Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > gramophone

gramophone

[Registrovaný] CoCoChanel, 27.02.2015 21:59, Debata, 49 příspěvků (727 zobrazení) [Upraveno]

• Mozna nekteri neznate, nekteri jste na tom vyrustali, setkame se jeste nekdy s.. ?
• Boj s numerickym.., rad bych privital zpet "kazety", "desky" stiska se mi trochu, co vy?
nepocitaje desky se Simkem a Grosmmannem..

Zkratka, pustit hudbu jako hudbu , neni to samé...

Jste 100% numerik?
[22441-bubka-VinylOrange.png]

https://www.youtube.com/watch?v=qVj9MnEiX2o

https://www.youtube.com/watch?v=JORIP67xHfU&index=3&list=RDteC9m12U4Vk

[gramophone.jpg]

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Jako dekorace proč ne, ale přehrávání hudby bych si něm neuměl předsta… Al Capone 27.02.2015 22:16
• Pritom gramofon, ,,jako dekorace? * Gramofony jsou stale uzivany, ja… CoCoChanel 27.02.2015 22:18
Vím, že máš někdy s češtinou potíže, ale dneska skutečně stěží chytám… Zarniwúp 27.02.2015 22:29
Vím, že máš někdy s češtinou potíže Hua, tak me nauc (cesky), pomoc..… CoCoChanel 27.02.2015 22:38
Já to nijak kriticky nemyslel. Jen jsem nemohl chytit souvislost. :-)… Zarniwúp 27.02.2015 22:48
Já netvrdím opak. Jen já si neumím představit, že bych na něm přehráva… Al Capone 27.02.2015 22:48
Sice neposlouchám vinyly z takové starožitnosti (taky by mi ty desky p… Dale Cooper 27.02.2015 22:42
• Nadhera....:-) zralé jesli je opravdu o tvuj material, moc hezké, by… CoCoChanel 27.02.2015 22:50
Obě zařízení jsou moje a z domu nepůjdou, i kdyby na chléb nebylo :-) Dale Cooper 27.02.2015 22:53
setkame se jeste nekdy s.. ? Tak napríklad ja mám gramec doma, takže… green4 28.02.2015 16:32
Nájdu sa tu ľudia s gramofónmi Tesla? Ja mam teraz shita HC07 a rozmýš… green4 01.03.2015 14:29
NC 500 je dobrá volba, jednoduché a kvalitní gramo. Ještě je dobrý NC… Dale Cooper 02.03.2015 08:39
Alternativa jsou gramo Pro-Ject Alternatívu veľmi nehľadám, chcem nie… green4 10.03.2015 00:33
Před dvaceti lety jsem si pořídil NC470 a stále slouží. Na DVTV je če… mismas 02.03.2015 18:13
NC470 Odstup, satane. Nechci ti to hanět, není to špatný stroj, ale T… Dale Cooper 02.03.2015 21:12
No teda, taková reakce... To jsem teda ale fakt nečekal :-D:-D:-D Pot… mismas 03.03.2015 07:34
Ale jo, vždyť píšu, že to nebyl špatný stroj :-) A za pětikilo - není… Dale Cooper 03.03.2015 08:57
Mám doma 4 profi gramofony a 500+ vinylů, ale ta hudba, co je na nich… MaSo 28.02.2015 18:23
Jestli más náké na prodej, za rozumnou cenu neposkrábané, bych mēl moz… CoCoChanel 28.02.2015 18:59
Mám pravě jenom techno, proto jsem psal, že se ti to nebude líbit...:-… MaSo 28.02.2015 19:50
Podívám se, co mi ještě zbylo a dám vědět. Rád bych se zbavil všeho.… L-Core 02.03.2015 22:08
:-) CoCoChanel 02.03.2015 22:11
NC440 stál 4010Kčs NC450 (evoluce typu NC440) stál 3620,- Kčs; nejdra… Dale Cooper 02.03.2015 22:28
Aha, tak proto :) To byl můj úplně poslední typ. Už je také dávno ve s… L-Core 03.03.2015 22:30
Slavná Shure M75 ? Jo a jmenuje se to přenosková vložka magnetodynamic… jirka44 04.03.2015 21:16
Už si to fakt nepamajuji přesně, pokusím se o popis :) Na přenosku se… L-Core 05.03.2015 10:43
Na přenosku Říká se tomu headshell, jsou na tom i čtyři drátky. To,… Dale Cooper 05.03.2015 11:10
Jako děcka jsme na gramofonu přehrávali vše, co měli rodiče v šufleti.… Prasak 28.02.2015 20:24
Máme chaloupku, v Bílých Karpatech. Topí se tam dřevem, dávají tam liš… Redsnake 02.03.2015 10:51
Krása. Zvuk z toho sice bude jak z prdele, ale labužnické oko potěší.… mif 02.03.2015 13:03
Technický pokrok nás ochudil o obřad, kdy jsme vybírali, kterou desku… Yarda 02.03.2015 16:26
• Voilà !! CoCoChanel 02.03.2015 16:28
..položili na gramofonový talíř, nasadili přenosku.. chybí ti mezikro… lední brtník 05.03.2015 21:37
My to pucovali takovým jemným modrým hadrem. Prasak 07.03.2015 20:27
Tak, tak, pořádná hudba doma má být z desky a praskat. Včera jsme si s… hynajs 09.03.2015 15:52
Navnadil jsi mě. Večer udělám totéž :) A když bude nálada, dám si od t… Dale Cooper 09.03.2015 15:54
Pánové, myslíte tohle? ;-) [428-p1070313-jpg] Má-li někdo zájem, jse… L-Core 09.03.2015 16:28
Viz PM. Bratry ve zbrani mám na SACD, což jsou taky nuly a jedničky. A… Dale Cooper 09.03.2015 16:35
Ano, myslím. Mám jich spoustu a nikdy bych žádnou neprodal za milión.… hynajs 09.03.2015 23:20
Fakt je, že specielně z vinylu mám oblíbené dvě elpa. Genesis - Invisi… Zarniwúp 09.03.2015 16:37
Mám radost! Dnes se mi vrátil z opravy skvělý analogový přístroj: [RGM… Dale Cooper 25.03.2015 17:44
Pěkný strojek :-) Měl jsem tohle: http://audiogold.co.uk/products-pag… L-Core 25.03.2015 18:24
Já měl dlouho Nakamichi Dragon. Koukám, že se to pořád nabízí na ebay… karel 25.03.2015 18:52
Tak ňáký myši platily hodně dlouho za elitu mezi decky... Dale Cooper 25.03.2015 20:13
Tak chromky jsou základ; asi bych ve sbírce nenašel kazetu typu normal… Dale Cooper 25.03.2015 20:15
Moj deck bol tiez od Sony. Podobny (teda asi iba navonok :) ). green4 26.03.2015 13:19
• Tuto bych rad mel na GD https://www.youtube.com/watch?v=LDTYp4a_eWM,… CoCoChanel 05.04.2015 22:56
Dobrý den. Mám PANASONIC SL - H 401 a osadil jsem to přenoskou SHURE M… kosoorek 20.04.2017 14:35
Analogové pásky se stále hojně používají v nahrávacím průmyslu. Jedno… poslední storny 23.04.2017 11:38

Re: gramophone

[Registrovaný] Al Capone, 27.02.2015 22:16

Jako dekorace proč ne, ale přehrávání hudby bych si něm neuměl představit.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] CoCoChanel, 27.02.2015 22:18 [Upraveno]

• Pritom gramofon, ,,jako dekorace? *
Gramofony jsou stale uzivany, ja to vidim naopak, kde by to bylo bez nic.....(numerické?)
Par desek mam, i gramofon, ale vic a vic jde spis o kuriozitu, jak poslech, celé mladi, i na trhach barzdy se divam po nakych, jinacich, je to vic osobni mi pripadne pustit z gramca..?!

< Odpovědět

Re: • Pritom gramofon, ,,jako dekorace? * Gramofony jsou stale uzivany, ja…

[Registrovaný] Zarniwúp, 27.02.2015 22:29 [Upraveno]

Vím, že máš někdy s češtinou potíže, ale dneska skutečně stěží chytám souvislosti... Co si mám představit pod slovem "numerik"? Digital v té souvislosti, že gramofon digital není?

Jo, mám gramofon, i když ne ten na obrázku a balík vinylů. Občas si něco pustím, i toho Š+G, hlavně Návštěvní den 1+2 a "To byl Jiří Grossmann". Pupákova píseň lásky je má oblíbená...

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] CoCoChanel, 27.02.2015 22:38 [Upraveno]

Vím, že máš někdy s češtinou potíže

Hua, tak me nauc (cesky), pomoc...tady bych si toho vazil vic...kritika je uz na neco vic, co uz je,

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 27.02.2015 22:48

Já to nijak kriticky nemyslel. Jen jsem nemohl chytit souvislost. :-)
Jestli "numerik" (číslicová?) v téhle souvislosti mělo znamenat 100% vyznavače digitalizace zvukové stopy, na rozdíl od analogu - kazety, gramofonové desky, tak v češtině jsem ještě takhle použité slovo "numerik" neslyšel.
Na druhou stranu - já toho ještě neslyšel. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: • Pritom gramofon, ,,jako dekorace? * Gramofony jsou stale uzivany, ja…

[Registrovaný] Al Capone, 27.02.2015 22:48

Já netvrdím opak. Jen já si neumím představit, že bych na něm přehrával. Ale komu se to líbí tak proč ne.

< Odpovědět

Re: gramophone

[Registrovaný] Dale Cooper, 27.02.2015 22:42

Sice neposlouchám vinyly z takové starožitnosti (taky by mi ty desky poděkovaly, přehrávat je na tomhle), ale gramo mám a poslouchám rád. I kazety, ale kazeťák (Sony TC-K750ES) mám v opravě, řemínky...
Analog navždy:
[YhBCH.jpg]

^ Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] CoCoChanel, 27.02.2015 22:50 [Upraveno]

• Nadhera....:-) zralé
jesli je opravdu o tvuj material, moc hezké, bydlim kousek od domu "frère lumière"

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 27.02.2015 22:53

Obě zařízení jsou moje a z domu nepůjdou, i kdyby na chléb nebylo :-)

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: gramophone

[Registrovaný] green4, 28.02.2015 16:32

setkame se jeste nekdy s.. ?

Tak napríklad ja mám gramec doma, takže sa s ním "setkávám" každý deň. :)
Ale s magnetickými nosičmi som skončil. Kotúčák už nemám a klasické MC neprežili moje pokusy s magnetmi... a kazeťák zas neprežil môj servisný zásah. Niekto tvrdí, že má rád elektroniku, pretože nás, narozdiel od ľudí, nemôže opustiť alebo zomrieť, ale ja viem svoje.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] green4, 01.03.2015 14:29

Nájdu sa tu ľudia s gramofónmi Tesla?
Ja mam teraz shita HC07 a rozmýšľam do budúcnosti nad niečim poriadnym. Možno NC 500? Je tu niekto, kto sa v starších gramofónoch vyzná, resp. nejaké vlastní (opravuje)?

< Odpovědět

Re: Nájdu sa tu ľudia s gramofónmi Tesla? Ja mam teraz shita HC07 a rozmýš…

[Registrovaný] Dale Cooper, 02.03.2015 08:39

NC 500 je dobrá volba, jednoduché a kvalitní gramo. Ještě je dobrý NC 430, to je taky kvalitní šasi, a pak NC440 a NC450. Ty už v sobě mají elektroniku a ta může být zdrojem poruch, jinak ale jde o dobré stroje. Sehnat se dají, ale za stroj v dobrém stavu se platí dost...
Alternativa jsou gramo Pro-Ject, výrobky z Litovle, jejichž praotcem je NC500. Cena je ale výše.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] green4, 10.03.2015 00:33

Alternativa jsou gramo Pro-Ject

Alternatívu veľmi nehľadám, chcem niečo staršie, čo by som si sám zresuerektoval. Ale to je hudba budúcnosti, tento rok sa k tomu asi nedostanem...

< Odpovědět

Re: Nájdu sa tu ľudia s gramofónmi Tesla? Ja mam teraz shita HC07 a rozmýš…

[Registrovaný] mismas, 02.03.2015 18:13

Před dvaceti lety jsem si pořídil NC470 a stále slouží.

Na DVTV je čerstvé video z GZ - největšího výrobce desek

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 02.03.2015 21:12

NC470

Odstup, satane. Nechci ti to hanět, není to špatný stroj, ale Tesla uměla lepší (o dost) a jednodušší... Ten olejový tlumič, podivné nastavování svislé síly na hrot... Ale proti gustu :-)

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Registrovaný] mismas, 03.03.2015 07:34

No teda, taková reakce... To jsem teda ale fakt nečekal :-D:-D:-D

Potkal jsem ho tehdy v zastavárně za pětistovku tak mi ho bylo líto ;-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 03.03.2015 08:57

Ale jo, vždyť píšu, že to nebyl špatný stroj :-) A za pětikilo - není o čem dumat.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: gramophone

[Registrovaný] MaSo, 28.02.2015 18:23

Mám doma 4 profi gramofony a 500+ vinylů, ale ta hudba, co je na nich by se ti asi nelíbila...:-)

^ Odpovědět

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

#

[Registrovaný] CoCoChanel, 28.02.2015 18:59

Jestli más náké na prodej, za rozumnou cenu neposkrábané, bych mēl mozná o náké zájem, hledám hlavnē 70s léta US, i jiné poprípadē. Nejde o inzerat...

< Odpovědět

Re: Jestli más náké na prodej, za rozumnou cenu neposkrábané, bych mēl moz…

[Registrovaný] MaSo, 28.02.2015 19:50 [Upraveno]

Mám pravě jenom techno, proto jsem psal, že se ti to nebude líbit...:-) Dělám DJ na techno akcích...

< Odpovědět

Sick of trolls here? go to: http://debaty.net/debates/19726-detrollizer-na-debaty-net

Re: Jestli más náké na prodej, za rozumnou cenu neposkrábané, bych mēl moz…

[Moderátor] L-Core, 02.03.2015 22:08 [Upraveno]

Podívám se, co mi ještě zbylo a dám vědět. Rád bych se zbavil všeho.

Měl jsem kdysi NC440 a spoustu desek, ale dnes už vše jenom digitálně. Je to mnohem jednodušší a nezabírá to místo. A také moje uši už "16-20000Hz" asi nezvládají ;-)

Cosi mi říká, že NC440 stál 4010Kčs, musel bych pohledat v účtenkách..

< Odpovědět

Re: Podívám se, co mi ještě zbylo a dám vědět. Rád bych se zbavil všeho.…

[Registrovaný] Dale Cooper, 02.03.2015 22:28

NC440 stál 4010Kčs

NC450 (evoluce typu NC440) stál 3620,- Kčs; nejdražší ale byl MC600, ten stál koncem osmdesátých let 5500,- Kčs. Oněch 4010,- Kčs stál typ MC400.
Zdroj: http://oldradio.cz/gramof.htm

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Moderátor] L-Core, 03.03.2015 22:30

Aha, tak proto :)
To byl můj úplně poslední typ. Už je také dávno ve sběrném dvoře..

Měnil jsem ale vždycky v přenosce jehlu (a "hlavu", či jak se to jmenuje), používal jsem Shure z Tuzexu (105TK?, teď už fakt nevím..).

< Odpovědět

#

[Registrovaný] jirka44, 04.03.2015 21:16

Slavná Shure M75 ? Jo a jmenuje se to přenosková vložka magnetodynamická...

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 05.03.2015 10:43 [Upraveno]

Už si to fakt nepamajuji přesně, pokusím se o popis :)

Na přenosku se zespodu přišroubovalo dvěma šrouby něco většího, do čehož se zepředu vkládala/zasunovala samotná jehla (dala se i samostatně koupit) s bílou/slonově bílou plastovou krytkou s nápisem SHURE.

Původní teslácký bazmeg se samotnou jehlou Shure nebyl kompatibilní.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 05.03.2015 11:10

Na přenosku

Říká se tomu headshell, jsou na tom i čtyři drátky. To, do čeho se strká jehla (hrot) je samotná přenoska :-)
Hroty nejsou kompatibilní napříč výrobci, ty teslácké taky měly výměnný hrot.
Třeba u NC500 a přenosky Grado to vypadá takhle:

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: gramophone

[Registrovaný] Prasak, 28.02.2015 20:24 [Upraveno]

Jako děcka jsme na gramofonu přehrávali vše, co měli rodiče v šufleti. Dokonce jsem tatovi koupil jednu platňu pod stromek.
Coby pubescent jsem nahrával na MC písničky z rádia, kopíroval na dvojčeti, brácha někde v bazaru sehnal hifi doubledeck. Měli jsme stojany plný kazet s písničkama, který jsme horkotěžko odchytávali ze zmiňovanýho rádia, ladili jsme antény, abysme chytili i vzdálenější stanice, kde hráli zajímavější hudbu.
Celý se to dosti utnulo s příchodem CD a PC, to jsem pak už pouštěl hudbu buď z CD přehrávače (+ vlastnoručně dělanej zesilovač), nebo rovnou z PC.
Dneska už akorát tak rádio v autě po cestě do práce. Doma se nepustím nic, buď jede TV, nebo vřeští děcka, no spíš oboje dohromady.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: gramophone

[Registrovaný] Redsnake, 02.03.2015 10:51

Máme chaloupku, v Bílých Karpatech. Topí se tam dřevem, dávají tam lišky dobrou noc, prakticky v lesích kde se občas ukáže i vlk nebo medvěd. A tam, u praskajících kamen posloucháme gramec a staré desky našich rodičů, 60´s, 70´s, 80´s a další. Je to paráda a nenahraditelné, jen ty desky kdyby otáčel někdo jiný...

^ Odpovědět

Re: gramophone

[Moderátor] mif, 02.03.2015 13:03

Krása. Zvuk z toho sice bude jak z prdele, ale labužnické oko potěší. Hernajs, netrefil jsem se se svou inkarnací do správné doby :-).

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: gramophone

[Registrovaný] Yarda, 02.03.2015 16:26

Technický pokrok nás ochudil o obřad, kdy jsme vybírali, kterou desku si pustíme, tu jsme opatrně vyndali z obalu, položili na gramofonový talíř, nasadili přenosku a usadili do křesla, abychom si tu desku poslechli. Teď máme vymoženosti co nám na pár kliknutí nebo zmáčknutí čudlíků nabídnou třeba stovky i tisíce nahrávek a ani si je nemusíme kupovat pokud jsou někde ke stáhnutí. A můžeme si je pustit třeba i na záchodě. Myslím, že si to už tak neužíváme.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Technický pokrok nás ochudil o obřad, kdy jsme vybírali, kterou desku…

[Registrovaný] lední brtník, 05.03.2015 21:37

..položili na gramofonový talíř, nasadili přenosku..

chybí ti mezikrok: opucovat desku "uhlíkovým" kartáčkem z tuzexu.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 07.03.2015 20:27

My to pucovali takovým jemným modrým hadrem.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: gramophone

[Registrovaný] hynajs, 09.03.2015 15:52

Tak, tak, pořádná hudba doma má být z desky a praskat.
Včera jsme si s přítelkyní pustili Love Over Gold od Dire Straits z roku 1982 na vinylu. Pěknější nedělní dopoledne si ani neumím představit.

^ Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Tak, tak, pořádná hudba doma má být z desky a praskat. Včera jsme si s…

[Registrovaný] Dale Cooper, 09.03.2015 15:54

Navnadil jsi mě. Večer udělám totéž :) A když bude nálada, dám si od téhož uskupení Bratry ve zbrani, tentokráte ale ne z vinylu, nýbrž z SACD :-)

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

#

[Moderátor] L-Core, 09.03.2015 16:28 [Upraveno]

Pánové, myslíte tohle? ;-)

[428-p1070313-jpg]

Má-li někdo zájem, jsem plně k dispozici. Stačí mi hudba v nulách-jedničkách.
Mimochodem, od Dire Straits mám nejraději jejich první dvě studiové desky (Dire Straits, Communiqué).

< Odpovědět

Re: Pánové, myslíte tohle? ;-) [428-p1070313-jpg] Má-li někdo zájem, jse…

[Registrovaný] Dale Cooper, 09.03.2015 16:35

Viz PM.
Bratry ve zbrani mám na SACD, což jsou taky nuly a jedničky. Ale nuly jsou na tom nulovější a jedničky jedničkovatější :-)

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Pánové, myslíte tohle? ;-) [428-p1070313-jpg] Má-li někdo zájem, jse…

[Registrovaný] hynajs, 09.03.2015 23:20

Ano, myslím. Mám jich spoustu a nikdy bych žádnou neprodal za milión. Je v nich spousta vzpomínek a připomínka starých časů, kdy jsem za ně utrácel stipendium a zbytek propil ;-) .

< Odpovědět

https://www.determinant.cz

Re: Tak, tak, pořádná hudba doma má být z desky a praskat. Včera jsme si s…

[Registrovaný] Zarniwúp, 09.03.2015 16:37

Fakt je, že specielně z vinylu mám oblíbené dvě elpa. Genesis - Invisible Touch a Framus - Nic ve zlým...

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: gramophone

[Registrovaný] Dale Cooper, 25.03.2015 17:44 [Upraveno]

Mám radost! Dnes se mi vrátil z opravy skvělý analogový přístroj:
[RGM3V.jpg]

Byl vytahaný řemínek, který zvedá hlavy a následně spouští mechaniku (není divu, po 25 letech věku). Dle slov opraváře jde o kousek v krásném stavu, který je radost servisovat. Je to ještě stará, kurvítekprostá práce "Made in Japan".
Je radost ho i poslouchat, obzvláště to, co sám nahrál zní parádně.
Maně mě napadlo, kde je firma Sony nyní a co za věci produkuje...

^ Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Mám radost! Dnes se mi vrátil z opravy skvělý analogový přístroj: [RGM…

[Moderátor] L-Core, 25.03.2015 18:24

Pěkný strojek :-)

Měl jsem tohle: http://audiogold.co.uk/products-page/cassette-decks/aiwa-1800/
V Tuzexu stál 2400TK, někdy kolem roku 1977 (kupoval jsem to od člověka, co emigroval do Švýcarska za 6000Kčs), používal jsem na tom 60min CrO2 kazety. Už je ale také dávno v audiáckém nebi..

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dale Cooper, 25.03.2015 20:13

Tak ňáký myši platily hodně dlouho za elitu mezi decky...

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: Pěkný strojek :-) Měl jsem tohle: http://audiogold.co.uk/products-pag…

[Registrovaný] Dale Cooper, 25.03.2015 20:15

Tak chromky jsou základ; asi bych ve sbírce nenašel kazetu typu normal... Je to znát; ale dobrý deck umí i normálku nahrát dobře. Jen ta chrom a metal je samozřejmě ještě o dost dále.
Nejlepší kazety co mám jsou Basf TPII reference maxima.

< Odpovědět

Sovy nejsou tím, čím se zdají být.

Re: gramophone

[Registrovaný] CoCoChanel, 05.04.2015 22:56 [Upraveno]

• Tuto bych rad mel na GD https://www.youtube.com/watch?v=LDTYp4a_eWM, mozna L-Core, ten vypada na to ze ma zbirku, dyztak posli seznam, domluvime se na cene...

+https://www.youtube.com/watch?v=mM5H3UH-LBM,a to jen kvuly BF4

^ Odpovědět

Re: gramophone

[Registrovaný] kosoorek, 20.04.2017 14:35

Dobrý den. Mám PANASONIC SL - H 401 a osadil jsem to přenoskou SHURE M 75/D .( je to dědeček,jako ja ale hraje seper) Zkoušel jsem kde co ale tenhle mekkej zvuk s deskama ze 60' 70' let , je pro mne super. Jo původně to bylo v reminkovem automatu DUAL ale ten ještě čeká na oživovací kuru. Už si taky zpívá ale ještě se musí usmivat a to zatím nedělá ale bude. A kdyby někdo mel zájem o NC 500 tak už je skoro hotovej,prekabelovanej,zadnej pěti kolik ,vložka ORTOPHONE OMB 5. Je v hnědé barvě a plexi. bude třeba nové ,tohle je ještě origo. tak ,ze nic moc. Zajemcovi nafotim. Cena je kolem 3500,- je možná i dohoda.

^ Odpovědět

Re: gramophone poslední

[Registrovaný] storny, 23.04.2017 11:38

Analogové pásky se stále hojně používají v nahrávacím průmyslu. Jedno z nejlepších studiích v Praze (SONO) nepoužívá k zaznamenání finální nahrávky nic jiného, než klasický kotoučový nosič. Nahrávka je přepsána buďto na desku nebo v digitální podobě, na CD.

^ Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+