Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Trotlové na internetu

Existuje IMHO několik skupin trotlů, nebo trolů, kteří se vyskytují na internetu. Zkusil bych specifikovat první tři skupiny:

Trotl 1.0 - běžný nudící se človíček, v diskuzích provokuje, popichuje, reakce na jeho příspěvky jsou pro něj palivem. Řešení - nereagovat, nenechat se vyprovokovat. Žádné reakce, žádné palivo. Zanedlouho trotl "vyhladoví".

Trotl 2.0 - poněkud sofistikovanější forma, provokace jsou trvalejšího charakteru, hladovění moc nepomáhá, je nutné udělovat BANy. Takový človíček už je více nebo méně narušený. Řešení - nereagovat nestačí, je nutné občas BANovat.

Trotl 3.0 - kamuflovaný trotl, jeho příspěvky nejsou vždy provokující, jen třeba OT, má své oblíbené téma (typicky politika), vytáhne ho i v úplně nesouvisející diskuzi a rád tím rozpoutá flame. Řešení - nereagovat, nesouvisející příspěvky mazat, v horších případech udělovat BAN.

Myslím, že na poradně a na debatách se nejvíc vyskytují tyto popsané skupiny. Pokud by vás napadly další, tak zkuste doplnit.

Předmět Autor Datum
A komu tím prospějeme? Nebo to mám chápat jako návrh na nové "hodnosti"?
vlk56 22.03.2015 11:02
vlk56
:-D to by bylo při nejmenším zajímavé.. Ne je to jen tak, zajímá mě, s jakými trotly jste se již na…
Niko Bellic 22.03.2015 11:08
Niko Bellic
Ještě doplním: Trotl 4.0 - vzdělaný trotl, dokáže konstruktivně poradit, v problematice se vyzná, v…
Niko Bellic 22.03.2015 11:15
Niko Bellic
Pleteš si slova. Trotl a Trol(l)... není totéž. Takže po tvém: Trotl.5.0 - lempl, který nezvládá či…
IQ37 22.03.2015 11:49
IQ37
Ok tak si udělejte substituci Trotl <-> Troll, pokud je to víc korektní.
Niko Bellic 22.03.2015 11:56
Niko Bellic
Za jaký typ trotla (trolla) bys mě zařadit v době, kdy jsme se v debatě potkali poprvé? Neber to jak…
Mnauik 22.03.2015 15:04
Mnauik
Nechce se mi to hledat, ale ta moje reakce byla jiná, než teď píšeš. Nepsal jsem přímo, že jsi troll…
IQ37 22.03.2015 20:47
IQ37
máš pravdu, není to přímo :-) Je to zase nějaký troll (trotl), nebo se mi to jenom zdá? Ale dobrá…
Mnauik 23.03.2015 14:41
Mnauik
IQ37 ty jsi ten nudící se člověk co asi nemá kamarády a většinou přispívá úplně zbytečně do vláken p…
Mojmír 23.03.2015 10:47
Mojmír
Kromě impotence jsi neopomněl nic. Gratuluji. Konečně někdo, kdo ten titul z Plzeňské univerzity něj…
IQ37 23.03.2015 21:05
IQ37
Měl jsi u každé skupiny uvést jména. Jedním ze společných znaků všech skupin je to, že musí mít posl…
Dale Cooper 22.03.2015 12:26
Dale Cooper
To je fakt. Jména jsem raději neuvedl, ale třeba se v tom někdo uvidí a zamyslí se..
Niko Bellic 22.03.2015 13:03
Niko Bellic
Ta jména by mě docela zajímala.
codforever 22.03.2015 13:56
codforever
Jména psat nebudu. Nechtěl bych někoho urazit, napíšu jen čísla, jak to vidím. 1.0 - těch je docela…
Niko Bellic 22.03.2015 14:55
Niko Bellic
Kdybych měl brát i skupinu 5.0 tak to budou asi děcka Jo, děcka. Velmi podezřele často s ukončeným…
IQ37 22.03.2015 20:56
IQ37
Dnes se dá snadno VŠ dokončit, chce to silnou vůli a dobré kamarády. Už se mi parkrát stalo, že při…
Mnauik 23.03.2015 14:44
Mnauik
Často ani trotl neví, že je považován za trotla. Proto si kladu otázku... jsem trotl? Klidně upřímně…
Mnauik 22.03.2015 15:02
Mnauik
No já teda trotl rozhodně su! A estli aj ty, si zkus rozhodnót sám.
Prasak 22.03.2015 15:10
Prasak
Tak někdy něco provokativního kecnu, třeba za účelem rozpohybovat diskuzi. Ale opravdu jen diskuzi n…
Mnauik 22.03.2015 15:15
Mnauik
Ty seš trotl stádovej, pokud se nepletu. Od tý doby co ti odstřihli spolutrotla už se to dá přežít.
Redsnake 22.03.2015 16:00
Redsnake
Koho? šamponka? chocholouška?
Mnauik 22.03.2015 16:03
Mnauik
Ale je pravda, že bez nich je to tady tokové suší..
icepower32 22.03.2015 22:03
icepower32
Mně se to tu líp čte, když není každá diskuze zaplevelená ob jeden příspěvek nějakým moudrem výše uv…
Moas 23.03.2015 05:44
Moas
Přesně. Pořád to jsou debaty a ne třeba chlív. Někteří tu debatují jak v hospodě u desátého piva. N…
Redsnake 23.03.2015 08:40
Redsnake
• Trotl je trotl bez ohledu na skupinu zarazeni.
CoCoChanel 22.03.2015 17:52
CoCoChanel
Tak se zeptám: Zařadili byste do skupiny trotlů (případně do jaké kategorie) tohoto hošíka? http://f…
Yarda 23.03.2015 06:07
Yarda
Tak ke konci trochu jo, ale jinak nic vážného. Jinak taky mám pocit, že mgr mi kromě titulu už moc n…
Niko Bellic 23.03.2015 11:46
Niko Bellic
...mgr mi kromě titulu už moc nového nepřinese.... A to je, oč tu běží. IMHO někteří středoškoláci…
Yarda 23.03.2015 12:24
Yarda
Do jisté míry má pravdu. Já si myslím, že záleží na studentovi, kolik mu škola dá. Já ve škole někte…
Mnauik 23.03.2015 14:35
Mnauik
Jako ukázku excelentního trollingu bych uvedl víkendovou akci Jaroslava Cermana a jeho přátel v FB s…
vlk56 23.03.2015 15:58
vlk56
Mi je nějak ten Vyvadil povědomý.Nebyl to náhodou ten Přítel Ruska u Jílkové? Ač jsem spíš na straně…
Mnauik 23.03.2015 17:09
Mnauik
Tak jo, fakt je to on :D Nejlepší to jejich logo: [10471485_768508279885186_7095998671493129759_n.j…
Mnauik 23.03.2015 17:28
Mnauik
A myslí to fakt vážně? Ono jedna věc je kydat na internetu a druhá jít ven a fakt něco udělat. Mám t…
Niko Bellic 23.03.2015 20:38
Niko Bellic
Vzhledem k tomu, jaký mají teď v těch skupinách chaos (trollové a blázni v poměru 1:1), tak nemyslím…
vlk56 23.03.2015 20:46
vlk56
Nechtěl bych vidět pak titulky zahraničních novin.. Nic ve zlém, ale z tohoto cítím předposranost,…
Dale Cooper 23.03.2015 20:54
Dale Cooper
Hněvat se můžou, ale USA s Ruskem mezi sebou rozjeli jakousi válku, kde se předhání o tom, kdo je te…
Mnauik 23.03.2015 21:03
Mnauik
Názor Brusele nebo Washingtonu je mi někde. Jde mi spíš o ostudu, kterou by měli Češi jako takoví.
Niko Bellic 23.03.2015 21:04
Niko Bellic
Jedna zpráva v novinách, nanejvýš deset vteřin v televizi. Další den po nás zase nikdo nevzdechne.
karel 23.03.2015 21:12
karel
Třeba se při tom někdo upálí...
IQ37 23.03.2015 21:36
IQ37
Brusele nebo Washingtonu je mi někde Protiřečíš si. Názor Bruselu a/nebo Washingtonu a hlavní zprav…
Dale Cooper 23.03.2015 21:48
Dale Cooper
Napíšou, že se u nás něco špatného stalo, že někdo na pachatele dobra hodil kámen. Takové zprávy na…
Niko Bellic 23.03.2015 22:16
Niko Bellic
Myslíš, že se to jinde nestane? Že o něčem nepíšou Babišovo noviny neznamená, že se to neděje...
Dale Cooper 23.03.2015 22:18
Dale Cooper
A Čech, když pak někde přijede, tak tam vůči němu mají předsudky. To nejsou předsudky, to jsou zku…
IQ37 24.03.2015 01:12
IQ37
No ale my opravdu nevíme, co chceme. :-)
Zarniwúp 24.03.2015 01:16
Zarniwúp
Tak nakonec to dopadlo víc než dobře :-) A ukázalo se, že rusofilové jsou hlasití pouze na internetu…
Niko Bellic 01.04.2015 20:11
Niko Bellic
Žeby? http://www.youtube.com/watch?v=nFwmQjf-BRE
IQ37 01.04.2015 20:33
IQ37
Hmm a kde byli když projížděl ten konvoj? To neměli navíc než si pokřikovat na Václaváku? Sráči.. ;-…
Niko Bellic 01.04.2015 20:41
Niko Bellic
Tak to zase budou snad vědět rusofobové, ne?
IQ37 01.04.2015 22:53
IQ37
Jo, mohlo to dopadnout hůř. Mohla se tam objevit Parkanová a zazpívat Píseň o koloně.
karel 01.04.2015 20:44
karel
Mohla se tam objevit Parkanová a zazpívat Píseň o koloně. Naopak, to by dopadlo líp. Bylo by to úči… poslední
Yarda 02.04.2015 09:21
Yarda
Pokud to mám zhodnotit nestranně (což já mohu jako nestranný v konfliktu USA x Rusko) Tak právě tím…
Mnauik 01.04.2015 22:53
Mnauik
Ja jsem tam teda nebyla a vim jen o jednom cloveku, co byl, ale mozna u tech lidi, co tam byli, nesl…
merlouska 02.04.2015 02:51
merlouska
Komanči a rusofilové nepřišli v hojnějším počtu ne proto, že by ze sebe nechtěli dělat šašky (což on…
Redsnake 02.04.2015 08:04
Redsnake
že někdo na pachatele dobra hodil kámen Pěkný obrat. :-)
IQ37 24.03.2015 01:07
IQ37
...Mám trochu obavy, aby tito pošuci opravdu něco nezorganizovali a nebyla z toho mezinárodní ostuda…
Yarda 24.03.2015 07:52
Yarda
Nedramatizoval bych to tak. Přestože jsou vojáci vylízaná paka, určitě si uvědomují rozdíl mezi Afga…
IQ37 24.03.2015 09:54
IQ37
Jasně, protože jedinej, kdo při průjezdu kolony bude mít zbraně, budou oni. V Afghánistánu všichni o…
Prasak 24.03.2015 10:29
Prasak

Ještě doplním:

Trotl 4.0 - vzdělaný trotl, dokáže konstruktivně poradit, v problematice se vyzná, ve své podstatě trotlem není, ale často se naváží do ostatních za úplné banality (typicky pravopis), je schopen se kvůli tomu hádat do morku kostí a tvořit dlouhé OT vlákna. Řešení - nesouvisející příspěvky mazat, zkusit mu domluvit po dobrém, v nejhorším případě BAN, ale s vědomím, že se přijde i o jeho věcné příspěvky.

Pleteš si slova. Trotl a Trol(l)... není totéž.

Takže po tvém: Trotl.5.0 - lempl, který nezvládá či ignoruje psaný projev v rodném jazyku. Přesto zasírá veřejně přístupná fóra či chaty a uráží cítění pro rodný jazyk těch několika málo jedinců, kterým to vadí a ohrazují se vůči nim. Takové bych střílel (samozřejmě ty "Trotly").

Mluvit a psát "česky" není ostuda!

IQ37 ty jsi ten nudící se člověk co asi nemá kamarády a většinou přispívá úplně zbytečně do vláken poradny "neradami" (nemluvím o debatách tady jsi na správném místě pro tebe) a dalšími otázkami místo toho co autor potřebuje, jen aby si s někým povídal ve svém smutném nudném životě. Heh jsem to ale detektiv a teď zpátky k něčemu důležitějšímu, nebudu tě "krmit".

Jména psat nebudu. Nechtěl bych někoho urazit, napíšu jen čísla, jak to vidím.

1.0 - těch je docela hodně, ale nejsou stálí, jedni odchází, další přichází
2.0 - byli tu dva, jeden to zabalil sám, druhý zůstává
3.0 - jeden
4.0 - jeden

Kdybych měl brát i skupinu 5.0 tak to budou asi děcka, co dělají spoustu hrubek, ale ne kvůli tomu, že by chtěli provokovat, ale že prostě neumí češtinu. Těch je teda taky dost.

Kdybych měl brát i skupinu 5.0 tak to budou asi děcka

Jo, děcka. Velmi podezřele často s ukončeným VŠ vzděláním. O maturitách nemluvě... Ve školách se učitelé i žáci očividně šťourají v nose, namísto učení/vyučování. A vůbec, ať jsou to děcka nebo dospělí, mají se prezentovat slušně a ne jako negramotná hovádka. Mnoha lidem je to jedno, mnoha to jedno není. Nebudu tolerovat lemplovinu jenom proto, že ji toleruje většina.

Do jisté míry má pravdu. Já si myslím, že záleží na studentovi, kolik mu škola dá. Já ve škole některé předměty zahazuju a snažím se nimi jen projít a u jiných si dám záležet a dost se i za ty 3 měsíce naučím. Určitě se nesnažím školou procházet, pak bych byl Bc. nebo Ing. na úrovni průměrného středoškoláka.

Jako ukázku excelentního trollingu bych uvedl víkendovou akci Jaroslava Cermana a jeho přátel v FB skupině "Neprojdou". Snažil jsem se vývoj sledovat a musel jsem se hodně smát, jak Vyvadil & spol. sedají na lep. :-)
Jak to začalo

FB skupina Neprojdou

FB profil Jaroslava Cermana

http://echo24.cz/a/wVATm/polofasoidni-havliste-maji-10-minut-vyvadil-naletel-na-facebooku

Jak jsem s Jiřím Vyvadilem blokoval americký konvoj

A myslí to fakt vážně? Ono jedna věc je kydat na internetu a druhá jít ven a fakt něco udělat. Mám trochu obavy, aby tito pošuci opravdu něco nezorganizovali a nebyla z toho mezinárodní ostuda. Nemyslím teď, když si někde stoupnou s transparenty "my raději Rusko" nebo klidně "táhněte do řiti Amíci" apod. To je celkem v pořádku. Horší by bylo nějaké opravdové blokování. Nechtěl bych vidět pak titulky zahraničních novin..

Brusele nebo Washingtonu je mi někde

Protiřečíš si. Názor Bruselu a/nebo Washingtonu a hlavní zpravodajství jedno jest. Co se může vlastně stát? Napíšou, že se u nás něco špatného stalo, že někdo na pachatele dobra hodil kámen. Bohouš pojede na koberec a za pár dní po tom neštěkne pes.
Já ale pořád nechápu tvoje obavy, abychom náhodou nebyli považováni za ty, kteří jsou poněkud citlivější na pobyt cizí armády na území. To už se zapomněl rok 1968?
Tenkrát taky svazáci tu internacionální pomoc vítali a koukali škaredě na ty, kdo z toho nebyli nadšení. Nyní? To samé.

Napíšou, že se u nás něco špatného stalo, že někdo na pachatele dobra hodil kámen.

Takové zprávy na nás IMHO vrhají špatné světlo. Taky tam napíšou, že ČR byla dřív ČSSR a že to byl satelitní stát sovětského svazu a že je naše společnost pořád rozdělená, jedni jsou prozápadní, druzí prorušští, v podstatě z toho vyplyne, že nevíme co chceme atp. Už jsem pár takových článků viděl. A Čech, když pak někde přijede, tak tam vůči němu mají předsudky. Protože co si budeme povídat, média mají na běžné lidi velký vliv.

Pokud to mám zhodnotit nestranně (což já mohu jako nestranný v konfliktu USA x Rusko)

Tak právě tím, že rusofilové nešli dělat šašky, tak z toho vyvázli líp. Tolik povyku kvůli konvoji, všichni zhypnotizovaní. Když jsem se jich později zeptal, proč tam byli, tak odpověděli, aby jim poděkovali. A za co - zeptal jsem se......dlouhé přemýšlení a pak odpověď, "za to, že přijeli".

Ja jsem tam teda nebyla a vim jen o jednom cloveku, co byl, ale mozna u tech lidi, co tam byli, neslo ani tolik o to, ze to byli amici, spis se chteli podivat na vojacky. Prej tam bylo hodne rodin s detma, tak asi proste cumenda.

Otazkou samozrejme je, jak by to dopadlo, kdyby si stejnej vylet udelali Rusove :-)

...Mám trochu obavy, aby tito pošuci opravdu něco nezorganizovali a nebyla z toho mezinárodní ostuda. Nemyslím teď, když si někde stoupnou s transparenty "my raději Rusko" nebo klidně "táhněte do řiti Amíci" apod....

Já mám velké obavy, aby tu už od Velkého Bratra nebyl vyškolený nějaký Student Růžička co by ty pošuky nasměroval tak, jak to Velký Bratr potřebuje. A aby z toho nebyl nějaký větší incident (Třeba taková zábavná pyrotechnika co někomu "zbyla" od Silvestra taky dovede natropit své. A ti kluci co se v těch konzervách vezou za to fakt nemůžou, ti plní rozkazy. A ti co jim takové rozkazy vydávají a potřebovali by dostat na budku jsou v bezpečí.). A abychom tu na vlastní kůži nezažili další Majdan.

Chtip o zlatou mříž:
Za totality měl novinář napsat článek k Slovenskému Národnímu Povstání. Usmyslel si, že udělá rozhovor s pamětníkem. V podtatranské dědině, kam se vydal, mu poradili, aby navštívil starého baču, ten že by si něco pamatovat mohl. Tak za ním přišel a ptal se: "Bača, čo vieš o Slovenskom Národnom Povstaniu?" "Nič. Ale volačo bude. Ludia sú nasratí."

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru