Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Kam až "debaty" zajdou?

Hoj, jen mě tak napadá - myšlenka očistit poradku od pokeců je dobrá... je nějaký plán či koncepce, aby se z debat (kde člověk až na pár tro(t)llů najde spíše relaxační atmosféru) nestala druhá zpovědnice či jak se ta žumpa jmenuje?

Když už jsme v tom směru ubírání se debat...nechcete navnadit uživatele fičurami, které dosud nejsou, ale budou? Zatím to vypadá jako "mírně vylepšený" engine z poradny, přičemž se mi nechce věřit, že se nechystají další zajímavé vychytávky.

Předmět Autor Datum
Já si myslím, že něco jako zpovědnice by to být nemělo, nicméně nemělo by to ani být jako ta pařba i…
Kráťa 19.08.2013 16:33
Kráťa
Z poradnout to jde od 10ti k 5ti a debaty krásně ukázaly, že těch nepřízpusobilejch lidí je na porad…
AZOR 19.08.2013 20:13
AZOR
Nadprůměrný vzorek pouze z globálního hlediska. Z lokálního hlediska sem leze kdekdo, protože počíta…
Prasak 19.08.2013 20:37
Prasak
Hlavně v dnešní době má přístup na internet přes vlastní zařízení často i předškolák. Čínské tablety…
Potkan007 19.08.2013 20:39
Potkan007
Ty jsi mě odhalil! :-D poslední
albru123 21.08.2013 21:39
albru123
Z čoho si usúdil, že s poradňou to ide od desiatich k piatim? Skôr to vyzerá tak, že prežívaš nejaké…
los 19.08.2013 21:47
los
lepe bych to sam nerekl.
Boboo 19.08.2013 21:56
Boboo
Musím jen souhlasit. Na pusté žvanění jsou spousty takzvaných sociálních sítí, neboli žump. Jestli c…
Ficka 20.08.2013 01:49
Ficka
Až na to, že tady nejsi na poradně.
Prasak 20.08.2013 11:38
Prasak
debaty.net nejsou součást poradna.net. Mají pouze stejného provozovatele. Něco jako když kominická f…
Kráťa 20.08.2013 15:21
Kráťa
Vidim to tak, ze debaty zacnou davat smysl, pokud na Poradne ubude off-topic vlaken nebo prispevku v…
RedMaX 20.08.2013 05:51
RedMaX
Preco tu neustale pocuvame ako sa ma 99% vacsina prisposobit 1% mensine? Kde je problem? www.debaty.…
fleg 20.08.2013 08:12
fleg
Taky u vás prší, že jo? :-)
Kurt 20.08.2013 08:19
Kurt
Preco tu neustale pocuvame ako sa ma 99% vacsina prisposobit 1% mensine? Opravdu jen 1% neschopnych…
RedMaX 20.08.2013 08:33
RedMaX
mozna ma Azor pravdu ohledne toho malo viditelneho "Vložit nový dotaz" Me prijde rozumne (dobry na…
Kurt 20.08.2013 08:51
Kurt
Aha, :-) omlouvam se, uz to vidim, popletl jsem to a omylem jsem tvuj prispevek pripsal Azorovi. Pro…
RedMaX 20.08.2013 10:58
RedMaX
Nemusíš mě chválit v každém svém příspěvku - bohatě bude stačit v každém druhém. ;-) (stejně jsem al…
Kurt 20.08.2013 11:14
Kurt
Sorac, ono to bylo urcite tim, ze jsem to prohlizel na mobilu, jinak bych si vas urcite nesplet. :-)
RedMaX 20.08.2013 11:24
RedMaX
Vlozit novy dotaz" nejak barevny a mozna i blikajici Ale to by zase mohlo provokovat epileptikov.
blue5 20.08.2013 11:41
blue5
A cholerikov. :-) Doufám, že to od kolegy byl jen vtip.
Kurt 20.08.2013 11:42
Kurt
Kdyby byla povinna registrace nebo jak psal Redsnake podle te IP adresy, jakmile vlozis dotaz do zpr…
RedMaX 20.08.2013 12:00
RedMaX
tyden blikat takovou tou zvyraznujici ruzovou barvou Stálí tazatelé to moc nedělají. Většinou takov…
Kráťa 20.08.2013 15:25
Kráťa
A co úplně oddělit debaty.net a poradna.net, aby nebyly vůbec nijak provázány? Žádné vzájemné odkazy…
Kráťa 20.08.2013 08:54
Kráťa
Oddělit? Přeci debaty mají sloužit jako síto a současně pískoviště pro OTčkáře, právě aby se ty blbo…
Redsnake 20.08.2013 11:04
Redsnake
původní vlákno zobrazovalo jen těm, kteří ho založili To mas zase ale nutnost povinne registrace pr…
RedMaX 20.08.2013 11:12
RedMaX
Tak zobrazovat přemístěné vlákno všem IP v rozsahu nebo já nevim, cokoliv. Nejsem programátor. Ono…
Redsnake 20.08.2013 11:15
Redsnake
Myslím si, že debaty jako síto poslouží zhruba z 20 %. Na OT (např. politika náboženství) v poradnác…
Kráťa 20.08.2013 15:08
Kráťa
jj, taky bych rekl, ze jakmile pribyl odkaz na debaty na poradne, hned tu pristaly prvni dotazy pece…
RedMaX 20.08.2013 11:05
RedMaX
Tak ono konkrétně do zpráviček vkládají dotazy opravdu snad jen vemena...Normálně, inteligentně a sl…
Redsnake 20.08.2013 11:13
Redsnake
To je pravda. |Když už tam někdo něco plácne, tak je to v drtivé většině případů něco jako "HELP!!!!…
Kurt 20.08.2013 11:15
Kurt
Jenze sance, ze tech "vemen" jak jsi to trefne napsal bude ubyvat je mala, spis budou pribyvat, prot…
RedMaX 20.08.2013 11:21
RedMaX
No, věci jako FAQ a různé návody a další stejně nikdy nikdo nečte a když už to někdo čte, tak to čto…
Redsnake 20.08.2013 11:28
Redsnake
Protože to moderátoři hbitě mažou. Ale už tam bylo třeba přidružení programu Průzkumník Dobrý den,…
Kráťa 20.08.2013 15:16
Kráťa
debatam dali admini z poradny vzniknout proto, aby omezili OT, takze provazanost je logicka. Ne. Vi…
Kráťa 20.08.2013 15:10
Kráťa
debaty by určitě měli být inteligentní a ne oplzlé a chlípné.
Bemma 20.08.2013 16:44
Bemma
To samozřejmě. Já klábosení např. o politice za oplzlé nepovažuji. Pouze za otravné na místech, kam…
Kráťa 20.08.2013 17:22
Kráťa
K tomu chybnému vkládání dotazů: Nejsem odborník přes všechnu tu HTMLtilku, ale nedalo by se třeba…
Jack 20.08.2013 21:00
Jack
Nepředstavuješ, klidně by to mohlo fungovat.
Redsnake 20.08.2013 21:11
Redsnake
Opat sa pytam naco? To su ludia uz fakt tak dementni, ze vsetko ma za nich niekto robit? Naco mate m…
fleg 20.08.2013 21:53
fleg
Preco mam ja premyslat nad dusevnym pochodom uzivatela a predchadzat jeho pripadnym chybam a nelogic…
Moas 20.08.2013 21:57
Moas
Ty bys to stejně nedělal, dělal by to Los, ne? Proč se to dělá Ti myslím vysvětlovat nikdo nemusí,…
Redsnake 20.08.2013 22:12
Redsnake
Z posledních deseti zpráviček jsou zprávičky vlastně tři. Zbytek byl smazán, protože to patřilo do d…
karel 20.08.2013 22:26
karel
Teď teda asi taky neumím číst nebo nechápu kontext. Bavili jsme se o fulltextovém prohledávání přísp…
Redsnake 20.08.2013 22:30
Redsnake
Kontext? Ať se jim objeví cokoli, stejně kliknou kam budou chtít.
karel 20.08.2013 22:45
karel
Je tu viacero ľudí, ktorí navrhujú riešenia, ktoré by "zaručene pomohli". Keď sa tie riešenia preber…
los 20.08.2013 22:36
los
Určitě tu jádro zůstane, i kdyby se s debatami nestalo nic. Už teď je to solidní platforma. V celkov…
Moas 20.08.2013 22:44
Moas
Ono je niekedy ťažké sa prepnúť z kontextu, že teraz sa bavím s inteligentným človekom, keď predtým…
los 20.08.2013 22:56
los
Jasne, ze ma sere ked vsetci vidime ako su ludia zdegenerovani a vy este navrhujete riesenia, ktore…
fleg 20.08.2013 22:59
fleg
Zkus prosim alespon docasne tem pomocnym bublinam, jestli chteji debatovat nebo potrebuji poradit at…
RedMaX 20.08.2013 23:00
RedMaX
Zbytočné. Pri registrácii je vysvetlené, o čom sú debaty.net a je tam výrazné tlačidlo "Potrebujem p…
los 20.08.2013 23:09
los
No zkuste to, treba se to opravdu uklidni az debaty odcerveni. Nicmene porad to neresi situaci s cas…
RedMaX 20.08.2013 23:21
RedMaX
Pane fleg. Chápu, že to všechno dalo moc a moc práce, spolykalo to spousty volného času a peněz, to…
Ficka 21.08.2013 01:32
Ficka
Ani jsem si nevšiml té "většiny" kritiků projektu jako takového. Jde jen o pár jedinců kteří mají ji…
M-Pol 21.08.2013 05:32
M-Pol
Napisat, ze ludia su zdegenerovani nie je zdaleka to iste ako idioti. Ale ano mas pravdu sam som cit…
fleg 21.08.2013 07:13
fleg
Samozřejmě, jestli to máte podchycené statistikami, tak není co řešit. S tím jste měl vyrukovat prvn…
Ficka 21.08.2013 14:26
Ficka
Třeba zkuste zařadit vlákna: Témata zakládají návštěvníci, nikoliv administrátoři. Když po nich to…
Prasak 21.08.2013 14:42
Prasak
témata mohou být hodnotnější než ty kozy S tím asi mnozí nebudou souhlasit.
karel 21.08.2013 14:44
karel
Presne ako bolo napisane, ak chces mozes zalozit tebou spominane vlakna a sam uvidis, ci sa chytia a…
fleg 21.08.2013 14:48
fleg
To bych si určitě nedovolil zakládat tady témata. Na to zase se tak na výši sám necítím.
Ficka 21.08.2013 15:03
Ficka
Zacinas sa opakovat:-)
fleg 21.08.2013 15:12
fleg
Srabe.
Prasak 21.08.2013 18:25
Prasak
:-D
touchwood 21.08.2013 18:47
touchwood
to fakt ne, zato komenty od radek, kurelaa až po dávnou minulost, kdy nemohoucího vyhodili ze živě,…
kmochna 21.08.2013 20:57
kmochna

Já si myslím, že něco jako zpovědnice by to být nemělo, nicméně nemělo by to ani být jako ta pařba informatiků.

[japan-parba.jpg]

Čili klidně probrat všechno to loupání banánů, pochody kdekoho, demonstrace proti něčemu/někomu, politiku, náboženství, etc.
Zkrátka taková "hospoda", ve které se klábosí o všem možném a když nějaký opilý host obtěžuje ostatní, chytne ho hospodský za flígr...

Z poradnout to jde od 10ti k 5ti a debaty krásně ukázaly, že těch nepřízpusobilejch lidí je na poradně spousta. Když se poradna zakládala, vypadalo to na snužku vcelku inteligentních lidí. Tohle je šílenost. A nejhorší na tom je, že z principu (maji počítač, internet, zajímají se o něco) se jedná o naprůměrný vzorek společnosti - což když si uvdědomím je hrůza.

Z čoho si usúdil, že s poradňou to ide od desiatich k piatim? Skôr to vyzerá tak, že prežívaš nejaké ťažšie obdobie, pretože to, čo tu poslednú dobu predvádzaš, tomu dosť nasvedčuje. Život nie je len poradňa, takže sa kľudne môžeš chvíľu venovať aj niečomu inému. Pre nás je podstatné, že ľudia, ktorí na poradňu prídu so svojím problémom, dostanú odpovede, ktoré im ho pomôžu vyriešiť. Občas si každý chce pokecať o niečom, čo s počítačmi, hadmi, atď. vôbec nesúvisí, takže teraz tu je priestor, kde sa takmer vôbec neobmedzujeme.

Musím jen souhlasit. Na pusté žvanění jsou spousty takzvaných sociálních sítí, neboli žump. Jestli chce někdo kecat o krávovinách, má možnost na baboo (či jak se ta pitomost jmenuje), nebo na google+ plkat a opravdu tímto celá poradna silně utrpěla. I výrok pana Azora musím podepsat. Kromě arogance moderátorů, hlavně k těm lidem, kteří opravdu nevědí (již folklorní odpověď ve smyslu: "Nevotravuj a hledej na gooogle"). Nebo ten, co si opravdu neví s něčím rady a nedovede s zeptat tak, aby neurazil jemnocit moderátora, si akorát vyslouží posměšky jak je blbej.

Vidim to tak, ze debaty zacnou davat smysl, pokud na Poradne ubude off-topic vlaken nebo prispevku v ramci vlakna, nekdy totiz je pod dotazem dvacet prispevku k nicemu a az potom je nejaka smysluplna odpoved, kdo ale bude cist vsechnu tu zumpu, aby se dostal k tomu co potrebuje. Tedy zaroven se vznikem Debat by melo dojit k zprisneni pozadavku na diskuzni prispevek na Poradne a pripadne castejsi umazavani off-topic zaroven se sankcionovanim.
Druha vec je, ze zatim nastal viditelny problem, ze uzivatele nevi, kam prispevek napsat a pisou prispevky k pocitacum nebo teraristice do debat a obracene. Tady bude treba se zamyslet nad tim, proc k tomu dochazi a neco s tim udelat, mozna ma Azor pravdu ohledne toho malo viditelneho "Vložit nový dotaz" a bude treba to tlacitko nejak brutalne zviditelnit, coz se mozna ukaze jako dulezitejsi nez hloupa bublina o psani VELKYMA PISMENAMA S !!! :-):-D3-[

Preco tu neustale pocuvame ako sa ma 99% vacsina prisposobit 1% mensine?
Kde je problem?
www.debaty.net sa nepodoba www.poradna.net v riadku v prehliadaci.
Logo poradny je odlisne od logo debaty.net.
Odkaz zacat novu debatu mne osobne dava uplne iny zmysel ako Vlozit novu otazku.
Mame tu FAQ, ktore tych 1% ludi evidentne ignoruje.
Mame tu prispendlene vlakno, vitajte na www.debaty.net a tohle neni poradna, ktore 1% evidentne ignoruje.
Mame tu jasny zlty napis pri zalozeni debat, ze nie ste na poradne, opat ignoracia zo strany 1%.

Naco dalsia bublina? Cerveny napis? Vyboldovane pismenka? Velke pismena? A fukat praskovy cukor do riti by tak niekto nahodou nechcel este?
Ja osobne mam uz toho dost, keby je vsetko na mne nespravim uz ziadnu zmenu a ignorantov budem dalej zamykat.
Uz ma seru uzivatelia neschopni si precitat FAQ, volajuci o polnoci cez webchat len preto, ze oznam, ze sa jedna o platenu sluzbu si nevsimli, drbuci problemy do spraviciek alebo clankov, ktori su vecne s niecim nespokojni a pritom to tu maju vsetko zadarmo a tvaria sa akoby si vsetko museli draho platit. O co im ide? Chcu nasrat vacsinu z nas, aby sme sa na to vykaslali a poradnu proste ukoncili? Ok, len tak dalej mozno sa vam to raz podari.

Preco tu neustale pocuvame ako sa ma 99% vacsina prisposobit 1% mensine?

Opravdu jen 1% neschopnych?

Nevim, ale nevidim jinou variantu. Tebe neotravuje, kdyz nejaky idiot vlozi dotaz do zpravicek? A jeste navic to musis zamykat, dalsi prace navic, kterou s tim mas a delas to zadarmo. Me prijde rozumne (dobry napad od Azora), zkusit udelat ten buton "Vlozit novy dotaz" nejak barevny a mozna i blikajici, aby opravdu kazdy na prvni pohled uvidel, kam ten dotaz vlozit. Treba se to neosvedci a idiotum to v navigaci nepomuze, ale pokud ta sance je, tak myslim, ze stoji za to se prizpusobit. Respektive stoji za to zkusit jakykoli napad, ktery by pomohl se i treba temto (nekdy si rikam asi retardovanym) uzivatelum spravne znavigovat a zorientovat se na strankach.

Jednoduse treba jde takto pomoci k lepsi prehlednosti webu a zlepseni komfortu i pro tech 99% normalnich uzivatelu, pokud to pomuze k omezeni problemu s tematy, ktere do sekce nepatri.

Aha, :-)
omlouvam se, uz to vidim, popletl jsem to a omylem jsem tvuj prispevek pripsal Azorovi. Promin.

Azor poukazal na jinou vec, neviditelny FAQ, i to by se dalo zlepsit, vic to zviditelnit samozrejme opet pro to 1%, ktere to bohuzel v soucasnem podani nezvlada.

A co úplně oddělit debaty.net a poradna.net, aby nebyly vůbec nijak provázány? Žádné vzájemné odkazy, pouze "neviditelná" společná databáze uživatelů a odkaz jen třeba dole v patičce.
Zkrátka dva úplně samostatné projekty jednoho provozovatele, které spolu nesouvisí a každý aby si žil svým životem. Poradna jako doposud i s OT, která tam jsou.
Jako když má třeba advokátka advokátní kancelář a po večerech vyrábí šperky. Také přeci nemá plnou kancelář ukázek šperků a v internetovém obchodě se šperky odkazy na advokátní kancelář. Nikdo si pak nechodí do kanceláře pro šperky a do obchodu pro právní rady, tak, jako si nechodíme do knihkupectví kupovat maso, i když obojí provozuje stejná firma.
Mám dojem, že právě těch hodně dotazů se tady objevilo, když byla přidána ta ouška větví poradny, jelikož debaty působí, jakoby byly součástí poradny a když umějí dát dotazy do zpráviček, umí to logicky i sem.

Oddělit? Přeci debaty mají sloužit jako síto a současně pískoviště pro OTčkáře, právě aby se ty blbosti a plevy oddělily, ne? Pokud to chápu správně a je tomu tak, tak to oddělit nemůžeš.

Jak už psalo víc lidí, myslím, že hlavní problém je ten červený nápis Debaty na poradnách.

Super by bylo, kdyby modi a admini měli nástroj pro přesouvání témat mezi jednotlivýma poradnama. Dokážu si představit, že by se původní vlákno zobrazovalo jen těm, kteří ho založili nebo do něj přispěli a samozřejmě modům a adminům. Například s nějakou ikonou dvou protichůdných šipek, aby bylo jasné, že jde o přesunutý příspěvek.

Zbavilo by to poradnu tolik kritizovaných zámečků...

původní vlákno zobrazovalo jen těm, kteří ho založili

To mas zase ale nutnost povinne registrace pro psani dotazu, jinak to asi neporesis a to asi taky nebude idealni. Takto nejak to maji na foru Ubuntu. Kdyz by to admini presouvali jen tak, tak je to zase prace navic a jeste by meli tomu uzivateli dat vedet soukromou zpravou, ze to je presunute a navic by to nemotivovalo to priste napsat spravne. :-/

Myslím si, že debaty jako síto poslouží zhruba z 20 %. Na OT (např. politika náboženství) v poradnách stačí i kategorie "pokec", která je v každé větvi a kterou si nemusí návštěvníci zobrazovat.
Hlavní poslání debaty.net by právě mělo být to, aby se kdokoli mohl realizovat ve svých geniálních řešeních různých kaus. Svým způsobem i jakési flame v mezích zákona.
Přesouvání vláken moderátory jsem také někde navrhoval.

jj, taky bych rekl, ze jakmile pribyl odkaz na debaty na poradne, hned tu pristaly prvni dotazy pececkaru a teraristu. Na druhou stranu jsem mel pocit, ze debatam dali admini z poradny vzniknout proto, aby omezili OT, takze provazanost je logicka. A hlavne stejne by asi bylo moudre zkusit udelat neco proto, aby nekteri mirne retardovani tazatele nehazeli dotazy do zpravicek, tak kdyby se neco podarilo, tak pak by to omezilo i vhozeni nevhodneho dotazu sem.

Jenze sance, ze tech "vemen" jak jsi to trefne napsal bude ubyvat je mala, spis budou pribyvat, protoze net se stava beznym pro cim dal vic "dojicek krav" a ty taky potrebujou vyresit problem na PC, tudiz sem jednou zavitaji. Kdyz uz se stejne bude menit engine poradny na novy - ten z debat tu psal nekdo z adminu, ze bude nasazen i na poradne, tak proste tlacitko "vlozit novy dotaz" tluste cervene zretelne. Jak polozit dotaz cervene nahore neprehlednutelne zretelne apod. treba to pomuze.

No, věci jako FAQ a různé návody a další stejně nikdy nikdo nečte a když už to někdo čte, tak to čtou lidi, kteří to paradoxně nepotřebují..

Ale zvýraznění tlačítka pro vložení dotazu by určitě bylo ku prospěchu věci, asi by to měl být dominantní prvek na stránce.

Protože to moderátoři hbitě mažou. Ale už tam bylo třeba

přidružení programu Průzkumník

Dobrý den, po kliknutí na ikonu zástupce Průzkumník (Windows7) se objeví hláška: "K souboru není přidružen program, který by mohl tuto akci provést. Nainstalujte potřebný program; pokud je již nainstalovaný, vytvořte přidružení pomocí ovládacího programu Výchozí programy."
Poradí mi někdo prosím? Předem děkuji. JH

To mi přijde jako normální dotaz. Avšak na blbém místě. :-)

K tomu chybnému vkládání dotazů:

Nejsem odborník přes všechnu tu HTMLtilku, ale nedalo by se třeba částečně zanalyzovat tazatelem zadaný text a upozornit ho na vhodnou kategorii? Například v textu se vyskytuje 2x slovo počítač, 1x deska, motherboard, madrbórd, 5x slovo program. Uživatel se přesto snaží zadat dotaz do tera poradny. Vyskočí bublina: "Jste si jist že jste zvolil správnou poradnu a kategorii? Zdá se že Váš dotaz patří spíše do PC poradny, rubrika software. Děkujeme za kontrolu.".

Asi si to ale představuju jako Hurvínek válku...

Opat sa pytam naco? To su ludia uz fakt tak dementni, ze vsetko ma za nich niekto robit? Naco mate mozog v hlave? Preco mam ja premyslat nad dusevnym pochodom uzivatela a predchadzat jeho pripadnym chybam a nelogickym krokom?
Ano slo by to, ale som zasadne proti. Nerobte z ludi este vacsich debilov ako uz su.

Preco mam ja premyslat nad dusevnym pochodom uzivatela a predchadzat jeho pripadnym chybam a nelogickym krokom?

Odpověděl sis sám. Lidstvo jako celek statisticky hloupne. Při jakékoliv činnosti, kde s lidstvem dochází k interakci, máš na výběr - zahraješ si s nimi lemmings a budeš je navigovat, aby nenatropili neplechu, a nebo je necháš, ať si chodí jak chtějí... a budeš mít o to víc práce je dostat tam, kam by se dostat měli. A nebo se tím necháš semlít a lemmings smažeš.

Ty bys to stejně nedělal, dělal by to Los, ne?

Proč se to dělá Ti myslím vysvětlovat nikdo nemusí, určitě to byla řečnická otázka, že..

Občas si říkám, proč tohle všechno vzniká. Spousta lidí tu má návrh jak poradnu či debaty zlepšit a vidíš, že ze čtenářů ty nápady jen cákaj.. Proč? Protože je všechno v pořádku?

Tak prostě zahlas, že se nic měnit na základě uživatelských připomínek nebude a hototo..

Z posledních deseti zpráviček jsou zprávičky vlastně tři. Zbytek byl smazán, protože to patřilo do dotazů. Text pro blbý nepomáhá, dokonce se to nedaří ani když tazatel přes PM dostane odkaz, na který stačí kliknout. Napíše to do zpráviček znova.

[14158-hnup-02-png]

Tohle prostě přečíst nezvládnou.

Je tu viacero ľudí, ktorí navrhujú riešenia, ktoré by "zaručene pomohli". Keď sa tie riešenia preberajú podrobnejšie, tak už je to len "možno by pomohli" a "toto ešte takto inak". Problém nie je v tom "niečo" implementovať, ale najdôležitejšie je, aký z toho bude prínos. Tvoj návrh je technicky realizovateľný, ale myslíš, že by to odradilo tých, čo sa kvôli položeniu svojej otázky zaregistrovali? Keď už majú rozpísanú otázku a stačí stlačiť jedno tlačidlo?

Viď posledný prípad - to musel byť riadny prievan medzi ušami a k tomu ešte zatiahnutá ručná brzda. Najprv si vyberie, že "Chcem len debatovať" namiesto "Potrebujem poradiť", a potom vypotí inteligentný názov otázky "P O M O C" - asi pomocná škola. Možno, keď bude čas na menej podstatné veci, tak tu bude aj kontrola textu (modi/admini to už navrhujú pár rokov) - v blízkej budúcnosti je to ale málo pravdepodobné.

Určitě tu jádro zůstane, i kdyby se s debatami nestalo nic. Už teď je to solidní platforma. V celkové atmosféře toho, že toje BETA, padají návrhy, co a případně jak by se dalo vylepšit. Takhle je potřeba to brát. Flegova militantní reakce "Naco mate mozog v hlave?" nicméně celkem ochladila můj zájem cokoliv navrhovat.

Ono je niekedy ťažké sa prepnúť z kontextu, že teraz sa bavím s inteligentným človekom, keď predtým vidím, čoho sú niektorí (ne)schopní. To, že "načo máte mozog v hlave" nebolo určite adresované tebe ani ostatným, ktorí navrhujú zasa iné riešenia. Máme tu už aj zopár neprajníkov portálu debaty.net, ktorí "vznikli" na poradna.net a snažia sa rýpať, ako sa len dá, takže to nemáme ľahké ani v beta verzii.

Všetky návrhy, ktoré tu padajú, čítame, a aj keď sa dnes vyjadríme, že sa nám niečo na nich nepozdáva, je úplne kľudne možné, že budú niekedy zapracované. Ono už len po prečítaní návrhu zostane tá myšlienka v hlave.

Jasne, ze ma sere ked vsetci vidime ako su ludia zdegenerovani a vy este navrhujete riesenia, ktore z nich spravia este vacsich tupcov ako uz su.
Takze asi takto. My tu prevadzkujeme nejaku bezplatnu sluzbu uz niekolko rokov. Kazdy z nas vrazil do toho kopec casu a penazi a stracame pritom kopec svojho volneho casu. Robime to preto, ze nas to bavi.
Mame nastavene iste pravidla a jedine co chceme, aby sa trosku dodrziavali.
Vysvetli mi preco mam mat pochopenie pre cloveka, ktory odignoruje celu nasu pracu a namahu, sprava sa tu ako idiot a este mam okolo neho chodit ako s nasolenou ritou? Nielenze odmietam robit dalsie ustupky, zacinam byt alergicky na takuto ignoranciu zo strany uzivatelov a moje riesenie v tejto chvili je dat za kazdy preslap 7-dnovy ban, taky som teraz nasraty na tych debilov.
A som nasraty aj na vas, ze sa ich este zastavate a pokusate sa ma presvedcit, ze je to vlastne ok, ze sa mame o ich postarat.
Nie nemame, nech idu niekam inam ja tu budem radsej 10 normalnych ludi ako 100 blbcov.

Zkus prosim alespon docasne tem pomocnym bublinam, jestli chteji debatovat nebo potrebuji poradit atd. priradit tucne cervene pismo, nevim jestli nechat soucasny podklad, pripadne zmenit, proste text tucne cervene a kontrastni podklad, oni lidi casto pred PC vypinaji mozek, tak treba to pomuze k tomu, ze se "nahodi" driv nez stihnou dotaz napsat a odeslat.

Zbytočné. Pri registrácii je vysvetlené, o čom sú debaty.net a je tam výrazné tlačidlo "Potrebujem poradiť" s odkazom na poradna.net. Pri zobrazení debaty.net je prilepené vlákno "TOHLE NENÍ PORADNA". Pri zakladaní debaty je bublina "Ak potrebujete poradiť, choďte na poradna.net". Myslíš, že tá červená farba by to zachránila?

Samotná príčina nelogického správania takýchto návštevníkov už bola zrejme identifikovaná. Ide o to, že na poradna.net je červeným zvýraznený odkaz na debaty.net. Po nejakom čase toto zvýraznenie zmizne a problém sa sám vyrieši (resp. zostane na poradni). Prípadne presunieme zvýraznenie na "Podporte nás" a z príspevkov takýchto nepozorných návštevníkov si užijeme poriadne dlhú dovolenku na Bahamách.

No zkuste to, treba se to opravdu uklidni az debaty odcerveni. Nicmene porad to neresi situaci s castymi dotazy ve zpravickach, ja bych byl pro vyzkouset cokoli i tu vyrazne cervenou, hlavne aby to prestalo a s flegem nesouhlasim, ty lidi to jiste nedelaji naschval, aby se jim daval BAN, jen se proste nikdo neumime vzit do jejich mysleni a zjistit co je k tomu vede, protoze kdyby to slo, tak uz je to vyresene. A ze to dela zadarmo preci neznamena se nepokusit to delat co nejlepe, samozrejme pokud chce, asi o tom to je, ze ho to bavi a proto to dela i zadarmo.

Pane fleg. Chápu, že to všechno dalo moc a moc práce, spolykalo to spousty volného času a peněz, to klobouk zajisté dolů. Ovšem jestli považujete všechny lidi zde za idioty a blbce, stálo by to za zamyšlení, jestli byste neměl začít raději dělat něco jiného. Je sice hezké udělat nějakou dobrou věc, ale když většina lidí tuto práci kritizuje, tak je otázkou, jestli se vůbec měla ta práce dělat. To je jako by byl naštvaný autor knihy, která mu zajisté také dala spousty práce a námahy, ale která není zábavná ani záživná a kterou si nikdo nekoupí. Také není chyba v těch blbcích a idiotech, co si odmítají tuto knihu číst, ale v autorovi, že to měl udělat jinak, pro čtenáře zajímavěji a vhodněji. Nebuďte pyšný a naslouchejte hlasu lidí. Děláte tento projekt pro sebe, nebo pro širokou veřejnost?

Ani jsem si nevšiml té "většiny" kritiků projektu jako takového. Jde jen o pár jedinců kteří mají jinou představu, který čudlík má být na co a dalších pár kteří budou kritizovat za každou cenu vždy a vše, třeba jenom proto, že se nudí nebo jsou nemocní.
Osobně, ač méně inteligentní, žádný problém s orientací na debatách nemám a čím to bude složitější tím hůře.
A nějaké fráze "hlas lidu" jsou srandovní = sto lidí, sto názorů!
Je na tvůrci aby určil jakási pravidla a na mě zdali je míním či nemíním akceptovat, ale to neznamená, při neakceptování, že musím do toho kecat a dělat chytrého, jednoduší je prostě moje neúčast.

Napisat, ze ludia su zdegenerovani nie je zdaleka to iste ako idioti. Ale ano mas pravdu sam som citil, ze ma to tu stve, takze si dam par dni pauzu, to su periodicky sa opakujuce veci;o).
Zaujimave, ze zrovna clovek, co mi tu cely cas odporuca spravit tu z toho ligu vyvolenych sa teraz zastava ludi, co mu tu najviac vadia. Nebol to nahodou niekto s rovnakym nickom kto chcel, aby sa debaty filtrovali? Aby tu niekto posudzoval zmysluplnost kazdej zacatej debaty? Inak garantujem ti, ze keby sa uverejnovali debaty az po schvaleni tak by som tu cele dni nerobil nic ine len riesil, kde je debata toho a oneho aj keby sme mali cervenym boldom cez celu obrazovku napisane, ze bude zverejnena az po schvaleni. A garantujem ti, ze kazdy den by tu bolo par multidebat, pretoze by ich zakladali znovu a znovu. Boze som na nete uz 15 rokov viem ako sa ludia spravaju na forach.
Nerozumiem co je zle na to, aby nam ludia prejavovali uctu tym, ze si precitaju, co sa im zobrazuje na stranke v uvode, ze si precitaju co sa im zobrazi pred vlozenim otazky, co zacatim debaty, ze budu dodrziavat tych par pravidiel, ktore tu mame. Nic viac nechceme. Je to tak vela?
S tou kritikou by som bol opatrny, ja tu vidim kritiku od par ludi, pricom len registrovanych mame desiatky tisic. Navyse cisla hovoria jasne, grafy idu stale hore, pokial by zacala stagnovat, ci klesat navstevnost som ochotny pripustit, ze to tu cele robime zle.

Samozřejmě, jestli to máte podchycené statistikami, tak není co řešit. S tím jste měl vyrukovat první. Je samozřejmě rozdíl mezi tím, kolik lidí tu přispívá a kolik lidí to jen pasivně čte.
I když si myslím, že je spoustu lepších témat než kozy nebo banán. Třeba zkuste zařadit vlákna:
1) Nejlepší vtip,
2) Slovní fotbal
3) Povídka na pokračování (každý napíše kousek)
4) Nejlepší zážitek z dovolené
A mnoho dalších. Myslím, že tato témata mohou být hodnotnější než ty kozy. Ale to už si rozhodněte sám. Třeba je to jen můj subjektivní názor.

Presne ako bolo napisane, ak chces mozes zalozit tebou spominane vlakna a sam uvidis, ci sa chytia a ci tam budu ludia prispievat.
Pre mna osobne mozno okrem 4 nie je zaujimave ziadne vlakno a urcite by som tam nesiel a neprispel, takze keby ja takych ako ja viacej moc prispevkov tam mat nebudes.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru