtech na nepodporu tymu, ale neni se co divit, Tinkoff tomu rozumi jako koza petrzeli. Saxu jsem dost fandil, jak kvuli Contadorovi, tak kvuli nasemu zavodnikovi, ale libilo se mi mnohem tymovejsi pojeti od tymu SKY. Froome zaslouzene vyhral, ale nemyslim, ze bude takovou ikonou jako v minulosti Armstrong, Indurain a dalsi, soucasna cyklistika je mnohem vic vyrovnana a to je moc dobre.

Ostudou Tour byli nekteri fanousci zaujati proti tymu SKY, ja sice mam urcite pochopeni, taky anglicany vubec nemusim, ale lit po nekom chcanky nebo nekoho dokonce knokautovat je zahranici toho co je v cyklistice unosne, preci jenom je to sport ve kterem normalni fanousci fandi vsem, kdo dojedou a nejake tymy nebo narodnosti jsou az druhe v poradi.

^ Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+